Seksuaalisuudesta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja waimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

waimo

Vieras
Olen jo jonkin aikaa tiennyt olevani bi-seksuaali. Olen onnellisesti naimisissa mieheni kanssa ja meillä on pieniä lapsia. Asiasta olen puhunut miehelleni avoimesti, eikä se herätä hänessä kuin mielenkiintoa ja ehkä ajatus hieman kiihottaakin häntä, luulen...
Miehelläni on superihana sisko, jonka kanssa olen tullut alusta asti äärettömän hyvin toimeen ja meillä menee kemiat täysin yksiin, rakastan hänen siskoaan ja hän minua. Ystävinä.
En ole ihan varma hänen siskonsa seksuaalisuudesta, mutta jotenkin tuntuu siltä, että hänen kanssaan minulla voisi olla ehkä enemmänkin.
Elämme kuitenkin molemmat perheidemme kanssa ja tahdomme elääkin!
Viimeaikoina olen nähnyt tuhmia unia tuosta kivasta siskosta ja mietin, kannattaako niistä välittää sen enempiä...? Kerroin unet miehelleni, häntä asia vain huvittaa lähinnä.
En halua pettää miestäni, mutta tahtoisin ihan hurjasti päästä suutelemaan joskus tuota kivaa siskoa...vaikka pettämistähän sekin olisi.
Ähh. Ehkä on ihan viisasta pitää tämä kiva sisko kivana siskona ja antaa hänen olla virkistämässä elämääni ystävänä, eikä sotkea asioita alkuunkaan?! :saint:
Mieheni osaa tyydyttää minun seksuaaliset tarpeeni oikein hyvin ja tämä avoimuus mieheni kanssa on myös jotain äärettömän ihanaa. Hölmö kai olen, kun uneksin silti siitä kivasta siskosta, mutta se on kai ihan luonnollista...? B)

Varmaan kannattaa asia pitää fantasiatasolla, ma luulen. :)

Olenkin joskus miettinyt että miten biseksuaalinen pystyy pysymään uskollisena pitkässä suhteessa, kun tavallaanhan on aina "vajaa" suhde, vai onko? Voiko se olla niin että sillä sukupuolella ei olisi mitään väliä?

Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:

Olenkin joskus miettinyt että miten biseksuaalinen pystyy pysymään uskollisena pitkässä suhteessa, kun tavallaanhan on aina "vajaa" suhde, vai onko? Voiko se olla niin että sillä sukupuolella ei olisi mitään väliä?

Täh?? Eikös se juuri sitä meinaa, ettei sukupuolella ole väliä. Mä en tajuu yhtään tota vajaa suhde ajattelua? Jos päättää alkaa vakavaan yksiavioiseen suhteeseen, niin sama kai se on onko PETTÄMÄTTÄ miesten vai naisten kanssa.... samalla tavalla mikä vaan suhde on vajaa, kun ei saa kun yhden ihmisen....

Mä en lähtisi ilmaisemaan suhdetta "vajaana", koska bi, aivan niinkuin hetero ja homokin elää yhden ihmisen kanssa yhdessä suhteessa aivan yhtä onnellisena kuin muutkin.

Bi:llä nyt on vaan enemmän varaa valita se elämänkumppani ;)

No, mutta en tiedä, itse en ainakaan ole ikinä kokenut suhdettani vajaaksi..

Ei saa suuttua, kun juurihan sanoin etten ymmärrä asiaa täysin koska en henkilökohtaisesti tunne yhtään biseksuaalia joka olisi kyennyt pitkään (yli 5 vuotta) suhteeseen. Ne bisset jotka tunnen, ovat yleensä seurustelusuhteen jälkeen alkaneet suhteeseen toisen sukupuolen kanssa. Mutta en tosiaan tunne kuin miehiä jotka ovat biseksuaaleja.

Onhan varmaan seksissä kuitenkin eroja riippuen kummanko sukupuolen kanssa on, sitä tuumin. Seksihän on kuitenkin se suhteen liima. Samoin ihmisissä on tiettyjä sukupuolisidonnaisia eroja esim. kommunikoinnissa.

Saa selittää, tämä ei ole pottuilua nyt, vaan ymmärtämättömyyttä. :)

En koe, että suhde olisi aina vajaa. Eihän heterokaan hinkua joka miehen/naisen perään? Rakastan miestäni ja meillä menee kivasti. Joskus on tällaisia kausia, et "pakko saada naista", mut ei sekään tarkoita, että joka vastaantulija kiinnostais, ei todellakaan. Itseasiassa elämäni aikana olen törmännyt kahteen naiseen, joiden kans olisin ollut valmis enempäänkin ja toinen niistä on tämä sisko. Tässä tilanteessa puhun miehelleni asiasta ja ehdotan kiihkeämpää nusuttelua, ehkä näiden unien takana on vain se, etten ole viimeaikoina saanut ihan tarpeekseni... :saint: Ollut kiireitä aikalailla.

Ja joo, ei minulle ainakaan ole sukupuolella mitään väliä, joskus vaan törmää ihmisiin, jotka saavat hormoonit hyrräämään, oli se sitten mies tai nainen...mutta toki minun täytyy ohittaa nämä tuntemukset niinkuin kenen tahansa, joka on sitoutunut kumppaniinsa, eikä aijo häntä pettää eikä jättää.

Yhteistyössä