Seksitön parisuhde ja kummat kuvitelmat...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä olen miettinyt...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitä jos yrittäisit herätellä teidän seksi elämän henkiin. Haaveile ensin vaikka siitä tummasta miehestä, kun oman miehen kanssa touhuilet. Tee vaan itse reilusti alotteita. Valitettavasti ei se mies varmaan vaihtamalla parane, suhteen eteen pitää tehdä töitä.

Höpö. höpö. Älkää nyt kaikkea uskoko, mitä täällä kirjoitetaan. Tässä taas esimerkki, siitä kuinka halutaan ihmisiä aktivoida kirjoittelemaan palstalle... Pöh.

Kovin tutulta kuulostaa. Kyllä tällaiset tilanteet ja ongelmat varmaan on aika yleisiä pitkissä parisuhteissa. Monet heittää hanskat tiskiin heti kun ei enää huvita, mutta sä vaikutat sitoutuneelta, et halua luovuttaa, vaikka on tosi vaikeaa.

Kauanko itse luulet, että jaksat tuota teidän liittoa, jollei mikään muutu? Missä vaiheessa tulee mitta täyteen?

Höpö. höpö. Älkää nyt kaikkea uskoko, mitä täällä kirjoitetaan. Tässä taas esimerkki, siitä kuinka halutaan ihmisiä aktivoida kirjoittelemaan palstalle... Pöh.

No pöh itselles. Siellä taas pikkuinen Sherlock tai sherlotar, ei oikein nyt päättelykyky mennyt nappiin! Kyllä tämä ihan omasta elävästä elämästäni kertoo, valitettavasti.

[QUOTE="vieras";22333029 begin_of_the_skype_highlighting**************22333029******end_of_the_skype_highlighting]Kovin tutulta kuulostaa. Kyllä tällaiset tilanteet ja ongelmat varmaan on aika yleisiä pitkissä parisuhteissa. Monet heittää hanskat tiskiin heti kun ei enää huvita, mutta sä vaikutat sitoutuneelta, et halua luovuttaa, vaikka on tosi vaikeaa.

Kauanko itse luulet, että jaksat tuota teidän liittoa, jollei mikään muutu? Missä vaiheessa tulee mitta täyteen?[/QUOTE]

No joo, ei kyllä halua luovuttaa, vähiten lastenkaan takia. Olen sitä mieltä että jos perheessä ei ole väkivaltaa tai päihdeongelmia niin ei kovin helposti pitäis lasten kotia rikkoa. Se olisi lapsillemme tosi kova paikka jos eroaisimme ja sitä en halua heille tehdä. Ja vielä kun itsekin välitän miehestäni, en siksikään haluaisi erota.
En osaa aikaa sanoa kuinka pitkään pystyn kärvistelemään, kyllä voin sanoa että aika puutteessa olen. Kamalaa myöntää mutta tarvitsen seksiä pian. Täytyy vaan sitten tehdä niitä alotteita useammin kun nytkin olen vain hyväksynyt tilanteen että meillä ei seksiä harrasteta. Ja pitäisi saada puhuttua miehen kanssa, kun vain tietäisi miten aloittaa ja mitä kaikkea sanoa. Sitäkin mietin että jos antaisin mieheni lukea tämän ketjun, olisiko se kamalaa?

Tuo oli hyvä idea, että lähtisit reissuun lasten kanssa. Ehkä miehesikin sitten alkaa ikävöidä sua. Voisit myös miehesi kanssa lähteä jollekin viikonloppureissulle, jotta saisitte kahdenkeskistä aikaa. Suostuisiko hän lähtemään?

Täytyy ensinnäkin todeta, että ei ole mikään helppo tilanne, ei.

Itse yrittäisin tuossa tilanteessa tehdä kaikkeni parisuhteen ja lasteni eteen.

