Se ois sit 6 yötä Kreetalle lähtöön :) :)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minttu-Maaria"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Minttu-Maaria";26941400]Piti ihan katsoa, missä toi Costa Brava on, siellähän se Barcelonan lähellä. Mukavaa matkaa![/QUOTE]

Siellä se, rannikkoa pitkin pohjoiseen. :) Niin kaunista... Toinen reissu jo sinnepäin.

Kivaa matkaa Kreetalle teillekin! :)
 

Yhteistyössä