se on nyt sitten miljoonas maailmansota meidän perheessä päällä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
mä skippasin eilen ne kaverin kolmekymppiset,mut sanoin miehelle,et se ei tarkota sitä et tulisin siltikään sen sisaren rippijuhliin. enkä mennyt.
1.mä olen ollut koko elämäni aikana tasan yksissä rippijuhlissa -omissani.
2.mua ahdistaa olla kirkossa ( :ashamed: )
3.mua ahdistaa sukujuhlat,omat ja muiden.
4.miehen suvun tapauksessa mä olen ulkopuolinen ja toivon koko juhlan ajan että mies tulis sanoon et nyt lähdetään.

mä olen ollut miehen perheen juhlissa ja ne on mulle yhtä helvettiä. mulla ei ole kenenkään kanssa mitään puhuttavaa -yritystä kyllä on ollut,mut oon vaan niin erilainen.
musta on kiva käydä anoppilassa esim.arki-iltasisin ihan muuten vaan,mut ei juhlissa.. eieiei... niis mulla loppuu happi ja mua ahdistaa ja oksettaa.

tämän kerroin miehelle ja nyt ei olla edes puheväleissä. tein selväks että mä en todellakaan vihaa sen sukua tms,en vaan osaa olla niiden kanssa -ainakaan oma itseni- ja muun esittäminen on hemmetin vaikeeta. mut mua ahdistaa ja kuristaa. ja tässä sitä ollaan. voi kökkö.

:(

Oliko sulla yhtenä päivänä ketju, jossa mietit kumpaa menet? Miksi et kaverin synttäreille mennyt?
Minusta sinä teet juuri niin, kun haluat.Jos paha olla jossain, niin silloin ei kannata uhrata omaa hyvinvointia.Itsekin ahdistun miehen sukujuhlissa, koska siellä kaikki on niin "virallista" ja hyvä jos itse osaa pukeutua niihin oikein :(

juu oli ketjujossa mietin kumpaan menen. en sit menny sinne kolmekymppisillekään kun en halunnut miestä suututtaa ja nyt harmittaa niin helvetisti kun se on muutenki vihanen niin yhtä hyvin olisin voinu mennä juhlii ne kolmekymppiset kun kuitenkin riidellään :headwall:

Miksi miehesi olisi siitä suuttunut?Kuitenkin kaverisi juhlat ja 30 vuotta kerran täytti,niin olisi ymmärtänyt hiukan?! Miten kaverisi siihen suhtautu?Toivottavasti hän ei loukkaannu, niin sitten sinulla on kaksi suuttunutta:mies ja ystävä.

mä aluks luulin että kaverikin suuttuis,mut ymmärsi kuitenkin -vaik tosi pettynyt kyllä oli ja harmissaan :|
mies olikin et tottakai meet,kunnes kuultiin sen siskon rippijuhlista ja sit vaihtukin ääni kellossa. olis ees raivonnu tai kieltäny tai jotai,mut sellanen vttumainen itseriittonen hymy ja imelä tokasu et "ethän sä tietenkään mene sinne kolmekymppisille kun on kirkkoon meno aamulla" |O
ja musta mä olen se jonka tässä pitäs olla vihanen,mut ei,se onkin mies :headwall:
korpee niin paljon. :|

Ei miesten takia saa jättää omaa elämää elämättä, tuskin sun ukkokaan ois miettinyt suututko sinä jos se ois menossa kaverin synttäreille.

Höh, no voi kökkö. Mitä ihmettä sä siellä rippijuhlissa tekisit, en ymmärrä vieläkään. Eikö se kumppanis yksin uskalla mennä vai mikä sillä on niin vaikeeta. :headwall:

mä siltä suoraan kysyin et mikä hemmetti siin on et mut sinne tarviit,niin haukkumisekshan se meni et jos en ite tajuu niin se on voivoi et oon ihan ihmeellinen ja vaikee ja kusipää jne ja mitä hän nyt sanoo ku kaikki kysyy missä oot :o
sanoin et sano vaikka et se ei jaksa teidän jeesustelua eikä miehensä nipotusta.
kerrankin yritin tehdä miehen mieliks ja tässä lopputulos :headwall:
ei oo taidettu meikäläistä rakentaa parisuhteita varten |O

Anteeksi jos loukkaan,mutta suuresti ihmettelen tuota sun miehesi käytöstä.
Siis en pelkästään tän kirjoituksen perusteella,olet ennenkin manaillut.

Mitä siinä tarvitse sukulaisille selittää,sanoo ettei vain lähtenyt.Mitäs se kellään kuuluu mikset mennyt.

mä tiedän että olen antanut varmaan kamalan kuvan miehestäni,koska yleensä kun mulla menee hermo,niin tuun tänne purnaan ja saatte lukee vaan kauhujuttuja siitä :ashamed:
mut oikeesti se on nyt muuttunu hirveesti -sanotaan viimesen puolen vuoden aikana. se ei oo enää yhtään sellanen kun esim.viime kesänä. :|
ja kun kysyn mikä mättää,niin ei mikään -ja se ei mikään tulee sellasella äänensävyllä ettei paljon tee mieli kysellä enempää.
tuntuu nykyään et teen miten päin vaan,niin aina teen väärin.
huoh. kai tää helle on sulattanu sen aivot.
aikuisia ihmisiä kuitenkin ollaan,niin musta tollanen turha niuhotus ei kuulu kuvioon. kaks aikuista ihmistä yhdessä,kumpikin saa tulla ja mennä ja toista pitäis sen verran kunnioittaa ja toiseen luottaa,et ei tulis tällasia juttuja :| äh.

hui kamala, kun olet suosittu ihminen, kun joka kissanristiäisiin kutsutaan!