Noin niinkuin vakavasti todeten kuulostaa kyllä todella oudolta jos miehesi ei tee minkäänlaisia aloitteita seksin suhteen. Yleensä seksittömyys johtuu parisuhteessa ensisijaisesti naisesta. Itse kyllä päättelisin, että miehesti päässä liikkuu paljon ajatuksia ja huolia. Ei normaali-libidoiselta mieheltä noin vain haluja viedä pois yli puoleksi vuodeksi! Se onkin sitten aivan eri asia, että kuinka pääset kaivelemaan nuo häntä vaivaavat asiat ulos!

Itse ehkä päätyisin kirjoittamaan sanallisesti hyvin vaikuttavan kirjeen, niin saisipahan mieskin ihan uuden lähestymistavan. Tietysti sinun kannattaa itse miettiä, että mikä tapa purisi parhaiten mieheesi. Lähtisitkö viikonloppulomalle sukulaisille, josta postittaisit ihan oikeasti kirjeen? Kannattaa käyttää mielikuvitusta ja vetäistä radikaalit keinot käyttöön.

Miten tahansa päätätkin sitten lähestyä miestäsi, kirjallisesti vai puhuen, muista olla suora ja tuo tunteesi julki. Älä päästä miestä helpolla, äläkä vain anna paeta tilanteesta. Kerro, että olet jopa ajatellut eroa! Tee selväksi se, kuinka sinua ärsyttää, että hän ei puhu, eikä voi ikinä tehdä mitään mitä pyydät (läheisyyttä jne). Kerro minkä haluat muuttuvan ja miksi. Suoraa puhetta vain!

Yritä myös tivata hänen tunteitaan. Kysy mikä hänen mieltään painaa ja sano, että olet kyllä huomannut jotakin olevan vialla. Kysy miksi ei halua seksiä kanssasi?

Niin tosiaan - miksi hän ei halua seksiä kanssasi? Onko sinulla mitään aavistusta? Ehkä myös oma käytöksesi on muuttunut - ja varmasti onkin. Ehkä voisit tehdä jotakin romanttista ja laittautua kauniiksi. Pidä itsestäsi huolta ja ole nauravaisempi. Puhu kauniisti ja flirttaile. Yritä saada miehen huomio ja tee samoja asioita kuin mitä suhteen alussa! Läheisyys, läheisyys, läheisyys! Se on kaiken a ja o! Luulisi miehenkin tarttuvan syöttiin.

Elän aika samanlaista elämää omassa suhteessa kuin sinäkin,ikävä kyllä!!
Ero pyörii mielessä useasti,koska mieheltäni ei tule mitään tunteen osoituksia yms...
Ei puhu eikä pussaa,ei ole sosiaalinen,ei juo,on vain kotona....
Emme nykyään edes puhu keskenään juuri mitään=(
Seksistä puhumattakaan!!!!
Olen kaikkeni yrittänyt asian suhteen,mutta ei mitään muutosta...
Harmittaa lasten puolesta jos ero tulee....

Täytyy ensinnäkin todeta, että ei ole mikään helppo tilanne, ei.

Itse yrittäisin tuossa tilanteessa tehdä kaikkeni parisuhteen ja lasteni eteen.

Noin niinkuin vakavasti todeten kuulostaa kyllä todella oudolta jos miehesi ei tee minkäänlaisia aloitteita seksin suhteen. Yleensä seksittömyys johtuu parisuhteessa ensisijaisesti naisesta. Itse kyllä päättelisin, että miehesti päässä liikkuu paljon ajatuksia ja huolia. Ei normaali-libidoiselta mieheltä noin vain haluja viedä pois yli puoleksi vuodeksi! Se onkin sitten aivan eri asia, että kuinka pääset kaivelemaan nuo häntä vaivaavat asiat ulos!

Itse ehkä päätyisin kirjoittamaan sanallisesti hyvin vaikuttavan kirjeen, niin saisipahan mieskin ihan uuden lähestymistavan. Tietysti sinun kannattaa itse miettiä, että mikä tapa purisi parhaiten mieheesi. Lähtisitkö viikonloppulomalle sukulaisille, josta postittaisit ihan oikeasti kirjeen? Kannattaa käyttää mielikuvitusta ja vetäistä radikaalit keinot käyttöön.

