T
The Affair
Vieras
Mitä pidätte sarjasta? Minusta aivan mahtava! Vaikka tuntuu junnaavan välillä paikoillaan niin silti se sarja koukuttaa. Ihana luonnonlapsi Allison ja Noah on niin.... mmmmm.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Todella tympeä sarja mutta hyvin on tehty siinä mielessä että kyllä mua kiinnostaa kuka kuoli ja miten ja kenen ansiosta.. Katson toisella silmällä sarjaa ja toisella surfaan netissä. Ihan kivaa pehmopornoa välillä..![]()
No sehän on jo selvillä, että se on Scotty (oliko se tän miehen veli tai jtn) joka on kuollut... Mua on mietityttänyt se lapsi (sanoi poliisille että on haettava lapsi hoidosta), että kenen se on, mutta se selvinnee ajan kanssa...
Jaa, enpäs tämmöstä oo huomannutkaan... Täytyypä seuraavan kerran kattoo tarkemmin...Ja oliko sillä emännällä (Alison) sukunimi Buttler siinä kuulustelussa. Sehän ois silloin Noahin vaimon tyttönimi..Eli Alison on naimisissa Noahin vaimon isän kanssa??
![]()