seksi on kauhea asia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taivaankukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

taivaankukka

Vieras
Koska mina en saa seksia niin ei pitaisi muidenkaan saada. Oikeastaan seksi onkin ihan sairasta. Jarkevat ihmiset eivat alennu harrastamaan seksia. Varsinkin se, etta jollakin on useampia seksikumppaneita on ihan sairasta. Se on yhta pahaa kuin insesti. Ryhmaseksi on viela sairaanpaa. Siis miten joku voi olla niin haluttu, siis niin lutka, etta useampi mies haluaa olla sen kanssa? Niilta pitaisi ottaa ainakin toinen mies pois ja antaa se minulle kun minulla ei ole ollut yhtaan.

Mut kylla ma tiedan, etta maailma on epareilu paikka. Miehet ei huoli rumaa naista, jolla ei ole tisseja ja joka valittaa koko ajan talla roska-palstalla. Onneksi mulle tulee itelle parempi mieli kun avaudun taalla. Ma osaan sentaan kirjoittaa niin fiksusti ja hauskasti vaikka en muuta.

Tämähän voisikin olla oiva ketju käsitellä seksuaalista rajoittuneisuutta. Olipa aloitus kuinka provo ja spämmihenkinen tahansa.

Mutta onpa vaan tullut mieleen, että maailmassa on varmaan aika paljon ihmisiä, joilla erityisesti uskonnolliset näkemykset tai kotikasvatus on aiheuttanut seksuaalisen estoisuuden tavalla tai toisella. Enkä nyt tarkoita mitään varsinaista kieroutuneisuutta, vaan sitä ettei omaan normaaliin seksuaalisuuteen kyetä suhtautumaan asianmukaisesti. Seksi tuntuu likaiselta, häpeälliseltä ehkä jopa ällöttävältä. Usein vain siksi, ettei hyväksy asiaa omalle kohdalleen.

Joskus olen törmännyt ilmiöön, jossa avointa seksuaalisuutta hehkuttanut henkilö on tosipaikan tullen osoittautunut rajoittuneeksi. Ja erityisesti naisen avoin seksuaalisuus koetaan usein uhkaavaksi ja pelottavaksi miesten taholta...

Olisipa siis mielenkiintoista lukea palstalaisten näkemyksiä asiasta ihan asialinjalla. Esimerkiksi siinä miten rajoittuneisiin tapauksiin olette itse törmänneet tosielämässä tai millaisten seikkojen luulette "sulkeutuneeseen seksuaalisuuteen" vaikuttaneen? Ja miten tällainen henkilö voisi päästä traumoistaan tai pitäisikö niistä edes päästä eroon?

Eikähän seksuaalinen avoimuus tarkoita välttämättä sitä, että on/haluaa kokeilla kaiken mahdollisen vaan, että hyväksyy itsensä seksuaalisena ihmisenä.

Hyva taivaankukka. Kylla sina voit harrastaa seksia ihan vapaasti eika se ole yhtaan sairasta. Jarkevat ihmiset voivat myos harrastaa seksia eika se tee kenestakaan huonompaa kuin muut.
Se etta on useampi seksikumppani samanaikaisesti on kylla mielestani pervoa, mutta jos kaikki on vapaita, niin omapahan on asiansa. Miehet ei ole mitaan esineita vaan niilla on omat jalat ja tahto.
Ehka sun sitten kannattaa avautua taalla jos tulee parempi olla.
Voisit kuitenkin ottaa ihan oman nimimerkin kayttoosi.

Alkuperäinen kirjoittaja taivaankukka:
Hyva taivaankukka. Kylla sina voit harrastaa seksia ihan vapaasti eika se ole yhtaan sairasta. Jarkevat ihmiset voivat myos harrastaa seksia eika se tee kenestakaan huonompaa kuin muut.
Se etta on useampi seksikumppani samanaikaisesti on kylla mielestani pervoa, mutta jos kaikki on vapaita, niin omapahan on asiansa. Miehet ei ole mitaan esineita vaan niilla on omat jalat ja tahto.
Ehka sun sitten kannattaa avautua taalla jos tulee parempi olla.
Voisit kuitenkin ottaa ihan oman nimimerkin kayttoosi.

Veikkaan pahanlaatuista skitsofreniaa.