Miten tahansa päätätkin sitten lähestyä miestäsi, kirjallisesti vai puhuen, muista olla suora ja tuo tunteesi julki. Älä päästä miestä helpolla, äläkä vain anna paeta tilanteesta. Kerro, että olet jopa ajatellut eroa! Tee selväksi se, kuinka sinua ärsyttää, että hän ei puhu, eikä voi ikinä tehdä mitään mitä pyydät (läheisyyttä jne). Kerro minkä haluat muuttuvan ja miksi. Suoraa puhetta vain!

Yritä myös tivata hänen tunteitaan. Kysy mikä hänen mieltään painaa ja sano, että olet kyllä huomannut jotakin olevan vialla. Kysy miksi ei halua seksiä kanssasi?

Niin tosiaan - miksi hän ei halua seksiä kanssasi? Onko sinulla mitään aavistusta? Ehkä myös oma käytöksesi on muuttunut - ja varmasti onkin. Ehkä voisit tehdä jotakin romanttista ja laittautua kauniiksi. Pidä itsestäsi huolta ja ole nauravaisempi. Puhu kauniisti ja flirttaile. Yritä saada miehen huomio ja tee samoja asioita kuin mitä suhteen alussa! Läheisyys, läheisyys, läheisyys! Se on kaiken a ja o! Luulisi miehenkin tarttuvan syöttiin.

En usko että oma käytökseni on muuttunut kovinkaan paljon. Tai siis kesän jälkeen olen kyllä lyönyt hanskoja tiskiin kun ei enää ole jaksanut pahemmin yrittää enää yksin. Yhden syyn ehkä keksin miksei hän halua, nimittäin minun ehkäisyni, tai lähinnä sen puute. Mulle ei käy e-pillerit eikä kapselit, kierukkaa en halua koska mulla jo nyt todella runsaat menkat. Kondomi on ainut jota käytämme eikä mieheni pidä sitä kovinkaan luotettavana jos se sattuu lipsahtamaan pois niinkuin kävi kuopuksemme kohdalla, tuli haluttu vahinkovauva.
Tuo kauniina oleminen on mulle arkipäivää (kuulostipa itserakkaalta) mutta haluan olla kauniina miestäni varten, laitan kauniita alusvaatteita ja meikkaan, flirttailen kun haluaisin miestäni. Ja olen tosi nauravainen muutenkin, mieheni on ehkä enemmän vakavampi ihminen. Hän ei tykkää mistään hömpästä kun minä taas rakastan joskus jättää aivoni narikkaan ja olla hieman höpsö ja kikattava.
Tuosta ehkäisystä olen puhunut miehelleni että tosi ärsyttävää kun ei oikein mikään sovi. Siihen hän vaan kehotti menemään lääkäriin. No kuinka menen kun mies on poissa kotoa klo8.30-17.30 enkä tietenkään voi mihinkään tuollaiseen paikkaan ottaa lapsia mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Minä olen miettinyt...;22335166:
En usko että oma käytökseni on muuttunut kovinkaan paljon. Tai siis kesän jälkeen olen kyllä lyönyt hanskoja tiskiin kun ei enää ole jaksanut pahemmin yrittää enää yksin. Yhden syyn ehkä keksin miksei hän halua, nimittäin minun ehkäisyni, tai lähinnä sen puute. Mulle ei käy e-pillerit eikä kapselit, kierukkaa en halua koska mulla jo nyt todella runsaat menkat. Kondomi on ainut jota käytämme eikä mieheni pidä sitä kovinkaan luotettavana jos se sattuu lipsahtamaan pois niinkuin kävi kuopuksemme kohdalla, tuli haluttu vahinkovauva.
Tuo kauniina oleminen on mulle arkipäivää (kuulostipa itserakkaalta) mutta haluan olla kauniina miestäni varten, laitan kauniita alusvaatteita ja meikkaan, flirttailen kun haluaisin miestäni. Ja olen tosi nauravainen muutenkin, mieheni on ehkä enemmän vakavampi ihminen. Hän ei tykkää mistään hömpästä kun minä taas rakastan joskus jättää aivoni narikkaan ja olla hieman höpsö ja kikattava.
Tuosta ehkäisystä olen puhunut miehelleni että tosi ärsyttävää kun ei oikein mikään sovi. Siihen hän vaan kehotti menemään lääkäriin. No kuinka menen kun mies on poissa kotoa klo8.30-17.30 enkä tietenkään voi mihinkään tuollaiseen paikkaan ottaa lapsia mukaan.