Minä kyllä luulen, että kutsuvat vain muodon vuoksi ja ovat tyytyväisiä kun et tullutkaan. Ystäväsi varmasti ei ollut laskenut hauskanpitoaan sinun varaasi, vaan ajatteli, että "se Kuha on niin tossun alla, että ei sen ukko sitä päästä. ja se kuha on menny semmoseksi sen suhteen myötä, että hyvä vaan ettei päässy". :whistle:
Miehesi vastailee sukujuhlissa uteluihin:"se marttyyri jäi kotiin murjottamaan, kun en päästänyt sitä eilen ryyppäämään!" ja ajattelee "tekis niin mieli jättää koko lapsellinen akka, mutta olis niin pirun vaikeaa löytää toinen yhtä helposti kyykytettävä"

Alkuperäinen kirjoittaja kolmekymppinen:

Minä kyllä luulen, että kutsuvat vain muodon vuoksi ja ovat tyytyväisiä kun et tullutkaan. Ystäväsi varmasti ei ollut laskenut hauskanpitoaan sinun varaasi, vaan ajatteli, että "se Kuha on niin tossun alla, että ei sen ukko sitä päästä. ja se kuha on menny semmoseksi sen suhteen myötä, että hyvä vaan ettei päässy". :whistle:
Miehesi vastailee sukujuhlissa uteluihin:"se marttyyri jäi kotiin murjottamaan, kun en päästänyt sitä eilen ryyppäämään!" ja ajattelee "tekis niin mieli jättää koko lapsellinen akka, mutta olis niin pirun vaikeaa löytää toinen yhtä helposti kyykytettävä"

Just joo! Aikuinen nainenko se siellä kirjotteleepi? Etsippä se tappelupino jostain ja purnaa sinne!
Kuhalle :hug:

Tämä tuli niin paatoksella että ei voi olla muuta kuin kokemuksen syvällä rintaäänellä sanottua.

Kerrohan lisää itsestäsi ja onnettomasta elämäntapaisestasi. Maltan tuskin odottaa.. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:

Tämä tuli niin paatoksella että ei voi olla muuta kuin kokemuksen syvällä rintaäänellä sanottua.

Kerrohan lisää itsestäsi ja onnettomasta elämäntapaisestasi. Maltan tuskin odottaa.. :xmas:

:D PÖH! mitään ette minusta kuule! olen vain saanut kuhan jutuista sellaisen kuvan, että tuollaisia voisivat ystävä ja mies mietttiä...

En nyt tiedä minkä ikäinen olet, mutta oletan ettet ihan nuori (kun kaverisikin 30 täyttää). Ota aikuinen asenne ja mene juuri niihin juhliin, joissa tunnet olevasi kuin kotonasi. Ei se ole miehesi päätettävissä, menetkö kaverisi synttäreille vai et..!! :o

Alkuperäinen kirjoittaja onego:
mun mielestä sun kuuluu mennä miehen kanssa juhliin.olet vaimo ja vaimo on miehen kanssa jos on kutsutu mukaan.
jos pelkäät sosiaalinen tilanne on hoito hyvä.

mun mielestä ei kuulu. ei mun miehenkään tarvitse tulla mun suvun juhliin jos ei halua. (tosi harvoin niissäkin käyn) en pelkää sosiaalisia tilateita,ollaan vaan niin erilaisia et ei ole MITÄÄN puhuttavaa ja mä olen niiiin ulkopuolinen.
enkä muuten ole vaimo ;)

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
mun mielestä sun kuuluu mennä miehen kanssa juhliin.olet vaimo ja vaimo on miehen kanssa jos on kutsutu mukaan.

mun mielestä ei kuulu. ei mun miehenkään tarvitse tulla mun suvun juhliin jos ei halua. (tosi harvoin niissäkin käyn) en pelkää sosiaalisia tilateita,ollaan vaan niin erilaisia et ei ole MITÄÄN puhuttavaa ja mä olen niiiin ulkopuolinen.
enkä muuten ole vaimo ;)
ymmärsin että olet koska luki anoppi.

Mäkään en tykkä noista sukujuhlista, muakin alkaa ahdistaa niin pirusti. Mutta olen aina mennyt, koska mun miehen mielestä noi tollasest juhlat on kivoja. Kyllä meilläkin oli paljoooon porukkaa kun meillä oli ristiäiset, ja koko ajan mä sitä kello kattelin, että olisipa tää jo ohi :/
Mutta kyllä mä yleensä otan itseäni niskasta kiinni ja yritän kestää, noita sukujuhlia :)

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:

enkä muuten ole vaimo ;)

mut sit kannattaa myös muistaa kun sun suvulla on jotkut juhlat ja mies ei lähde, että et sitten huuda, että on "törkeetä" kun mies ei lähde minnekään jne.

Yhteistyössä