se olis sitten eron paikka :(shokissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja petetty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No joo, me päätettiin yrittää jatkaa. Mies vakuutteli, että mitään ei tapahtunut ja jos hän oli kietoutuneena siihen toiseen naiseen, niin hän oli luullut sitä naista minuksi. Oli niin vakuuttavaa puhetta, että minä uskon. Kiitos teille, kun jaksoitte minua auttaa! Voi tätä rakkauden tunnetta!

Onneksi olkoon!b Olpit isot kirjaimet ja välit ja kaikki! Sä oot provo, et alkuperäinen ap!

hei.
ollaan kotona lasten kanssa,aluksi ajattelin että jäätäisiin siksi aikaa että mies saa kamat kasaan mutta ennenkuin lasten koulu alkaa on hyvä kuitenkin olla kotosalla jos mies haluaa tulla käymään..lapsia tapaamassa.tavaroita oli kyllä hävinnytkin,vaatteita sun muuta vaikka aluksi ajattelin että en asiaa tarkista mutta..
laitoin viestin että kotosalla ollaan,vastasi tulevansa huomenna ku ei enää myöhään viitsi.
luin edellisen "aapeen" kirjoituksen joka ei omassa elämässäni kyllä pitänyt paikkaansa mutta en jaksa nyt oikein välittää siitä.
en oikein tiedä tunteistani kun ovat tyynet ja helpotuneet mutta toisaalta taas tyhjät ja sekavat.pelkään kyllä huomista vaikka lasten kanssa pitkään puhuttiinkin.oli vaikea vastata kysymykseen miksi?.en halunnut särkeä heidän sydämmiään tai mustamaalataketään joten sanoin että tuli sellainen tilanne joka vei meidät erilleen ja isi muuttaa pois mutta jatketaan normaalia arkea vaikka muutoksia hieman tuleekin.kerroin että isi rakastaa.kysyttiin myös että jättääkö isi heidät,tuleeko isi enää.pala kurkussa mutta vastasin että isi tulee kyllä ja arki on muuten normaalia mutta isi ja äiti ei enää asu yhdessä,tapaavat isää ja kaikki on hyvin.sain lapset nukkumaan joku aika sitten.

Voimia AP:lle. Nyt on vaikeaa, mutta kyllä se ajan kanssa siitä helpottaa.

Olet ollut monesti mielessä. Se on tärkeää, että lapsille painotetaan ettei syy eroon ole heidän ja että heitä rakastetaan yhtä paljon kuin ennenkin. Jopa enemmänkin...

VOIMIA JA HALEJA

Alkuperäinen kirjoittaja aapee:
hei.
ollaan kotona lasten kanssa,aluksi ajattelin että jäätäisiin siksi aikaa että mies saa kamat kasaan mutta ennenkuin lasten koulu alkaa on hyvä kuitenkin olla kotosalla jos mies haluaa tulla käymään..lapsia tapaamassa.tavaroita oli kyllä hävinnytkin,vaatteita sun muuta vaikka aluksi ajattelin että en asiaa tarkista mutta..
laitoin viestin että kotosalla ollaan,vastasi tulevansa huomenna ku ei enää myöhään viitsi.
luin edellisen "aapeen" kirjoituksen joka ei omassa elämässäni kyllä pitänyt paikkaansa mutta en jaksa nyt oikein välittää siitä.
en oikein tiedä tunteistani kun ovat tyynet ja helpotuneet mutta toisaalta taas tyhjät ja sekavat.pelkään kyllä huomista vaikka lasten kanssa pitkään puhuttiinkin.oli vaikea vastata kysymykseen miksi?.en halunnut särkeä heidän sydämmiään tai mustamaalataketään joten sanoin että tuli sellainen tilanne joka vei meidät erilleen ja isi muuttaa pois mutta jatketaan normaalia arkea vaikka muutoksia hieman tuleekin.kerroin että isi rakastaa.kysyttiin myös että jättääkö isi heidät,tuleeko isi enää.pala kurkussa mutta vastasin että isi tulee kyllä ja arki on muuten normaalia mutta isi ja äiti ei enää asu yhdessä,tapaavat isää ja kaikki on hyvin.sain lapset nukkumaan joku aika sitten.

Mä luin koko ketjun läpi ja nyt tästä tekstistä tuli ihan tippa silmään,kuinka vahva sä jaksat kaikesta huolimatta olla.Mä nostan sulle hattua.Kaiken surun keskellä oot osannut tosi hienosti ja murtumatta lapsille kertoa mitä tulee tapahtumaan.Ja se on kans hienoa ettet lapsille kuitenkaan isää hauku,vaikka varmasti tulee vielä hetkiä että mieli tekisi..Oikein paljon voimia ja jaksamista sinulle,oon tosi pahoillani sun ja lastesi puolesta.. :hug:

Varmasti paras päätös tässä tilanteessa, muuttaa erilleen! Voimia kovasti ja toivottavasti miehesi haluaa säilyttää välit lapsiin hyvinä.
Mitä ikinä päätätkin miehesi kanssa tehdä (erota tai palata yhteen), muista että se on sinun päätöksesi, älä anna kenenkään tehdä päätöstä puolestasi! :hug:

kyllä tämän täytyy olla provo. tuon ap.n kirjoitustyyli on juuri sellainen tarinankertojan malli.. ihan ku kirjaa lukis. ärsyttää, että joku leikkii aiheella joka oikeasti koskettaa monia.