Voipi olla ettei mies halua lisää lapsia, ja jos kondomia käyttämällä on jo yksi vauva saanut alkunsa, ei halua seksiä ennen kuin ehkäisy on selvä. Sitten vaikka yksityiselle gynelle illalla, jos ei päiväaikaan onnistu lääkäriin meno, jos ehkäisyn kuntoon saaminen on avain parisuhteen toimimiseen, niin kyllä se rahallinen satsaus kannattaa. Tai vaikka MLL:lta tai joku tuttu hoitaja lapsia katsomaan siksi aikaa.

[QUOTE="aaaaa";22335301 begin_of_the_skype_highlighting**************22335301******end_of_the_skype_highlighting]Voipi olla ettei mies halua lisää lapsia, ja jos kondomia käyttämällä on jo yksi vauva saanut alkunsa, ei halua seksiä ennen kuin ehkäisy on selvä. Sitten vaikka yksityiselle gynelle illalla, jos ei päiväaikaan onnistu lääkäriin meno, jos ehkäisyn kuntoon saaminen on avain parisuhteen toimimiseen, niin kyllä se rahallinen satsaus kannattaa. Tai vaikka MLL:lta tai joku tuttu hoitaja lapsia katsomaan siksi aikaa.[/QUOTE]

Mutta nämäkin on niitä asioita joista pitäis puhua tuon puolisoni kanssa. Mutta kun se puhuminen jää siihen että minä puhun ja saan jotain satunnaisia murahteluja vastaukseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Minä olen miettinyt...;22330478:
Tuota en voi edes kuvitella että mies olisi kokonaan poissa. Harrastatteko kuitenkin viikonloppuisin seksiä ja onko mies silloin läsnä lasten ja sinun kanssasi, siis aidosti? Luulen että meillä ongelma saattaa olla siinä että olemme liian tiiviisti yhdessä. Alkuvuodesta, juuri ennen rakastelua olin nimittäin lasten kanssa lomalla. Pitäisiköhän mun taas lähteä vähän reissun päälle että sais kotonakin huomiota... Olen nimittäin hoitovapaalla eli pystyisin semmoisen viikon reissun tekemään muksujen kans ennen ens vuoden töihinpaluuta.

no miten sen nyt ottaa... kyllä me seksiä harrastetaan vielä toistaiseksi, mut eipä paljon muuten enää nykyjään nähdä ja aika vähiin se seksikin käy, kun ei ihan oikeasti nähdä kun viikonloppuisin. ja ei sitä oikein pääse tunnelmaan, jos seksi on aikataulutettu kalenteriin. :P muuta läheisyyttä ei ole seksin lisäksi, ei halauksia tai muuta...ja kyllä kaipaisin sitä läheisyyttä, että joku ottaisi kainaloon joskus tms ja haluaisin kyllä useammin seksiäkin kun kerran viikossa tai kahdessa, hoitaa hommat pikaisesti ja sitte nukkumaan....

