T
taivaankukka
Vieras
Koska mina en saa seksia niin ei pitaisi muidenkaan saada. Oikeastaan seksi onkin ihan sairasta. Jarkevat ihmiset eivat alennu harrastamaan seksia. Varsinkin se, etta jollakin on useampia seksikumppaneita on ihan sairasta. Se on yhta pahaa kuin insesti. Ryhmaseksi on viela sairaanpaa. Siis miten joku voi olla niin haluttu, siis niin lutka, etta useampi mies haluaa olla sen kanssa? Niilta pitaisi ottaa ainakin toinen mies pois ja antaa se minulle kun minulla ei ole ollut yhtaan.
Mut kylla ma tiedan, etta maailma on epareilu paikka. Miehet ei huoli rumaa naista, jolla ei ole tisseja ja joka valittaa koko ajan talla roska-palstalla. Onneksi mulle tulee itelle parempi mieli kun avaudun taalla. Ma osaan sentaan kirjoittaa niin fiksusti ja hauskasti vaikka en muuta.
Mut kylla ma tiedan, etta maailma on epareilu paikka. Miehet ei huoli rumaa naista, jolla ei ole tisseja ja joka valittaa koko ajan talla roska-palstalla. Onneksi mulle tulee itelle parempi mieli kun avaudun taalla. Ma osaan sentaan kirjoittaa niin fiksusti ja hauskasti vaikka en muuta.