Seksuaaliset halut hävinneet suhteesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -muuttunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

-muuttunut

Vieras
Olen seurustellut avomieheni kanssa 2 vuotta, josta vuoden olemme asuneet saman katon alla. Ensimmäisen 7kk aikana intiimi elämämme oli todella aktiivista. Saatoimme harrastaa seksiä 4-5 kertaa päivässä, mutta hiljalleen haluni ovat kaikkoneet. Mieheni kyllä olisi halukas toimintaan, mutta minua enemmänkin ärsyttää koko ajatus nukkumaan menosta ja siitä kuinka hän taas alkaa lähennellä minua toivossa saada seksiä. Voisiko syynä olla e-pillerit, jotka aloitin tuon 7kk seurustelun jälkeen?

Muuten suhteemme toimii. Pidän kaikista viattomista (ei seksiin viittavaasta läheisyydestä) ja yhteisolosta. En ole enää harrastanut itsetyydytyskätään pitkään, pitkään aikaan. Pelkään, että avomieheni ei enää kauaa jaksa selibaattisuhdettamme. Rakastan häntä kovasti, mutta minua ei vain kiihota/haluta seksuaalisesti.

Hän tuntuu puutteessaan unohtaneen, että en halua että hän heti käy kimppuuni ja olen tämän hänelle sanonutkin. Tahtoisin, että hän joskus oikein panostaisi siihen, että minulla olisi hyvä olla. Tuntuu oudolta kuinka kaikki halut voivat vain hävitä, koska en todellakaan ollut suhteen alussa se passiivinen osapuoli.

E-pillereillä voi olla juuri tuollainen vaikutus.

Sitäpaitsi, kannattaisi harkita että ihan vain reilusti 'antaisit' miehellesi. Ei niin, että miehesi täytyy panostaa sinun hemmotteluusi ja siitä palkkioksi saisi vaan ihan muutenkin.
Silloin ukoltasi paineet vähenee ja teidän yhteiselonne voi jatkua. Muuten tuo menee kiville aika äkkiä kun sinua inhottaa jos ajatus nukkumaanmenosta ja ukkosi turhautuu kun sinulta tulee vain torjuntaa - joskus jopa ihan aiheetta.

Mä oon kyllä ton OlliK:n kanssa samaa mieltä. Kaiken täytyy olla vastavuoroista että
suhde pelaa. Kohta laivanne on karilla jos et hieman hellitä - jos siis haluat jatkaa yhteiseloanne.Ei muakaan aina haluta tai kiinnosta mutta menen mukaan kumminkin eikä se niin 'kamalaa' ole ollut.....Ainoa aika milloin on mulla ehdoton ei ja se on sillon kun mulla on kuukautiset ja mieheni ymmärtää sen kyllä - suihin olen kyllä silloin ottanut ja muutenkin tyydytellyt siippaani.

Mila puhuu asiaa. Voit olla varma, että ennen pitkää miehesi käy vieraassa sängyssä peuhaamassa. Jos ei vielä huomenna niin ehkä vuoden päästä. Jossakin vaiheessa ne himot vain kasvavat liian suureksi, jos niitä ei pääse purkamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja jari:
Mila puhuu asiaa. Voit olla varma, että ennen pitkää miehesi käy vieraassa sängyssä peuhaamassa. Jos ei vielä huomenna niin ehkä vuoden päästä. Jossakin vaiheessa ne himot vain kasvavat liian suureksi, jos niitä ei pääse purkamaan.

Ai että miestä ohjaavat vain hänen himonsa?
Ehkä sinua, mutta älä yleistä sitä kaikkiin miehiin. Jotkut ajattelevat aivoillaankin.

Alkuperäinen kirjoittaja Mari:
Alkuperäinen kirjoittaja jari:

Ai että miestä ohjaavat vain hänen himonsa?
Ehkä sinua, mutta älä yleistä sitä kaikkiin miehiin. Jotkut ajattelevat aivoillaankin.

