Seksiä ostavat eniten parisuhteessa elävät korkeakoulutetut miehet.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tutkimuksen kertomaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ne saa puhallettua päänkin ympärille palloksi niin tosiaan taitaa olla iso muna jos kiristää. En ole ymmärtänyt taas itse sitä että mies ei pysty kumin kanssa toimimaan. Päässä jotain vikaa varmaan, itsetunnossa tai yms.

ootko nyt tosissas`:D eihän nyt ole pystymisestä kiinni vaan siitä että seksi on parempaa ilman kumia.kumi vie tuntoa! naisen kosteuskaa esim ei tunnut samalta..ja kyl se fiilikseenki vaikuttaa.ja mites sitten naiset jotka ihan samaa mieltä et tuntuu paremmalta?nekin vaa päävikasia ja huono itsetuntosia?ja miten vittu kumin käyttö ees itsetuntoo liittyy?ja jos sinä nautit YHTÄ paljon kumin kun kumin kanssa hienoa sulle .olet outo tapaus :D

• Tykkää
Reactions: MIES!
Joka toinen viikonloppu? Ei kai tuo pidä paikkansa.

Mikä estää pitämästä pidempään? Yhteshuoltajuudessa lapsi voi olla puolet ajasta toisella vanhemmalla. Sovittavia asioitahan nämä ovat.

Varmaankin sen vuoksi kun toinen ei sallisi sitä.
En kyllä ymmärrä miksi ei koska saisi vapaa-aikaa enemmän itselleenkin.

Mikä onkin aina se suurin valituksen aihe palstallakin. Kun ei ole omaa aikaa ja mies töiden jälkeen käy jopa tankkaamassa auton huoltiksella. + kerran vuodessa työpaikan pikkujoulut. (mistä vaimon vaatimuksesta pitää tulla kello 22:00 mennessä koska hänen pitää juuri seuraavana päivänä esim mennä ostamaan jotkut housut joita voisi ostella joka päivä vuodessa. Niin ja hän ei selviäisi siitä lasten kanssa joten iskän pitää olla aamulla kunnossa lapsia hoitamassa.)

Kun tätäkin ketjua lukee, ei ihme, että vieraissa/huorissa juostaan tai parisuhteet on onnettomia. Koti/perhe ei ole mitään tulospalkattua tavoitteellista työtä, jossa kvartaaleittain käydään läpi kumpi on useammin vienyt lapset tarhaan tai viikannut jotain pyykkejä.

Jos kaksi ihmistä kumpikin ottaa marttyyrin asenteen ja alkaa luetella mitä minä aina teen ja mitä sinä et ikinä tee, eihän siitä hyvä seuraa. Ei kai kukaan suuremmin nauti jostain imuroinnista tai pöytien pyyhinnästä, mutta ne nyt vaan kuuluu elämään ja ne on tehtävä. Yleensä jo ennen lasten syntymää huomaa, jos toinen ei osallistu. harva muuttuu lasten myötä laiskaksi sohvaperunaksi. Jos sen takia eroaa, ettei toinen tee mitään niin mikä siinä sitten muuttuu? Itse saa tehdä kaiken joka tapauksessa ja kaupan päälle riidellä vielä lasten huoltajuudesta ja elareista.

First world problems sanon minä.

Ja ennenkuin joku ehtii kritisoida tai kommentoida mun perhe-elämääni, kerrottakoon että meillä imuroi ja pyyhkii pöydät se, joka ehtii. Ja meillä imuroidaan ja pyyhitään pöydät päivittäin kun on eläimiä. Ei vaan ole tarvetta pitää exceliä siitä kumpi sen milloinkin tekee. Siihen menee max. vartti päivässä, ei ole kovin iso juttu.
Peesi taas tällekin. Meinasin ihan samasta kirjoittaa.

Juuri tämä hommien listaus....ja niistä kiitokse velka. Oikeasti, jokainen pääsääntöisesti joutuu siivoamaan ja pyykkäämään, laittamaan ruokaa jne. Milloin niistä tuli jotai niin "extraa"? Ihan samalla tapaa kapinoin ajatusta että omien lasten hoitamisesta pitäisi maksaa palkaa.

