se olis sitten eron paikka :(shokissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja petetty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voimia ap.lle. Toivottavasti palaat kertomaan asiasta eikä tarvitse lukea lehdistä surullisia otsikoita taas...

Aika uskomaton tilanne kyllä. Itse olisin joko
A) Ottanut jonku nuijan ja huitassu miestä munille. kiva herätys. :kieh:
B ) Kävelly kaapille ja heittäny miehen vaatteet isoon laukkuun ja herättäny viskaamalla sen sille päälle
C) (ja todennäköisin) Kävelly pois, mutta paiskassu ulko-oven mennessäni niin että kaikki olis heränny eikä olis jääny mitään epäselväksi.

Ja pettämiskeskusteluun ottaisin sen verran osaa, että tämä ei ole oikea paikka sille. Ja itse haluaisin luottaa mieheen enempi kuin luotan. Haluan ajatella että ei se petä kun ei tähänkään mennessä, mutta aina tulee ajatuksia, kun lomaillaan erillään tai se on työmatkalla... Kyllä se sen verta paljon pyörii munansa ympärillä, että pelottais tietää mitä se täällä on oikeasti touhunnu kun oon reissannu...Aina kun olen kotiutunut, olen kattonu onko sängyssä samat lakanat ja samassa kunnossa ku lähtiessä... :whistle: vaikka vainoharhainenhan mie vaan oon. ennemmin tuo eroais kun pettäis. käytännössä todettu. Mutta oisko tilanne eri nyt kun maksetaan yhteistä talolainaa...

Tuli kylmät väreet kun ajattelin, et mitä jos oma ukko on joskus touhunnut samanlaisia tuolla meidän yhteisessä sängyssä! Mistä sitä voi tietää! :( Mut ap:lle paljon jaksamisia! Mun mielestä teit oikein kun häivyit vähin äänin paikalta, mitä se huutaminen ja mukiloiminen olisi asiaa auttanut. Parempi koota itteensä vähin äänin jossain muualla ja tehdä sitten ne tärkeät päätökset ilman turhia tunteiluja. Tuollainen mies joka häpäisee teidän yhteisen kodin ja vuoteen heti kun vaimo sattuu oleen muualla, ei luultavasti omista edes omaatuntoa, suunnitellut koko paskan.

Ja mitä miehen kavereihin tulee, oon samaa mieltä ap:n kanssa et täydellisiä penikoita. Kunnon kaverit ei nimittäin katso hyvällä sellaista, että yksi porukasta pettää vaimoaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Chocolaadi:
Ja pettämiskeskusteluun ottaisin sen verran osaa, että tämä ei ole oikea paikka sille. Ja itse haluaisin luottaa mieheen enempi kuin luotan. Haluan ajatella että ei se petä kun ei tähänkään mennessä, mutta aina tulee ajatuksia, kun lomaillaan erillään tai se on työmatkalla... Kyllä se sen verta paljon pyörii munansa ympärillä, että pelottais tietää mitä se täällä on oikeasti touhunnu kun oon reissannu...

Olen täysin samaa mieltä...

Ap:lla on toisaalta lykästynyt kun sai miehen rysän päältä kiinni. Tuossakaan tapauksessa voi tietää et kuinka pitkään jatkunut.

Tuntuu niin kamalalta miettiä et onkohan oma mies tehnyt samanlailla, kun hänon ollut muualla / mä olen ollut reissussa! :( Meilläkin kun tuntuis miehen ajatukset olevan jatkuvasti seksissä, päivääkään ei kykenisi oleen ilman jos molemmat ollaan kotona. Että miten sit, kun ei olekaan tarjolla.

ap- joko kotiin mennyt? :hug:

ja tohon etä luulen että tuollainen näky saa ilmat pihalle. kuiin turpiinsa sais. luulen että minä ainakin juoksisin äkkiä karkuun ettei kuikan vaan näkis mua ja nuolisin haavoja hetken.Vaikka meillä muuten kommunikaatio toimii hyvin ja puhutaan niin ihmiset käyttäytyy erillaisissa tilanteissa eri tavalla

