selviänkö tästä koskaan???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
mies oli baarissa perjantaina ja oli ollut jonkun naisen kanssa..pussannu sitä ym halittelua ja kainalossa oloa... meillä on 1,4vuotias lapsi ja olen vielä raskaanakin aika loppusuoralla... muhun sattuu niin saatanasti eikä tuo mies oikein sitä ymmärrä..koska kun juteltiin,tavallaan jo annoin anteeksi..mutta paha olo on tullut vasta nyt.koko ajan itkettää enkä pysty nukkumaan.mietin vain että onko tämä kaikki turhaa???tuntuu niinkuin meidän perhe ja koti olisi ihan rikki..en jaksa tätä oloa.lähteekö tämä ikinä päästä pois???tuntuu että tukehdun tänne!!!

ja jotenkin hävettää ees liikkua täällä kun on niin norsu olo...ihanaa kun muutenkin raskaana ollessa tuntee itsensä niin hehkeäksi niin nyt vaan paranee koko ajan....

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mies oli baarissa perjantaina ja oli ollut jonkun naisen kanssa..pussannu sitä ym halittelua ja kainalossa oloa... meillä on 1,4vuotias lapsi ja olen vielä raskaanakin aika loppusuoralla... muhun sattuu niin saatanasti eikä tuo mies oikein sitä ymmärrä..koska kun juteltiin,tavallaan jo annoin anteeksi..mutta paha olo on tullut vasta nyt.koko ajan itkettää enkä pysty nukkumaan.mietin vain että onko tämä kaikki turhaa???tuntuu niinkuin meidän perhe ja koti olisi ihan rikki..en jaksa tätä oloa.lähteekö tämä ikinä päästä pois???tuntuu että tukehdun tänne!!!

Miten ei ymmärrä? Mitä se on itse tapahtuunesta sanonut?

Mä en voi käsittää mistä tai miksi näitä tapauksia sikiää :( Se on vaan niin väärin!!!
Voimia ja jaksamista ap:lle!

Alkuperäinen kirjoittaja Dr.Phil:

Miten ei ymmärrä? Mitä se on itse tapahtuunesta sanonut?

Mä en voi käsittää mistä tai miksi näitä tapauksia sikiää :( Se on vaan niin väärin!!!
Voimia ja jaksamista ap:lle!
siis kun se ei itse pidä sitä "vakavana" kun ei kuulemma tarkottanut sillä mitään eikä mennyt sänkyyn ym.....:( ei hitto...tuntuu myös että jos ei pidä vakavana,niin mikä estää uudelleen niin tekemästä...tai onko sitten tehnyt myös aiemmin????

Minä en ollut raskaana, mutta pieni lapsi meillä oli. Mieheni teki samaa, mutta usein ja jonkin ajan päästä jatkuvasti.

Se ajatus omasta miehestä ja toisesta naisesta lähti päästäni, kun sanoin miehelleni "hei vaan!" ja tein hänestä ex-miehen.

ja jotenkin hävettää ees liikkua täällä kun on niin norsu olo...ihanaa kun muutenkin raskaana ollessa tuntee itsensä niin hehkeäksi niin nyt vaan paranee koko ajan....

Minä ainakin voin miehenä sanoa, että jos rakastaa naista ja tulevaa lasta, niin se näky on kaukana norsusta. Sehän on kauneinta ja luonnollisinta mitä elämä voi tarjota <3

osaako kukaan sanoa mulle kauanko tätä kestää.............................

Ei sitä oikein kukaan osaa arvioida, jotkut pääsee nopeasti yli, toiset ei koskaan. Suurin virhe minkä sä voit nyt tehdä, on se, että sysäät omat tunteesi sivuun. Joten anna tunteidesi olla ja näkyä. Sua on kohdeltu julmalla tavalla mikä ei ollut missään nimessä sun syy.

Alkuperäinen kirjoittaja Dr.Phil:

Minä ainakin voin miehenä sanoa, että jos rakastaa naista ja tulevaa lasta, niin se näky on kaukana norsusta. Sehän on kauneinta ja luonnollisinta mitä elämä voi tarjota <3

miksi sitten näin tapahtuu:(en ymmärrä.oikeasti:(

paras lääke ehkä että rakastat miestäsi, ja annat kunnon kyydit pedissä ni johan on mies sulaa vahaa... herkullista ruokaakin vois olla :)

tällöin tuntee että on kuka rakastaa.. :) tuskin niin toistuu tuollanen sitte.

Alkuperäinen kirjoittaja Noo:
Ehkä et ole ollut hänelle kovinkaan kiva viimeaikoina.
Miehillä tahtoo se rakkaus unohtua jos kotona on vain naama norsunveellä oleva vaimo. Sorry!
no ei ole ollut mitään ruusuilla tanssimista tässä viime aikoina. mutta vaikeuksiahan on.ei silti näin tarvitsisi tehdä???

Mä en ymmärrä miksi edes pitäisi päästä yli tollaisesta- yhdessä siis.
Jos toinen arvostaa perhettä, kaikkea mitän teillä on, ja sinuakin noin vähän niin miksi hitossa annat anteeksi ja haluat jatkaa??

ja kun mies on vielä AINA sanonut mmulle että hän ei pettäisi mua KOSKAAN! ja nyt... en osaa selittää mun tunteita,mutta koskaan en olisi uskonut näin tapahtuvan ja koko ajatus miehestä on nyt ihan erilainen...en voi uskoa ettei tekisi uudelleen....ja kun on muutenkin kova menemään ym...

mä olisin kans ihan rikki, vakavan keskustelun paikka kyllä!
mitähän se sun mies tuumais jos tekisit ite samoin?
ei noin tehdä jos toista rakastaa, kunnioittaa yms. luottamus on mennyt.
ainakin musta.
hyvä silti, että kerto, mutta nyt tosiaan se pikapalaveri on kohdallaan!!

Voi kiesus...

Alkuperäinen kirjoittaja Asianajaja:
paras lääke ehkä että rakastat miestäsi, ja annat kunnon kyydit pedissä ni johan on mies sulaa vahaa... herkullista ruokaakin vois olla :)

tällöin tuntee että on kuka rakastaa.. :) tuskin niin toistuu tuollanen sitte.

menee vähän ohi aiheen, mutta saako nainen sitten lähteä vieraisiin, jos mies vaan makaa sohvalla ja haisee? Mitkä on ne miehen rakkauden osoitukset? Tokihan tämän pitää olla vastavuoroista, eikö vain..?

lohdutuksen sanoja:

Ei siihen kuule auta enää minkään sortin pakkeli
Ei kitti, ei ees naamari
Kyllä kaikki sen jo huomas ja tietää totuuden
Sulla kotona rypee sankari sellainen
Jolla ei oo koskaan ollukkaan kaikki hollilla
Hetkeksi säästyy mutta pian on helvetti taas valloillaan
Ei armoo, ei toivoo, ei parempaa
Hellyyttä ees turhaan oottaa
Niin myötä kuin vastamäkeen lupasit aikoinaan
Mutta kun ei pohjaa näy ja vauhti vaan kasvaa
Mietit miten joku noin täysin muuttuu voi