miehelle sitte tietty kasautuu kaikki viikon hommat viikonlopulle, niin nähdään keskimäärin muutama tunti viikossa. ei ole lasten kanssa kun ehkä tunnin viikonlopussa, että minä käyn kaupassa tai apteekissa tms yksin.. ei ole "läsnä", kun on niin väsynyt jatkuvasti, että vain äksyilee. viikonloppusin nukkuu hiukan pidempään, lähtee herätessään johonkin hommiin, tulee syömään, jos on kotona, niin istuu koneella ja ei saa häiritä taikka sitte lähtee taas johonkin. esikon ottaa välillä mukaan, jos esimerkiksi lähtee kavereitaan katsomaan.

en tiedä, että miten sen hänelle enää selvemmin voisin sanoa, että en jaksa tällaista elämää, jossa saan olla jatkuvasti yksin. ei mies edes tunne lapsiaan kohta, jos näin jatkaa ja tulee vielä joskus katumaan, kun ei viettänyt aikaa heidän kanssa silloin kun olivat pieniä.

no miten sen nyt ottaa... kyllä me seksiä harrastetaan vielä toistaiseksi, mut eipä paljon muuten enää nykyjään nähdä ja aika vähiin se seksikin käy, kun ei ihan oikeasti nähdä kun viikonloppuisin. ja ei sitä oikein pääse tunnelmaan, jos seksi on aikataulutettu kalenteriin. :P muuta läheisyyttä ei ole seksin lisäksi, ei halauksia tai muuta...ja kyllä kaipaisin sitä läheisyyttä, että joku ottaisi kainaloon joskus tms ja haluaisin kyllä useammin seksiäkin kun kerran viikossa tai kahdessa, hoitaa hommat pikaisesti ja sitte nukkumaan....

miehelle sitte tietty kasautuu kaikki viikon hommat viikonlopulle, niin nähdään keskimäärin muutama tunti viikossa. ei ole lasten kanssa kun ehkä tunnin viikonlopussa, että minä käyn kaupassa tai apteekissa tms yksin.. ei ole "läsnä", kun on niin väsynyt jatkuvasti, että vain äksyilee. viikonloppusin nukkuu hiukan pidempään, lähtee herätessään johonkin hommiin, tulee syömään, jos on kotona, niin istuu koneella ja ei saa häiritä taikka sitte lähtee taas johonkin. esikon ottaa välillä mukaan, jos esimerkiksi lähtee kavereitaan katsomaan.

en tiedä, että miten sen hänelle enää selvemmin voisin sanoa, että en jaksa tällaista elämää, jossa saan olla jatkuvasti yksin. ei mies edes tunne lapsiaan kohta, jos näin jatkaa ja tulee vielä joskus katumaan, kun ei viettänyt aikaa heidän kanssa silloin kun olivat pieniä.

Ei kyllä kuulosta yhtään hyvälle tuo teidän järjestelykään. Eikö mies oikeasti vois olla töissä samassa kaupungissa tai ettekö voisi sitten koko perhe muuttaa työn perässä? Itse en kyllä tuollaista jaksaisi. Ja minä kun olen harmitellut että miehellä kestää työmatkoissa niin kauan täällä pk-seudulla kun joutuu menemään toiselle puolelle pk-seutua eikä julkisilla matkanteosta tulisi oikein mitään niin monen vaihdon takia, siksi menee omalla autolla. Joten mieheni työmatkoista ei passaa siis enää harmitella kun tilanne voisi olla tuokin ettei koko mies tulisi välissä edes kotiin!
Suosittelisin kyllä muuttoa työn perässä jos siellä suunnalla ei ole töitä. Käykö hän siis pk-seudulla töissä? Eräs tuttavaperhe teki juuri nyt syksyllä niin että koko perhe muutti tänne kun mies olisi muuten yksin kulkenut ma-to täällä töissä. Kaverini, siis tuo nainen joka muutti tänne mukana, sai juuri töitä täältä. Sanoi että oli hullua käydä haastattelussa jossa kysyttiin millon pystyt aloittamaan kun Keski-Suomessa samasta paikasta taistelee 100 hakijaa ja siltikin palkataan talon sisältä pitkäaikainen sijainen.

Yhteistyössä