se olis sitten eron paikka :(shokissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja petetty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja aapee:
niinkin yhdentekevä ajatus vielä tuli mieleen et toivttavasti siellä on siivottu ja tuuletettu.siinä sängyssähän mä en nuku enää koskaan.

En mäkään nukkuis =/ Oliko teidän suhteessa kaikki hyvin vai tuliko tää pettäminen aivan puun takaa?Sori kun kyselen tyhmiä...

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
niinkin yhdentekevä ajatus vielä tuli mieleen et toivttavasti siellä on siivottu ja tuuletettu.siinä sängyssähän mä en nuku enää koskaan.

:hug: onko oma vai vuokrakämppä?

oma,mun isäni perintötalo.joten mepä siihen lasten kanssa jäädään ja äijä lähtee.

:hug: onko oma vai vuokrakämppä?

oma,mun isäni perintötalo.joten mepä siihen lasten kanssa jäädään ja äijä lähtee.

:hug: kovasti voimia huomiseen .varmasti rankkaa tavata ja jännittää mutta helpottaa varmaan kun se on ohi. älä siltä menetä uskoa kaikiin miehiin.älä anna miehen muuttaa sua kyyniseksi

Alkuperäinen kirjoittaja surettaa puolestasi =(:

En mäkään nukkuis =/ Oliko teidän suhteessa kaikki hyvin vai tuliko tää pettäminen aivan puun takaa?Sori kun kyselen tyhmiä...

Niin, anteeksi että tällasta kysyn tässä tilanteessa, mutta olitko myös yksi niistä jotka ajattelivat / sanoivat, että miehesi ei petä koskaan?

no ei se ruusuilla tanssimista ollut mutta en osannut odottaa pettämistä kyllä.sen kyllä tiesin et nääkin jätkät mitkä siel oli niin en oikein tykkää heistä,lapsellista sakkia joille viinanläträäminen on ykkösjuttu ja äijän kanssa vähä riidelty joskus tosta seurasta.et en nyt ihmettele miksi jätkät oli meillä kun olin pois "jaloista"

EN oikeen usko että oisit mielesi maltanut kun näit miehesi toisen sylissä!? Ite kokenut saman ja he kyl saivat todeta että jäivät kiinni et ei voinu jäädä valehtelimisen aihetta! en juu ymmärrä tota jos tää on edes totta! Harvemmin niis tosi tilanteissa täällä aihe vapaa sivuilla itketään!

Alkuperäinen kirjoittaja AP:lle:
EN oikeen usko että oisit mielesi maltanut kun näit miehesi toisen sylissä!? Ite kokenut saman ja he kyl saivat todeta että jäivät kiinni et ei voinu jäädä valehtelimisen aihetta! en juu ymmärrä tota jos tää on edes totta! Harvemmin niis tosi tilanteissa täällä aihe vapaa sivuilla itketään!

Tai siis mits nyt sivuilla!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Niin, anteeksi että tällasta kysyn tässä tilanteessa, mutta olitko myös yksi niistä jotka ajattelivat / sanoivat, että miehesi ei petä koskaan?

no kyllä mä ajattelin ennen että lapsellinen viinanläträäminen lapsellisessa jätkäporukassa piisaa..en ajatellu et vois kuitenki pettääkkin.

Tee se ehdottomasti!Ja muista,uskollisiakin miehiä ON olemassa!Ja ansaitset sellaisen!Sitten joskus,kun olet toipunut..

Itse olin aikoinaan petturin kanssa,kihloissa oltiin,mutta onneksi älysin lähteä enne kuin naimisiin asti mentiin.Petti ja petti ja minä heikko en ajksanut välittää,kunnes tuli stoppi ja silmät aukenivat.

Pian 7v.sitten tapasin nykyisen aviomieheni(5.vuosi aviossa)ja hän on juuri sitä,mitä silloin joskus toivoin.Kohtalo toi hänet luokseni ja ollaan yhä ihan umpirakastuneita!Uskollisuusjutuista ollaan samaa mieltä ja sovittu,että jos toinen niin kyllästynyt on,että pettämään pitää mennä niin se on sit siinä..

Kun kerran pettää niin pettää toisenkin,yleensä se pitää paikkansa,muista se!

Voimia!

AP! Mikään selitys ei ole tarpeeksi hyvä,muista se. Voit antaa joskus aikanasi anteeksi mutta et unohtaa...mut petettiin muutama vuosi sitten ja edelleen ollaan yhdessä mutta joka toinen viikko viittaan tapahtuneeseen tavalla tai toisella,sun on helpompi jatkaa matkaa yksin lasten kanssa kun kaikki yhdessä koska toi mitä koit nyt ei lähde "silmistäs" piiiiitkään aikaan ja kun se (pettäjä) ei ole siinä joka päivä silmien edessä niin sullakin on muutaman viikon päästä jo hieman helpompaa henkisesti. Lapset pitää sut arjessa ja se on parasta lääkettä,viettää aikaa heidän kanssa. Yöt on pahimpia ja ne painajaiset mutta aamulla saat taas syliin pusuteltavaksi maailman ihanimmat ja tärkeimmät ihmiset. Anna aikaa ittelles ja jatka matkaa,voimia.

mä luulen että lähtisin pois. en pystyis kohtaa heti. ja mun mies lähtis varmasti pois. haluis olla rauhassa.

no kyllä mä ajattelin ennen että lapsellinen viinanläträäminen lapsellisessa jätkäporukassa piisaa..en ajatellu et vois kuitenki pettääkkin.