hei.
mä oon tässä hetken ennenkuin lähden asioille.
niin..tulin aamulla kotiin.mies istui olkkarissa ja hiljaisuus meidän välillä oli käsin kosketeltavaa.kysyi että oonko mä käynyt täällä sunnuntaina.vastasin että kävin.hiljaisuutta taas kesti ties kuinka kauan.kysyi että mitäs nyt..?sanoin että en näe enää yhteistä tulevaisuutta.mies kysyi vielä että voisiko selittää,vastasin että ei ole mitään selitettävää,se kuva mikä verkkokalvoilla vilkkuu ja mitä ajattelen aamulla kun herää ja illalla kun menen nukkumaan ei ole mitenkään selitettävissä.kyseli vielä että jos kuitenkin mietitään vielä ja yritetään selvittää.silloin,ensimmäistä kertaa koko viikon aikana räjähdin,juuri tuosta lauseesta,huusin kuin hullu taoin miestä nyrkeillä ja lopuksi lyyhistyin ja itkin.mieskin itki,käskin poistumaan..hän meni,sulki oven hiljaa perässään.istuin lattialla varmaan tunnin tyhjyydessä ennekuin nousin ja kiertelin taloa.kiertelin itsessäni miettien mitä nyt teen ja sitten puhelin soi ja lapset kysyi koska tulen hakemaan.puhuttiin siinä hetki ja lupasin hakea illalla.laitoin kahvia tulemaan ja lähden kohta käymään kaupungilla.haen paperit ja täytän ne..en tosiaan tiedä mutta kai se tästä sitten alkaa kulkea elämä eteenpäin.yksi aikakausi elämässä on päättymässä ja toivottavasti tulevaisuus on parempi.en tosiaan olisi tiennyt miten päin olla ja mitä tehdä jos ei lapset olisi soitelleet.jotenkin heidän äänesnsä kuuleminen antoi toivoa että tämäkin suru tästä helpottaa.
ajattelin kuitenkin kysyä että josko voitaisiin vielä jäädä siksi aikaa että mies saa käydä hakemassa tavaransa.

kiitos kaikille vastauksista.

Voimia,paljon voimia :hug:

Ihan hirveeltä kuulostaa.Musta kuitenkin sinusta saa sellaisen kuvan että pärjäät kyllä loppujen lopuksi.

Ei kukaan voi tietää ellei ole itse kokenut kuinka paljon tuo tilanne sattuu...Eikä se aina ole helppoa vaan heittää oma rakas pihalle ja jättää siihenasti eletty elämä ja rutiinit taakse vaikka kuinka paska olis toinen ollut.

Tsemppiä!Muista sun ihanat lapset :heart:

toivottavasti kaikki kääntyy elämässäsi vielä parhain päin, onnea uuden elämän alkuun :hug:

mulla tuli oikein itku tuossa kun luin tekstiäsi, miten rauhallisesti sen kirjoitit eikä tekstistäsi paistanut hysteeria.

Tsemppiä ja voimia AP:lle. Lapsienkin kannalta on hyvä, että voivat elää turvallisessa ja rakastavassa ympäristossä..

En voi kuvitella edes miltä susta tuntuu. Varmaan niinku matto olis vedetty jalkojen alta..

SUUREN SUURI HALI JA VOIMIA....

ihanaa että sinulla on lapsia, ettet jää ihan "tyhjän päälle" vaan on ihmisiä jotka aidosti rakastavat ilman että tuottaisivat pettymystä.

lapset on elämän ilo.

Ei tuollaista tapausta voi kuvitella edes, jos ei ole kokenu. onnekseni en ole kokenu...

Onneksi tosiaankin sinulla on lapset, ne on parasta mitä sinulla on, muista se!!

Ajan mittaan pystyt juttelemaan miehesi kanssa kunnolla, tässä vaiheessa ei kannate edes yrittää. Se on sellasta itkemistä ja hysteeristä kun et ole vielä kerenny edes käsittää mitä tulee tapahtumaan teidän elämässä. Anna ajan kulua hissukseen, mutta elä jää paikoilleen polkemaan, se on pahin virhe.

Tiedän miltä sinusta tuntuu, aivan kauhealta. Miten mies kehtasi tehdä noin, olisitko koskaan saanut tietää jos ei olisi jäänyt rysän päältä kiinni? Voi vitun ukko mitä meni tekemään, kusipää. Mutta sinä ansaitset ja saat parempaa. Et vielä voi edes ajatella tietenkään, luottamus on mennyt. Lapsesi ovat tärkeintä, saat heistä voimaa.

Mun avoliitossa elävä veljeni harrastaa kans kaikenlaista vieraissa juoksemista. Jokunen kuukausi sitten hän ja hänen naimisissa oleva kaverinsa veivät tämän kaverin kotiin naisen, jota kuksivat sitten yhdessä :( Veljeni avovaimo harrastaa ihan samanlaisia juttuja, joten veljeni toilailuista en enää jaksa niin piitata, mutta harmittaa tuon toisen miehen vaimon puolesta. Pariskunnalla on yksi lapsi, ja vaimo on juuri raskaana :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun avoliitossa elävä veljeni harrastaa kans kaikenlaista vieraissa juoksemista. Jokunen kuukausi sitten hän ja hänen naimisissa oleva kaverinsa veivät tämän kaverin kotiin naisen, jota kuksivat sitten yhdessä :( Veljeni avovaimo harrastaa ihan samanlaisia juttuja, joten veljeni toilailuista en enää jaksa niin piitata, mutta harmittaa tuon toisen miehen vaimon puolesta. Pariskunnalla on yksi lapsi, ja vaimo on juuri raskaana :(

:(

Mistä tiedät veljen avokin harrastavan samaa? Olethan varma, että tekee niin, eikä ole vain veljesi kertomaa, puolustelua omille tekemisille?

Ap:lle :hug:

Yhteistyössä