Seksittömyys parisuhteessa on ihan OK?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja munamies'''
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Vanha Noita:
Alkuperäinen kirjoittaja Xy1:
Vaimoni oli se, joka halusi nuorena naimisiin. Suostumalla sopimukseen hänkin sai lupauksen, ettei seksi lopu parisuhteessamme. Hän on saanutkin nauttia seksistä koko rahan edestä. Hän on myös aina ollut sitä mieltä, että parisuhde ei ole parisuhde ilman seksiä. En ole koskaan myöskään halunnut loukata hänen (naisen) itsetuntoa, joten en ole myöskään koskaan kieltäytynyt seksistä. Hän on myöntänytkin nyt jälkeenpäin, että on ollut tyytyväinen, että löysi halukkaan miehen, joka on myös pysynyt halukkaana. Tasapuolisuutta tai ei, mutta olemme eläneet hänen halujensa mukaan, joten hän on pääsääntöisesti säädellyt jaksaako seksiä jonakin päivänä vai ei.

Jotenkin olen ollut aistivinani, että täällä useallakin naisella ei olisi ollut kanttia luvata, tai halunneet antaa tuollaista lupausta seksin riittävyydestä?? Olen ilmeisesti onnenpekka, että löysin sellaisen naisen, jolla tuota kanttia oli ja joka myös on pitänyt sen mitä on luvannut. Vaikka tunteella naimisiin mentiinkin, niin tiettyä laskelmointia on ollut havaittavissa.

Pidän näistä Xy1:n ajatelmista ja sopimuksista.

Meidänkin lyhyessä neljä vuotta kestäneessä suhteessamme seksin riittävyydestä on tehty paperiton ja osin äänetönkin sopimus. Olen huomannut, että arki alkaa puuduttaa ja siksi teemme joka toinen viikonloppu retken johonkin lähikaupunkiin kahdestaan (tämän ylellisyyden saavuttaa uusioperhe, jossa lapset on joka toinen viikonloppu toisella vanhemmallaan), yövymme hotelleissa tai mökeissä. Eilen lähdimme puolilta päivin ihan vaan tuttuun Turkuun tapaamaan kumpikin omia ystäviämme ja hotelliin yöksi. Illalla, kun olimme pokanneet jälleen kerran omien ystäviemme kanssa tehtyjen "harharetkien" jälkeen toisemme viimeisestä baarista retkemme haluttavimpina ja seksikkäimpinä osapuolina, tajusin yhden asian. Meistä tekee toistemme mielestä maailman haluttavimpia ja himottavimpia se, että haluamme ja himoamme toisiamme niin paljon. Se, kun mieheni silmiin syttyy himon kiilto, kun hän katsoo minua, saa minut himokkaaksi. Ja, kun keskustelimme siitä, sanoi mieheni aivan samaa.

Toisen halu sytyttää oman halun, mutta sen toisen halu pitää pitää yllä.

Ja palautuan keskustelun varsinaiseen aiheeseen uudelleen. Eli oma halu on ihan omissa käsissä loppujen lopuksi.

>haluttavimpina ja seksikkäimpinä osapuolina< Jos tykkää Johanna Tukiais tyylisistä. Teissä on muuten todella paljon samaa näköä nyt kun laitoit silikoonitissit ja olet lihonut ja tukkakin on pitkä. Laitoitko pidennykset? Minusta halvan näköistä mutta monet miehet tykkää.

Alkuperäinen kirjoittaja Turun tytöt:
>haluttavimpina ja seksikkäimpinä osapuolina< Jos tykkää Johanna Tukiais tyylisistä. Teissä on muuten todella paljon samaa näköä nyt kun laitoit silikoonitissit ja olet lihonut ja tukkakin on pitkä. Laitoitko pidennykset? Minusta halvan näköistä mutta monet miehet tykkää.

[viesti moderoitu]
Se olit sinä itse joka alkoi keskustelun miltä näytät?

Alkuperäinen kirjoittaja Muisti hoi!:
Alkuperäinen kirjoittaja Turun tytöt:

[viesti moderoitu]
Se olit sinä itse joka alkoi keskustelun miltä näytät?

Siis tässä keskustelussa vai? Missä kohtaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Tuksukloonille:
Makuja on monia. En pidä lihavaa silikoonityrkkyä sexynä.

No, nyt piti käydä oikeen googlettamassa toi "tuksu-juttu". Mulla, kun ei ollut mitään käryä, mitä se tarkoittaa.

Jahas? En osaa verrata, mun painoindeksi on kuulemma työpaikkalääkärin mukaan (en omista vaakaa) 23. Onko Johanna Tukaisenkin sinne päin? En tiedä yhtään. En mieti tuollaisia.

En myöskään meikkaa juuri koskaan, joten, jos "tuksu" tarkoittaa ylimeikattua platinanvaaleaa blondia, ei taida osua. Mutta onhan se ihan vetävä mimmi, ei siitä mihinkään pääse.

Eräsperäs,

Hanki sellainen mies, joka arvostaa sinua juuri sellaisena kuin olet; kaikkine mahdollisine vikoinesi päivinesi. Joka sanoo sinulle joka päivä, että olet maailman kaunein ja fiksuin nainen. Minä uskon, että olet sitä, mutta se ei sinua auta. Tarvit lähellesi ihmisen, joka kertoo sinulle sen. Joko sanoin tai teoin. Sen jälkeen sinun ei enää tarvi kulkea täällä kenenkään perässä rääpimässä. Usko minua kerrankin.

