se seppälän turkoosi halterneck mekko, möisin omani ...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
kun on mulle liian iso = ( menin tyhmä ostaan silloin keväällä heti kun niitä tuli, olihan se silloin sopiva ja innoissani ostin syyskesän häihin.. arvatkaa sainko inspiksen laihuttaa..jep ja arvaappa oliko se nyt iso viime vkonlopun häihin ... eli myytävänä olis turkoosi ihanuus.. laput olin leikannu irti mut tuossa ne on vielä tallella..eikä oo mitään alennusviivoja!

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=59935389

sori huomasin just että hintavaraus oli menny ihan pieleen eli hv:ssä on tiputtamisen varaa = )

tosi nätti mekko! Ihana!!
Mutta siis, öö, 50/52...?
Miten tuollainen voi olla...
Onko joku erilainen mitoitus?
Mulla norm 38(-40), en ole edes tiennyt että vois olla 50/52.
Anteeksi nyt, ei ole tarkoitus loukata, mutta ihmettelen vaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

no mihis olet kuvitellu että isommat ihmiset pukeutuu? tarviiko tuota nyt noin päivitellä :/

voiko ihmiset olla noin tyhmiä! eikun isot ihmiset kulkee yleensä alasti. tai ei ainakaan pukeudu muuhuin kuin säkkikankaaseen...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miks tos lukee, että laput kiinni?

Siksi tietysti, että tyyppi on ostanut sen sillä 1e kupongilla!!!!!!!!!!

no oli ostanu millä hyvään, mutta täällä kertoo, että laput irti ja huutiksessa, että laput kiinni! jos laput on oikeesti irti niin jopa se on perustelu kaupan perumiselle... eli totuus kehiin :)

Ahne paskiainen tuo myyjä. Yhdellä mekolla muka paketti postimaksu. Järkyttävää, tuohan tulee kirjeenä kun nätisti viikkaa. TUskin tuo mekko on edes normaali hintaan maksanut tuota lähtöhintaakaan. Seppälässä tunnetusti halpoja vaatteita ja tosiaan varmaan tuonkin ostanut sillä 1e kupongilla. Kyllä jollain on otsaa

Ahne paskiainen tuo myyjä. Yhdellä mekolla muka paketti postimaksu. Järkyttävää, tuohan tulee kirjeenä kun nätisti viikkaa. TUskin tuo mekko on edes normaali hintaan maksanut tuota lähtöhintaakaan. Seppälässä tunnetusti halpoja vaatteita ja tosiaan varmaan tuonkin ostanut sillä 1e kupongilla. Kyllä jollain on otsaa

Niinpä. Trokarihan toi myyjä on, uusia tuotteita myynnissä pilvin pimein... ei mahtunutkaan, olikin liian iso... joopa joo :)

eiköhän se oo jokaisen oma asia vaikka pistäis 100e hintaseks ton mekon...tyhmä se on kuka OSTAA sen kalliilla! ja onhan sielä seppälässä paljon vaatteita 39.90e jne

Alkuperäinen kirjoittaja jep jep:

eiköhän se oo jokaisen oma asia vaikka pistäis 100e hintaseks ton mekon...tyhmä se on kuka OSTAA sen kalliilla! ja onhan sielä seppälässä paljon vaatteita 39.90e jne

Juu, jokaisen oma asia tietysti. Postikulut vaan aivan ylimitoitetut. Pakettimaksu näytti tosiaan olevan joka loimelle.

Minä olen ollut väärässä. Luulin, että tavan-sanaa käytetään minun kiusaksi.

Mekosta: kenellä 50/52-kokoisella on pokkaa (lue: käsivarsia) pitää halterneck-mekkoa? Vai pidetäänkö aina jotain jakkua? Minä olen melkein tuota kokoa, eikä minulla kyllä ole koskaan hihatonta paitaa julkisilla paikoilla. :ashamed: :/

Kyllä minuakin 48 (-50)-kokoisena mietityttää, miten joku voi olla kokoa 60. Mutta sen täytyykin olla jo TOSI iso. Mutta jos mitat vastaavat noin 5 kiloa / vaatekoko, niin eihän tuossa nyt ole kuin 25 kiloa välissä kumpaankaan suuntaan.

Yhteistyössä