No ei tietenkään 'vain', ja tietysti on myös miehiä joita ei seksi kiinnosta. Eikä homma sitäpaitsi ole täysin sukupuolisidonnaista, myös nainen saattaa kärsiä seksin puutteesta ja torjunnan aiheuttamasta itsetunnon menetyksestä.
Jos parisuhteessa on suuri epäsuhta seksihalujen suhteen, niin kusessa ollaan. Homma menee tasan varmaan kiville, jollei halukkaampi osapuoli osaa käydä tyylikkäästi vieraissa.
Jos molempia kiinnostaa joko useasti päivässä tai vain joka toinen vuosi niin silloin homma pelaa.

Joo, tähän täytyy sanoa että ei mun mies mikään kokoajan vonkaaja ole. Jos ois niin
en mäkään jaksais vaikka mikä olisi. Niin että mun myöntyminen toimii hyvin näin.

Minulla e-pillerit veivät halut. Samat pillerit, jotka olivat hyvin toimineet ennen raskauksia, eivät enää lasten teon jälkeen toimineetkaan. Halut katosivat ihan täysin. Annoin kuitenkin miehelleni "säälistä", ja onneksi annoin. Itse aktin aikana mietin, mihin ihmeeseen halut ovat kadonneet, koska "tämähän tuntuu hyvältä". Pari vuotta sitä kesti, mietin syitä ja onneksi puhuin asiasta lopulta gynekologini kanssa. Hän ehdotti hormonikierukkaa (mikä sinulle ei kai sovi, kun et käsittääkseni ole synnyttänyt), ja sen jälkeen haluni ovat olleet paremmat kuin vuosiin. Entisestä frigidistä kuoriutui liki nymfomaani. Miesparkani!

Kokeile vain Mari sinäkin. Pidä miestäsi ilman seksiä ja näe, että jossakin vaiheessa se tapahtuu ennemmin tai myöhemmin. Jos miehesi vain on normaaleilla vieteillä varustettu ihminen.
Jos et anna miehesi purkaa luonnollisia tarpeitaan, niin hän tekee sen jossakin vaiheessa jossakin muualla. On tietysti miehiä, joilla ei tällaista tarvetta ole, mutta kuten sanottu normaaleilla vieteillä varustettu mies toimii näin.
Naiset jos teitä ei kiinnosta, niin suokaa edes miehellenne joku mahdolllisuus purkaa paineensa.

Jari, kirjoituksesi osoitti jälleen sen, että sinua ja kaltaisiasi ohjaavat vain vietit. Se ei ole normaalia, vaikka kuinka muuta väittäisit. On miehiä, joiden elämää ja toimintaa ohjaavat aivot, eivät vietit. Sama pätee tietysti myös naisiinkin.

Väitän että Mari on väärässä. Jossakin vaiheessa aivot mukautuvat vietteihin. Itseni ei ole koskaan tarvinnut vieraissa käydä (onneksi), mutta uskon, että kun alkaisi mennä toinen vuosi ilman seksiä, niin kyllä siinä aivoilla olisi töitä pitää viettejä kurissa. Ja vielä kun siinä kaiken keskellä tulisi se tilaisuus niin...

Minusta on lapsellista ja hyväuskoisuutta ajatella, että voisit pitää pariasti ilman seksiä pitkiä aikoja vain koska itseäsin ei kiinnosta ja sitten vielä odottaa, että parisi on uskollinen. Voi tulla yllätyksenä kuinka karu paikka maailma todellisuudessa on. Myös ne kunnon miehet voivat sisältää rankkoja salaisuuksia, joista et tiedä välttämättä mitään.

Se on varmasti totta, mutta ei muuta tosiasiaa, että tällöin mies elää puutteessa. Jos itse et halua, niin etkö voisi antaa miehesi käydä joskus muualla? Eihän se ole sinulta pois. Itse soisin tämän vaimolleni, jos esimerkiksi anakondani lakkaisi toimimasta.

Yhteistyössä