No niin! Tässä teille ellukka, dietorelle & kumppanit! Osoittautui siis väitteeni jällen kerran oikeaksi! ;)

No niin! Tässä teille ellukka, dietorelle & kumppanit! Osoittautui siis väitteeni jällen kerran oikeaksi! ;)

????

en mäkään ymmärrä miten noin reagoin,tilanne oli vain niiin nöyryyttävä että en kai vain halunnut näyttää sitä kuinka se sattui.
tosta vikasta lauseestas en tiedä mutta mun oli pakko saada kerrata tilannetta ja selkiyttää sitä itselle keskustelemalla ja kertomalla siitä.kaverille jo kerroin mutta sekin suurin osa pelkkää itkuista ulinaa,tunteet pysyy paremmin kasassa kun kirjoitan,silloin ei tarvitse puhua.

Muuten en osaa neuvoa kun että ukko pihalle ja alotat oman elämäsi ilman tollasta kusipäätä.Sinä ja lapsenne ette ole ansainneet tollasta petturia |O Paljon paljon voimia sinulle nyt tämänhetkiseen tilanteeseen ja myös tulevaan :hug: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Mie:
AP! Mikään selitys ei ole tarpeeksi hyvä,muista se. Voit antaa joskus aikanasi anteeksi mutta et unohtaa...mut petettiin muutama vuosi sitten ja edelleen ollaan yhdessä mutta joka toinen viikko viittaan tapahtuneeseen tavalla tai toisella,sun on helpompi jatkaa matkaa yksin lasten kanssa kun kaikki yhdessä koska toi mitä koit nyt ei lähde "silmistäs" piiiiitkään aikaan ja kun se (pettäjä) ei ole siinä joka päivä silmien edessä niin sullakin on muutaman viikon päästä jo hieman helpompaa henkisesti. Lapset pitää sut arjessa ja se on parasta lääkettä,viettää aikaa heidän kanssa. Yöt on pahimpia ja ne painajaiset mutta aamulla saat taas syliin pusuteltavaksi maailman ihanimmat ja tärkeimmät ihmiset. Anna aikaa ittelles ja jatka matkaa,voimia.

aika hirveitä nämä muutamat yöt on olleet jo nyt mutta kun näen lapset ja saan heidät viereen niin uskon että alkaa helpottaa.

mä luulen että lähtisin pois. en pystyis kohtaa heti. ja mun mies lähtis varmasti pois. haluis olla rauhassa.

Oon jo kokenut ton siksi kirjoitin että siinä tilanteessa on ne teot erit mitkä nyt tai sitä ennen on ollu mielessä!Ei ainostaan senkin takia kun mentiin hänen siskon tykö kun olin hänen kans liikenteessä ja sit että se muija oli mun lapsuuden kavereita toki hän ei tiennyt tästä. Ja ollaan oltu kavereita senkin jälkeen. Kyseinen äijä ainakaan silloin voinu solmia pysyvää suhdetta valehtelulla!

vieras kenen mielestä kaikki miehet pettää
Pitäisikö naisten vain tyytyä pettävään mieheen ja jatkaa hänen kanssaan?
vai pitäisikö naisten olla ilman miestä.kenties kaikiken lesboja ja homomiehet sais pettää toisiaan koska se on mitä miehet tekee.
eihän kenenkään naisen kannata miestä kanssa olla koska varmasti pettää :headwall:

en mäkään ymmärrä miten noin reagoin,tilanne oli vain niiin nöyryyttävä että en kai vain halunnut näyttää sitä kuinka se sattui.
tosta vikasta lauseestas en tiedä mutta mun oli pakko saada kerrata tilannetta ja selkiyttää sitä itselle keskustelemalla ja kertomalla siitä.kaverille jo kerroin mutta sekin suurin osa pelkkää itkuista ulinaa,tunteet pysyy paremmin kasassa kun kirjoitan,silloin ei tarvitse puhua.

Muut luulee provoksi

HUOH! jos jollakin tavalla saat ukkoni pettämään se on jo niin suuri saavutus elämässäsi että muuta et enään tarvitse, sen jälkeen pystyt varmasti melkein mihin vaan :)

tosiaan kuten jo sanoin että miehesi pettää sinua myöskin???

miten mulle vaan on sattunut sellainen ystävä piiri jossa on sattunut vain 1 pettämis tapaus? joka ei johtanut känni pusuja pienempään. ystävä piirini sattuu kuitenkin olemaan aika laaja.