Elämä on pieni työleiri. Toisilla isompi, toisilla pienempi. Perheeseen ei minustakaan kuulu vastakain asettelu kuka tekee enemmän. Kuten aiemmin jo sanoin meillä siivotaan ja tehdään puut, ihan mitä tahansa pakollista, pääsääntöisesti yhdessä. Koska niin on mukavampaa ja se yhdessä tekeminen lähentää.

Jos toinen ei joku päivä jaksa, silloin toinen peesaa. Mutta ei meistä kumpikaan kiitosta arjen rullaamisesta odota. Toista kuitenkin kunnioitetaa ihan toisella tavalla.

[QUOTE="mie";29762886]Peesi taas tällekin. Meinasin ihan samasta kirjoittaa.

Juuri tämä hommien listaus....ja niistä kiitokse velka. Oikeasti, jokainen pääsääntöisesti joutuu siivoamaan ja pyykkäämään, laittamaan ruokaa jne. Milloin niistä tuli jotai niin "extraa"? Ihan samalla tapaa kapinoin ajatusta että omien lasten hoitamisesta pitäisi maksaa palkaa.

Elämä on pieni työleiri. Toisilla isompi, toisilla pienempi. Perheeseen ei minustakaan kuulu vastakain asettelu kuka tekee enemmän. Kuten aiemmin jo sanoin meillä siivotaan ja tehdään puut, ihan mitä tahansa pakollista, pääsääntöisesti yhdessä. Koska niin on mukavampaa ja se yhdessä tekeminen lähentää.

Jos toinen ei joku päivä jaksa, silloin toinen peesaa. Mutta ei meistä kumpikaan kiitosta arjen rullaamisesta odota. Toista kuitenkin kunnioitetaa ihan toisella tavalla.[/QUOTE]

Kiva juttu, jos teillä menee tasapuolisesti, mutta kyllä se vain on 90 prosenttisesti niin, että naiselle kaatuu isoin työmäärä niskaan. Miehillä on yleensä aikaa harrastaa, pelata ja tavata kavereitaan. Harvalla perheenäidillä on yhtä paljon vapaa-aikaa kuin miehillään on. Yöunistakin joutuu nipistämään, kun lapset valvottavat. Samaan aikaan herra vetelee sikeitä, mutta eihän näitä lasketa.

Täytyy tunnustaa, että ajattelin pitkälti samalla tavalla. En sanoisi, että vain tällaiset ihmiset harrastaa irtosuhteita, joukossa on varmasti myös sitoutumishaluisia ihmisiä, jotka eivät vain ole kohdanneet sellaista ihmistä johon haluavat sitoutua. Mutta tällaisten ihmisten en usko pitävän irtosuhteistaan isoa meteliä ja pönkittävän sillä yhtään mitään.

He taas, joilla on älyttömän kova tarve kertoa kuinka seksi on niin mahtavaa ja että hänellä on OIKEUS harrastaa seksiä missä ja kenen kanssa haluaa... en tietenkään tällaista oikeutta kiellä, sellainen on kaikilla kunhan molemmat osapuolet ovat yhtä halukkaita, mutta mutta.

Mielestäni asia on juuri päinvastoin eli moralisoijilla on heikko itsetunto, jota he yrittävät pönkittää tuomitsemalla muita.

Harmi vaan, teidän naisten kannalta, että tuollainen kertakäyttöseksi on käsittääkseni melko pikaista toimitusta. Ainakaan itse en rupeaisi no name-vosua enempää lämmittelemään jos hänellä aikeissa vain "saada seksiä, ei muuta". Perussetti ja liemet ränniin. Tadaa, mies sai varmuudella nautinnon. :) nainen voi lähteä ku oli niin paska mies, mutta mihin lähtee? Seuraavan miehen makuualustaksi. Eli käytännössä nainen ei taida useinkaan kertakäyttöseksistä saada muutakuin kohotusta säälittävään itsetuntoonsa toimimalla miesten spermaviemärinä. Jotkut saavat yhdynnässä, mutta kuinka moni pistää tuntemattoman miehen nuolemaan itselleen orkut tms? Tossukkamiehetkin ihan liian usein palvelevat tuntematonta naista olemalla joku sormetusorja joka vatvaa naista vielä panonsa päälle jossa jo itse teki hommat.

Pointti oli, että seksiä on mutta missä laatu?

Miten joillekin voi olla vaikeaa tajua, että naiset haluavat yhtälailla seksiä kuin miehetkin ja myös nauttivat siitä. Ikävää, jos sinä et sellaista naista ole kohdannut.

