Ä
"äityli"
Vieras
mennä kelan sivuille, niin ei pääse! olisin vain kattonut onko päätöstä/ miten etenee as.tukihakemus. Tulot muuttunu, niin pelkään että ei kohta tule. Tietääkö kukaan, saako 1772e tuloilla 2 lapsen yh as. tukea. Vuokra 495 ja neliöitä 78.