V
Vanha Noita
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vanha Noita:Alkuperäinen kirjoittaja Xy1:Vaimoni oli se, joka halusi nuorena naimisiin. Suostumalla sopimukseen hänkin sai lupauksen, ettei seksi lopu parisuhteessamme. Hän on saanutkin nauttia seksistä koko rahan edestä. Hän on myös aina ollut sitä mieltä, että parisuhde ei ole parisuhde ilman seksiä. En ole koskaan myöskään halunnut loukata hänen (naisen) itsetuntoa, joten en ole myöskään koskaan kieltäytynyt seksistä. Hän on myöntänytkin nyt jälkeenpäin, että on ollut tyytyväinen, että löysi halukkaan miehen, joka on myös pysynyt halukkaana. Tasapuolisuutta tai ei, mutta olemme eläneet hänen halujensa mukaan, joten hän on pääsääntöisesti säädellyt jaksaako seksiä jonakin päivänä vai ei.
Jotenkin olen ollut aistivinani, että täällä useallakin naisella ei olisi ollut kanttia luvata, tai halunneet antaa tuollaista lupausta seksin riittävyydestä?? Olen ilmeisesti onnenpekka, että löysin sellaisen naisen, jolla tuota kanttia oli ja joka myös on pitänyt sen mitä on luvannut. Vaikka tunteella naimisiin mentiinkin, niin tiettyä laskelmointia on ollut havaittavissa.
Pidän näistä Xy1:n ajatelmista ja sopimuksista.
Meidänkin lyhyessä neljä vuotta kestäneessä suhteessamme seksin riittävyydestä on tehty paperiton ja osin äänetönkin sopimus. Olen huomannut, että arki alkaa puuduttaa ja siksi teemme joka toinen viikonloppu retken johonkin lähikaupunkiin kahdestaan (tämän ylellisyyden saavuttaa uusioperhe, jossa lapset on joka toinen viikonloppu toisella vanhemmallaan), yövymme hotelleissa tai mökeissä. Eilen lähdimme puolilta päivin ihan vaan tuttuun Turkuun tapaamaan kumpikin omia ystäviämme ja hotelliin yöksi. Illalla, kun olimme pokanneet jälleen kerran omien ystäviemme kanssa tehtyjen "harharetkien" jälkeen toisemme viimeisestä baarista retkemme haluttavimpina ja seksikkäimpinä osapuolina, tajusin yhden asian. Meistä tekee toistemme mielestä maailman haluttavimpia ja himottavimpia se, että haluamme ja himoamme toisiamme niin paljon. Se, kun mieheni silmiin syttyy himon kiilto, kun hän katsoo minua, saa minut himokkaaksi. Ja, kun keskustelimme siitä, sanoi mieheni aivan samaa.
Toisen halu sytyttää oman halun, mutta sen toisen halu pitää pitää yllä.
Ja palautuan keskustelun varsinaiseen aiheeseen uudelleen. Eli oma halu on ihan omissa käsissä loppujen lopuksi.