Alkuperäinen kirjoittaja kröhöm;29763519:
Kiva juttu, jos teillä menee tasapuolisesti, mutta kyllä se vain on 90 prosenttisesti niin, että naiselle kaatuu isoin työmäärä niskaan. Miehillä on yleensä aikaa harrastaa, pelata ja tavata kavereitaan. Harvalla perheenäidillä on yhtä paljon vapaa-aikaa kuin miehillään on. Yöunistakin joutuu nipistämään, kun lapset valvottavat. Samaan aikaan herra vetelee sikeitä, mutta eihän näitä lasketa.

No nuo nyt on pelkkiä valintakysymyksiä. Jos valitsee tuollaisen elämän, niin eihän siitä ketään muita voi syyttää kuin itseään.

Mulla on kyllä vapaa-aikaa ihan yhtä lailla kuin miehellänikin. Muunlaista miestä en olis huolinutkaan :)

• Tykkää
Reactions: Phoebsi
Alkuperäinen kirjoittaja kröhöm;29763519:

Miksei äidillä ole aikaa harrastaa tai tavata kavereitaan? Ettei vaan äiti vapaaehtoisesti sovita marttyyrinviittaa hartioilleen eikä kelpuuta isän tapaa hoitaa asioita? Imetyksen jälkeen se isä pystyy ottamaan tasan yhtä paljon vastuuta lapsenhoidosta kuin äiti. Pitää vaan ilmoittaa että mä menen nyt lenkille/jumppaan/treeneihin/kirjastoon/kaupungille. Oma valinta jos jää kotiin katkeroitumaan

• Tykkää
Reactions: Phoebsi
Miksei äidillä ole aikaa harrastaa tai tavata kavereitaan? Ettei vaan äiti vapaaehtoisesti sovita marttyyrinviittaa hartioilleen eikä kelpuuta isän tapaa hoitaa asioita? Imetyksen jälkeen se isä pystyy ottamaan tasan yhtä paljon vastuuta lapsenhoidosta kuin äiti. Pitää vaan ilmoittaa että mä menen nyt lenkille/jumppaan/treeneihin/kirjastoon/kaupungille. Oma valinta jos jää kotiin katkeroitumaan

Jos isän tapa hoitaa asiat on vain maata sohvalla tai olla omassa harrastksessaan, niin ei tuo ehdottamasi malli toimi.

Ja turha tulla uikuttamaan mitään valinnoista. Ennen lapsia mies oli hyvinkin aktiivinen aj osallistuva.

Alkuperäinen kirjoittaja kröhöm;29764157:
Jos isän tapa hoitaa asiat on vain maata sohvalla tai olla omassa harrastksessaan, niin ei tuo ehdottamasi malli toimi.

Ja turha tulla uikuttamaan mitään valinnoista. Ennen lapsia mies oli hyvinkin aktiivinen aj osallistuva.

Voisiko olla, että isä ei ole lasten syntymän jälkeen osannut tehdä mitään oikein ja on pikkuhiljaa luovuttanut? Ei ennen osallistuva ja aktiivinen yhtäkkiä jätä lapsia ja kotia yksistään toisen hoidettavaksi

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Varmaankin sen vuoksi kun toinen ei sallisi sitä.
En kyllä ymmärrä miksi ei koska saisi vapaa-aikaa enemmän itselleenkin.

Mikä onkin aina se suurin valituksen aihe palstallakin. Kun ei ole omaa aikaa ja mies töiden jälkeen käy jopa tankkaamassa auton huoltiksella. + kerran vuodessa työpaikan pikkujoulut. (mistä vaimon vaatimuksesta pitää tulla kello 22:00 mennessä koska hänen pitää juuri seuraavana päivänä esim mennä ostamaan jotkut housut joita voisi ostella joka päivä vuodessa. Niin ja hän ei selviäisi siitä lasten kanssa joten iskän pitää olla aamulla kunnossa lapsia hoitamassa.)