Eräsperäs,

Hanki sellainen mies, joka arvostaa sinua juuri sellaisena kuin olet; kaikkine mahdollisine vikoinesi päivinesi. Joka sanoo sinulle joka päivä, että olet maailman kaunein ja fiksuin nainen. Minä uskon, että olet sitä, mutta se ei sinua auta. Tarvit lähellesi ihmisen, joka kertoo sinulle sen. Joko sanoin tai teoin. Sen jälkeen sinun ei enää tarvi kulkea täällä kenenkään perässä rääpimässä. Usko minua kerrankin.

Kuten ennenkin, haukut väärää puuta. Mutta jos se helpottaa, niin hauku edelleen.

Sanon tämän kerran ja se saa riittää.

Minä en ole tässä enkä muissakaan ketjuissa ole ollut näiden sinuun, Vanha Noita kohdistuvien viestien takana. Kaiken sinulle kohdistetun viestinnän olen hoitanut ihan tämän nimimerkin takaa. Jos toisin haluat uskoa, niin usko pois, valinta on sinun. Nyt ja jatkossa.

Mitään eipäsjuupasvaarinhousut- keskustelua en tästä aloita. En nyt enkä jatkossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:
Olisiko tuosta nyt apua, jos kertoisi halunsa runomitassa?

Voisinko saada muutaman hauskan vonkausrunon.

Minäpä autan sinua. Menet ihan suoraan asiaan, mitään kyselemättä. Usko minua, tiedän , että se toimii. Kerro sitten tulokset.

Alkuperäinen kirjoittaja Xy1:
Vaimoni oli se, joka halusi nuorena naimisiin. Suostumalla sopimukseen hänkin sai lupauksen, ettei seksi lopu parisuhteessamme. Hän on saanutkin nauttia seksistä koko rahan edestä. Hän on myös aina ollut sitä mieltä, että parisuhde ei ole parisuhde ilman seksiä. En ole koskaan myöskään halunnut loukata hänen (naisen) itsetuntoa, joten en ole myöskään koskaan kieltäytynyt seksistä. Hän on myöntänytkin nyt jälkeenpäin, että on ollut tyytyväinen, että löysi halukkaan miehen, joka on myös pysynyt halukkaana. Tasapuolisuutta tai ei, mutta olemme eläneet hänen halujensa mukaan, joten hän on pääsääntöisesti säädellyt jaksaako seksiä jonakin päivänä vai ei.

Jotenkin olen ollut aistivinani, että täällä useallakin naisella ei olisi ollut kanttia luvata, tai halunneet antaa tuollaista lupausta seksin riittävyydestä?? Olen ilmeisesti onnenpekka, että löysin sellaisen naisen, jolla tuota kanttia oli ja joka myös on pitänyt sen mitä on luvannut. Vaikka tunteella naimisiin mentiinkin, niin tiettyä laskelmointia on ollut havaittavissa.

Pidän näistä Xy1:n ajatelmista ja sopimuksista.

Meidänkin lyhyessä neljä vuotta kestäneessä suhteessamme seksin riittävyydestä on tehty paperiton ja osin äänetönkin sopimus. Olen huomannut, että arki alkaa puuduttaa ja siksi teemme joka toinen viikonloppu retken johonkin lähikaupunkiin kahdestaan (tämän ylellisyyden saavuttaa uusioperhe, jossa lapset on joka toinen viikonloppu toisella vanhemmallaan), yövymme hotelleissa tai mökeissä. Eilen lähdimme puolilta päivin ihan vaan tuttuun Turkuun tapaamaan kumpikin omia ystäviämme ja hotelliin yöksi. Illalla, kun olimme pokanneet jälleen kerran omien ystäviemme kanssa tehtyjen "harharetkien" jälkeen toisemme viimeisestä baarista retkemme haluttavimpina ja seksikkäimpinä osapuolina, tajusin yhden asian. Meistä tekee toistemme mielestä maailman haluttavimpia ja himottavimpia se, että haluamme ja himoamme toisiamme niin paljon. Se, kun mieheni silmiin syttyy himon kiilto, kun hän katsoo minua, saa minut himokkaaksi. Ja, kun keskustelimme siitä, sanoi mieheni aivan samaa.

Toisen halu sytyttää oman halun, mutta sen toisen halu pitää pitää yllä.

Ottakaa ellit oppia näistä noidan sanoista, ihmelkää tuloksia.

Alkuperäinen kirjoittaja eräsperäksen inhoaja ja vihaaja:
Eräsperäs,

Kuten ennenkin, haukut väärää puuta. Mutta jos se helpottaa, niin hauku edelleen.

Haukkuiko kukaan eräsperästä?

Alkuperäinen kirjoittaja eräsperäs:
Johan on kummaa sakkia, ei saa ymmärrystä, ei tohtorin lakkia

Ei siinä tohtoria tarvita
jos mies on jäänyt varvita.
Erektiota voit tukea
korsetin päälle pukea
ja turha on esittää pissistä
vaan annat kunnolla puristaa tissistä,
sitten mennään kuin hississä.

Kun kertynyt on suurempi lasti
niin reilusti vaan pohjaan asti.
Välillä voi toista säästellä
ja rintojen väliin päästellä,
hurmiolla vaan loppuun asti
Stten voikin sovinnolla
päivän tai pari seksittä olla.

Ja turha on emäntien täristä, ettei muka alapäässä väristä.

Tää ei ole reilua lainkaan. En saa ketään satulaan, Kumit puhki, tangolla ei ketään. Polkisin vaikka nirvanaan. Toiset huutaa kovempaa, tää on minun viimeinen poliisien polkupyörähuutokauppa.