Sellaiset perhee, joissa kaikki lapset ovat samaa sukupuolta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tara"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Tara"

Vieras
Onko itselläsi tai tuttavapiirissä jollakin kaikki lapset samaa sukupuolta ja kuinka monta lasta heitä on? Itselläni on neljä siskoa eli meitä on viisi tyttöä ja joskus luin lehdestä jutun "seitsemästä veljeksestä". Kuinkahan yleisiä lienee tapaukset, että lapsia on noinkin monta ja kaikki samaa sukupuolta?

[QUOTE="jjj";24447739]meillä 7 poikaa :)[/QUOTE]

Saatteko jotain erityis tukea? Kun olen kuullut tuosta seitsän veljeksen avustuksista. Pitääkö paikkaansa? Vai onko teillä poikien lisäksi myös tyttöjä? Eli käsittääkseen tukea saa vain sellaiset perheet, jossa vain 7 poikaa, ei 6 tai 8.

[QUOTE="minna";24447775]Meillä on neljä tyttöä. Mun kummeilla on seitsemän tyttöä. Kolme keskenmenoa on tullut heille ja niistä kaikki olisi ollut poikia.[/QUOTE]

Olisiko sitten heillä geeneissä ihan jotain sairautta, joka ilmenee vain pojissa? Toki voi olla sattumaakin tuollainen.

[QUOTE="Monttu";24447873]Olisiko sitten heillä geeneissä ihan jotain sairautta, joka ilmenee vain pojissa? Toki voi olla sattumaakin tuollainen.[/QUOTE]

Niin tiedä sitä. Yhdessä puolitutussa perheessä on kaksi tyttöä. Kaksi keskenmenoa, joista molemmat poikia. Nyt he saivat kehitysvammaisen pojan.

Alkuperäinen kirjoittaja seitsemänveljestä;24447838:
Saatteko jotain erityis tukea? Kun olen kuullut tuosta seitsän veljeksen avustuksista. Pitääkö paikkaansa? Vai onko teillä poikien lisäksi myös tyttöjä? Eli käsittääkseen tukea saa vain sellaiset perheet, jossa vain 7 poikaa, ei 6 tai 8.

Meillä on vain seitsemän veljestä, eikä niistä mitään extraa saa. Seitsemän veljestä säätiö, joka joskus muinoin kustansi opiskeluja on lakkautettu -70 luvulla.
Ainakaan 3 vuotta sitten, kun nuorin syntyi ei löytynyt yhtään tahoa, joka olisi jotain erityistä lahjoittanut, sen jälkeen en ole asiaan perehtynyt.

Yhteistyössä