se olis sitten eron paikka :(shokissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja petetty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
sallaista tuli vaan mieleen,että mä henk koht kyllä miettisin. Siis kukin toki suhteessaan itse määrittelee pettämisen.Mutta kyllä mä kännihairahduksen antaisin anteeksi. Ei se ole taattu että vielä pettää,sanoi muut mitä sanoi. Jos rakastat miestäsi ja hän rakastaa sinua niin eikös tuo ole teille kummallekin vaan oppimisen paikka. Takuulla on tajunnut mitä menetettävissä on,kuten varmasti sinäkin. Mutta siis tämä minun mielipiteeni,kukin toimii omalla tavallaan.

Mä jotenkin haun kautta eksyin tähän ketjuun ja mua kyllä kiinnostaisi tietää että jos J-OHANNA on täällä niin miten sulla menee? Palasitteko yhteen? Onko nyt kaikki hyvin?

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
sallaista tuli vaan mieleen,että mä henk koht kyllä miettisin. Siis kukin toki suhteessaan itse määrittelee pettämisen.Mutta kyllä mä kännihairahduksen antaisin anteeksi. Ei se ole taattu että vielä pettää,sanoi muut mitä sanoi. Jos rakastat miestäsi ja hän rakastaa sinua niin eikös tuo ole teille kummallekin vaan oppimisen paikka. Takuulla on tajunnut mitä menetettävissä on,kuten varmasti sinäkin. Mutta siis tämä minun mielipiteeni,kukin toimii omalla tavallaan.

Vaikka ois kuinka 'kännihairahdus', en Ikinä antais anteeksi tollasta mitä ap:n mies tehnyt,koska nainen oli Hänen kodissaan ja Hänen sängyssään, Hänen miehen kanssa. Jos meillä löytys nainen mun sängystä mun miehen kanssa menisin varmaan herättää ne ja heittäsin sen muijan letistä alasti ulos... Jessus! Vehkeet veke tollaselta mieheltä....

Aika erikoista, et joku pystyy tosiaan säilyttämään malttinsa tos tilantees. Mä olisin kyllä varmaan pimahtanu niin pahasti, et siit ois luettu iltapäivälehdistä...
Vaan jos ap:n tarina on totta, ni kyllä on oksettava äijä ja sama pätee siihen naiseen.

Mä olisin varmaan tuossa tilanteessa hakenut jotain kättä pidempää ja megafonin ja karjunut koko porukan miestä myöten ulos talosta, soittanut paikalle siivousfirman, pakannut miehen tavarat oven viereen, vaihtanut lukot, puhelinnumerot ja hakenut samoin tein eroa! Kyllä pistää sunkin puolesta niiiiin vihaksi!! Ja kyllä, musta olis sen varran puhdasta raivoa löytynyt, että tuo kaikki olisi hoitunut nopeammin kuin mies olisi itse edes ehtinyt tajuta!! |O

Yhteistyössä