V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vuh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vuh:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vuh:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vuh:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Ei mua häiritte, senkus riehuu ja kiukkuaa, kuuluu kuvioon ja on aika hassua![]()
Niin just.
Mut silti täällä pyörii usein ketjuja ettei jaksa ja sisältää itkua. Ei ymmärrä.
Eiks sulla oikeesti ikinä mee hermot uhmaan?! Onnea!!
Ei. Koska suhtaudun huumorilla ja olen huomannut ettei hermoilu auta mitään. Pahentaa vaan. Ja oikein ruokkii uhmaajan "raivoa"
Eli siis joskus olen minäkin hermostunut mutta tullut siihen tulokseen ettei se hyödytä mitään ja itellekkin tulee vaa paska fiilis.
Jees. Mutta kun itellä menee hermot, en pysty järkeilemään sitä tolleen.
Kannattaisi kokeilla. Ei vaadi paljoa. Ainoastaan tsemppiä omaan käytökseen ja totuttelua ja ajatuksen "älä hermostu"
Helppoa
Kokeile.
Nykyään toimiikin melko hyvin, joo. Mutta kun valvoin alkuvuodesta vastasyntyneen kanssa ja olin ihan töttöröö, niin mikään tsemppi ei valitettavasti auttanut.![]()
Väsymykseen auttaa lepo. Täytyy osata levätä. Jos ei niin ihan oma vika jota ei pitäisi purkaa lapseen.
Apua. En jaksa alkaa tätä. Jos ei saa nukuttua, kun on lasten kanssa kotona itekseen, niin ei siinä mikään "lepäämisen osaaminen" auta.
No herranjumala nukkuuhan ne lapsetkin! Ei ne koko päivää valvo. Sillojn voi äitikin levätä. Kaikki muut on tekosyitä.