Sen harvan kerran kun yritän

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äityli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äityli"

Vieras
mennä kelan sivuille, niin ei pääse! olisin vain kattonut onko päätöstä/ miten etenee as.tukihakemus. Tulot muuttunu, niin pelkään että ei kohta tule. Tietääkö kukaan, saako 1772e tuloilla 2 lapsen yh as. tukea. Vuokra 495 ja neliöitä 78.
 

Yhteistyössä