Kannattaa miettiä valmiiksi vastauksi miehesi varmasti sulle huomenna esittämiin kysymyksiin/vetoamuksiin...
varmasti sanoo, että
-rakastaa sua ja se oli vain känniläisen virhe
-miten voisi korvata toilailunsa
-saattaa syyttää jopa sua että et huomaa/rakasta/halua häntä...
-tappaa ittensä???? moni uhkaa näin läheisiään et saa tahtonsa läpi...
-sanoo että vie lasten huoltajuuden ja ettet näe niitä enää koskaan (ei tietenkään pidä paikkaansa, mut saattaa hätäpäissään kokeilla auttaako...)
-väittää et ei ole tehnyt mitään se akan kanssa, nukkunut vain
- väittää et oli sammunut ja akka kömpinyt viereen..mitään ei tapahtunut
-väittää et pelleilivät vaan, et se akka on joku kaverin eukko, sit vaan nukahtivat

miehet voi keksiä mitä vaan ja olet vahvoilla kun mietit vastaukset kaikkeen mahdolliseen mitä miehesi voi sulle sanoa huomenna...

Olen pahoillani, mutta koita ajatella et huominen on sun uudenl, paremman, elämäsi ensimmäinen päivä. Alat elää elämääsi ensin lapsillesi ja eheytät ittesi ja takuulla tapaat vielä miehen, joka on olemassa vain sinua varten! Tää paskakasa nyt vaan oli kohtalon sun tielles asettama kuoppa, jonka avulla susta tulee entistä vahvempi ja onnellisempi.

Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:
Kannattaa miettiä valmiiksi vastauksi miehesi varmasti sulle huomenna esittämiin kysymyksiin/vetoamuksiin...
varmasti sanoo, että
-rakastaa sua ja se oli vain känniläisen virhe
-miten voisi korvata toilailunsa
-saattaa syyttää jopa sua että et huomaa/rakasta/halua häntä...
-tappaa ittensä???? moni uhkaa näin läheisiään et saa tahtonsa läpi...
-sanoo että vie lasten huoltajuuden ja ettet näe niitä enää koskaan (ei tietenkään pidä paikkaansa, mut saattaa hätäpäissään kokeilla auttaako...)
-väittää et ei ole tehnyt mitään se akan kanssa, nukkunut vain
- väittää et oli sammunut ja akka kömpinyt viereen..mitään ei tapahtunut
-väittää et pelleilivät vaan, et se akka on joku kaverin eukko, sit vaan nukahtivat

miehet voi keksiä mitä vaan ja olet vahvoilla kun mietit vastaukset kaikkeen mahdolliseen mitä miehesi voi sulle sanoa huomenna...

Olen pahoillani, mutta koita ajatella et huominen on sun uudenl, paremman, elämäsi ensimmäinen päivä. Alat elää elämääsi ensin lapsillesi ja eheytät ittesi ja takuulla tapaat vielä miehen, joka on olemassa vain sinua varten! Tää paskakasa nyt vaan oli kohtalon sun tielles asettama kuoppa, jonka avulla susta tulee entistä vahvempi ja onnellisempi.

kiitos,mietin noita ja tulevaisuutta.

sori minun mielipiteeni luettuani sun kirjoituksesi,vaikka en kokoketjua lukennut,että jätä ukko,älä missään nimessä anna anteeksi, jos toinen nainen ukkosi vieressä,älä vaan mene lankaan, jos selittää että vain nukkui,kyllä muutakin touhuttu,ei uhtään ajatellut sinua ja lapsiasi,tuo toinen nainen ja huvi oli tärkeimpiä,ansaitset parempaa ja paremman ja kunnioitettavan miehen :hug:

vieras kenen mielestä kaikki miehet pettää
Pitäisikö naisten vain tyytyä pettävään mieheen ja jatkaa hänen kanssaan?
vai pitäisikö naisten olla ilman miestä.kenties kaikiken lesboja ja homomiehet sais pettää toisiaan koska se on mitä miehet tekee.
eihän kenenkään naisen kannata miestä kanssa olla koska varmasti pettää :headwall:

En ole missään vaiheessa ottanut kantaa siihen, että mitä pitäis tehdä, jos ja KUN mies pettää. Se on jokaisen oma asia mitä siinä tilanteessa tekee, sietääkö vai lähteekö. Ja olenko sanonut, että sitä "saa" tehdä. Totesin vain, että kaikki miehet pettää tilaisuuden tullen, on se sitten h.omo tai hetero. Kyllä mies ja nainen saa olla yhdessä, mutta kannattaa mielummin pitää tämä pettämisjuttu mielessä, kuin sokeasti väittää, että ei mun mies ikinä, missään tilanteessa... ;) Ja senkus jatkavat suhdetta jos se on molemmille ok, että mies käy vieraissa.

oma mieheni on niin monesti mulle sanonut että: elä petä, jos tarvetta tulee niin erotaan ennemmin, joten eiköhän tämä päde mieheenikin?
lisätäkseni vielä: onko uskolliset miehet joillekkin tabu?

Yhteistyössä