Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:Onko se teiltä pois vaikka me herkkäuskoiset uskotaan tämä juttu. Viekö se teidän teksteiltä tilaa vaikka tästä tulisi miten pitkä ketju tahansa?
Ja vaikka aapee sivulla 20 sitten kertoisi että huuhaatahan tämä oli niin so what? Ei mun sympatiat ainakaan ole niin kortilla, etteikö niitä joskus riskillä turhaakin jakelisi.
Alkuperäinen kirjoittaja sajaniemi:mun ukko jos tommosen tempun tekis niin olis porukka lentäny pihalle hemmetin äkkiä ja ukon kamatkin ....siin ei ois selittelyt auttanu :kieh: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja sajaniemi:mun ukko jos tommosen tempun tekis niin olis porukka lentäny pihalle hemmetin äkkiä ja ukon kamatkin ....siin ei ois selittelyt auttanu :kieh: :kieh:
En lukenut koko ketjuA LOPPUUN joten en tiedä mikä tän hetken tilanne, mut sajaniemelle vastaisin, että tossa tilanteessa voi iskeä myös pelko;
kolme miestä ja akka jotka humalassa,krapulassa jne. tiedä missä mömmöissä EI KUULE kannata yksin pienen naisihmisen ruveta mesoamaan TIEDÄ miten hermostuisivat ja kimppuun kävisivät!!!!!!!!!!!
Eli tossa tilanteessa teit ap kyl oikein kun lähdit.
MUT mä oisin kyl soittanut paikalle vaik kaikki sukulaiset et "tulkaas kattoon tota paskaa!" TAKUULLA OLISIN hermostunut niin,et oisin halunnut sen muijan henkilöllisyyden selvittää ja pitää huolen siitä,et saa hävetä lopun elämäänsä. Sille ämmälle oisin ekana helvetin tulet näyttänyt. Ja lopun elämää ois ukkoni saanut tän asian muistaa...