minulla on kaveri, joka on yrittänyt raskautumista pari vuotta. ei vielä missään testeissä tai hoidoissa. ei ole varaa. olen miettinyt että on varmasti hänelle kipeä paikka, että minä olen tullut pari kertaa vahingossa raskaaksi ja saanut suloisia lapsia. ei olla tavattu moneen vuoteen.asutaan eri paikkakunnilla ja aina kun voisin päästä sinne, hänellä on jotain, miksei voida tavata. ja hänellä aina jotain menoa ettei voi käydä meillä. pari kk sitten olin junamatkalla ja vaihdoin junaa hänen kaupungissaan. otin sellaiset junat että voin olla pari tuntia siellä shoppailemassa, ehkä tavata häntä. ensin hänelle sopi, mutta sitten juuri edellisenä iltana tuli viesti että onkin töissä juuri silloin. no satuttiinpa ostoksille siihen kauppaan missä hän on töissä eikä häntä näkynyt. oltiin siellä melkein tunti. meinasin ensin loukkaantua, mutta ajattelin sitten taas sitä, että olisi varmasti ollut kipeä paikka hänelle nähdä meidän vauva. koitan olla myötätuntonen, mutten voi olla ajattelematta, että on hän toisenkin kaverinsa vauvaa hoitanut...kaikista eniten tuossa inhottaa, että sen piti valehdella olevansa töissä. eikö muka arvannut että se oli suosikki kauppojani siellä...