Tästä hyvä esimerkki on palstamammojen suhtautuminen miehen omiin lomiin. 1 viikon reissu miehellä yksinään suurinpiirtein tuhoaisia koko parisuhteen ja se viikko, 7 päivää, olisi erittäin raskas mammalle. Oi miten YH:t ikinä ovat jaksaneet mitään koskaan. On niin raskasta olla (kyttämästä) ilman miestä! Jotenkin karvalaukun vartijoilla hämärtyy ajan käsitys kun viikossa 104 viikonlopun aamua, mutta auta armas jos niistä vaikka 5-10 krt pitäisi olla yksin niin eiköhän jo nau'uta palstalla kuinka mies on vain lapsi ja jouppo :D

Tästä hyvä esimerkki on palstamammojen suhtautuminen miehen omiin lomiin. 1 viikon reissu miehellä yksinään suurinpiirtein tuhoaisia koko parisuhteen ja se viikko, 7 päivää, olisi erittäin raskas mammalle. Oi miten YH:t ikinä ovat jaksaneet mitään koskaan. On niin raskasta olla (kyttämästä) ilman miestä! Jotenkin karvalaukun vartijoilla hämärtyy ajan käsitys kun viikossa 104 viikonlopun aamua, mutta auta armas jos niistä vaikka 5-10 krt pitäisi olla yksin niin eiköhän jo nau'uta palstalla kuinka mies on vain lapsi ja jouppo :D

Kokeile itse olla vauvan ja taaperon kanssa viikko yksin. Saattaisi tulla sinultakin valitusta vaimon reissuista.

Alkuperäinen kirjoittaja kröhöm;29764504:
Ei osallistunut vauva-aikanakaan mitenkään. Mies on aktiivinen vain omissa harrastuksissaan.

Sittenhän kyse on nimenomaan valinnasta. Olet valinnut miehen joka on aktiivinen vain omassa harrastuksessaan ja jättää kaiken kodin ja lastenhoidon sulle koska sinä sallit sen tapahtua

Alkuperäinen kirjoittaja kröhöm;29764508:
Kokeile itse olla vauvan ja taaperon kanssa viikko yksin. Saattaisi tulla sinultakin valitusta vaimon reissuista.

Ei tulisi. Minä olen kykenevä enkä ollenkaan vammainen tai vässykkä.

Vaimoni saa lomailla koska rakastan kumppanini hyvinvointia.

Vm, siis kuka on väittänyt ettei pärjäisi viikkoa yksin lasten kanssa? No miehistä en tiedä, mutta mitä itse olen tuohon loma kysymykseen törmännyt ja mitä mieltä itse olen niin tuo johtuu lyhyestä lomailuajasta ja rahan puutteesta. Onko reilua että mies lomailee yksin ja vaimp ja lapset eivät pääse ulkomaille. Toinen juttu jos miehellä on 2 viikkoa lomaa. Toisen kävisivät ulkomailla lasten kanssa, olisi vielä varaa uuteen lomaan miehellä yksin. Miten Miksei mies halua viettää koko lomaansa lasten kanssa vaan tarvitsee perheestään lomaa. Ovat vielä olleet ulkomailla niin ei johdu siitä ettei olisi oltu. Miksi perustaa perhe jos tarvii heistä viikon loman? Samaa on päiväkodista ihmetelty kun vanhemmay pitävät lapsia hoidossa omalla lomalla kun ei loma lasten kanssa ku6lemma ole lomaa. Eli ajattele tältä kantilta. En ymmärrä aikuistenkaan lomasta kahdestaan varsinkin jos ne lapset eivät ole pääsemässä ollenkaan matkalle. Eri asia viikonlopun reissu ja olisi reilua lapsille sitten järjestää jotain kivaa lomalla myös. Mutta miksi ulkomaanreissu viikon ilman lapsia ja vielä vaimoa? Siis en ymmärrä. Ei kai sitä parisuhdetta viikkoa tarvitse hoitaa tai yksinään mies sitä jotain omaa rauhaa tarvitsisi viikon.

Itse huomaan ystävistäni ja suvusta (vaikka ovat rakkaita), että heistä tarvitsrn lomaa. Olen ollut ulkomaanmatkalla kavereiden kanssa ja sen jälkeen koin ett nyt vähän etäisyyttä. Joskus olen myös ajatellut etten halua jotain tänään nähdä kun näin eilenkin ja nyt se pyytää taas kahville. Miehelle sanoin kerran että hänestä en koe tarvitsevani oikeastaan ollenkaan lomaa. Lapsia pitää vahtia koko ajan joyen päivä lapset hoitoon ja rentoutuminen on mukavaa mutta hirveä ikävö niitä on heti sen jälkeen. En edes haluaisi olla viikkoa saati montaa päivää erossa.

Yhteistyössä