Alkuperäinen kirjoittaja Antteksi mutta..:
kyllä tämän täytyy olla provo. tuon ap.n kirjoitustyyli on juuri sellainen tarinankertojan malli.. ihan ku kirjaa lukis. ärsyttää, että joku leikkii aiheella joka oikeasti koskettaa monia.

kerroppa sinä miten se pitää kirjottaa? antasit olla eikö äitis oo kasvattanu että jos ei oo mitään hyvää sanottavaa nii älä sano mitään.

voimia aapeelle! kyllä lapsetkin sen aikanaan ymmärtävät ja hyvä että selitit asian heille.kun mun vanhemmat eros ei meille selitetty mitään muutaku että kamat kassiin saatte uudet sängyt.se oli rankaa tajuta sitten myöhemmin kun kaikki oli jo muuttunut.
voimia sinne!

Miksi kaikkien näiden kirjoitusten pitäis olla provoja??
Tällaisia juttuja kun tapahtuu oikeasti koko ajan jossain päin.

Voimia AP;lle. Kun rutiini arki alkaa poyrimään se antaa lohtua. Tietty menee kauan ennen kuin tilanne normalisoituu, mutta aika parantaa haavat..

HALEJA

Alkuperäinen kirjoittaja Kuikka:
Miksi kaikkien näiden kirjoitusten pitäis olla provoja??
Tällaisia juttuja kun tapahtuu oikeasti koko ajan jossain päin.

Voimia AP;lle. Kun rutiini arki alkaa poyrimään se antaa lohtua. Tietty menee kauan ennen kuin tilanne normalisoituu, mutta aika parantaa haavat..

HALEJA

Niinpä...Moni petetyksi tullu tuskin haluaa täällä rekisteröitynä kertoo tilanteesta.
Se vaan on niin paljon helpompaa kertoo harmaana vaikeista asioista...

Samaa mieltä. Kyllä ap. on nyt tyytyväinen kun sai näin pitkän ketjun aikaiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja mami:

Samaa mieltä. Kyllä ap. on nyt tyytyväinen kun sai näin pitkän ketjun aikaiseksi.

Entäpä jos ei olekaan? Itse voin hyvin kuvitella, että (tuollaisessa) kriisitilanteessa sitä yrittää itellensäkin "jäsennellä" asioita, jolloin sen kertominen voi kuulostaa tarinamaiselta.

Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
Alkuperäinen kirjoittaja mami:

Entäpä jos ei olekaan? Itse voin hyvin kuvitella, että (tuollaisessa) kriisitilanteessa sitä yrittää itellensäkin "jäsennellä" asioita, jolloin sen kertominen voi kuulostaa tarinamaiselta.

Miten itse, kirjoittaisitko kirjautuneena vai vieraana?
Ehkä uskottais paremmin kun kirjautuisit.
Tämä tarina vaan on niin tuttu jo aikaisemmilta vuosilta että vaikea uskoa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten itse, kirjoittaisitko kirjautuneena vai vieraana?
Ehkä uskottais paremmin kun kirjautuisit.
Tämä tarina vaan on niin tuttu jo aikaisemmilta vuosilta että vaikea uskoa.

No tilanteet on todella vaikeita ennakkoon mietittäväksi, miten tekisi ja mitä. Asian nostattama mahdollinen häpeän tunne voi olla aika iso syy, miksei omalla nikillä sellaista halua kertoa. Miehen häpeähän se ensisijaisesti on, kun tuollaisen meni tekemään, mutta on se vaikea paikka petetyllekin.

voimia paljon sulle. vaikka se ei paljoa nyt lohduta niin kyllä siitä erosta joskus toipuu. anna itsellesi aikaa. onneksi lapsesi pitävät sinut kiinni arjessa. ja muistathan pyytää apua jos sinusta tuntuu että et jaksa.
minä jouduin turvautumaan ihan lääkäri apuun oman eroni aikana. se oli helvetti jonka siinä kävi läpi. lapsen vuoksi olen nyt jaloillani.
nyt minulla on maailman ihanin mies joka pitää minua hyvänä. ja meille on kohta vauvakin tulossa.
uskon että sinua odottaa parempi elämä.paljon halauksia ja voimia sinulle.
elämä ei ole aina reilua,mutta onneks on kuiten paljon hyviä asioita joista iloita.

harmi että lomas sai näin kurjan käänteen,varmasti olo tuntuu kurjalta kun ihminen kehen luottaa pettää,en oikein osaa lohduttavia sanoja löytää,sanattomaksi vetää aina tämmönen typeryys että tekee toiselle noin,koita kerätä voimia nyt ja yritä puhua miehesi kanssa :hug:

Yhteistyössä