Seurustelen ja olen ihastunut toiseen..kai?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras1"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras1"

Vieras
Olen seurustellut nykyisen miesystävävni kanssa nyt vähän päälle vuoden,miellä mneee "ihan hyvin",ainoa joka hiertää suhteessa on miehen huono itsetunto ja hän monesti sanoo ettei kelpaa kenellekään eikä kukaan halua olla hänen kanssaan.in olen niin kuanis että koshta tulen järkiini ja jätän hänet.
Hänen on erittäin vähä sosiaalisia kontakteja.
Minulle taas tulee tälläsistä puheista tunne etten riitä.

Tutustuin kuukausia sitten mieheen jonka kanssa joudun olemaan työnpuolesta tekemisissä.Meidän välillä ei ollu "mitään" alkuun,jostain se kipinä sitten lähti.
Siis kaiketi molemmin puolin,hän pyysi minua kahville ..puhui nättejä asioita.Hän on kaikkea muuta kun sitä mitä mieheltäni haluaisin,mikä siinä sitten mukamas viehättää.
Onko tämä ihastus vain sitä kun omasta suhteesta puuttuu "se jokin",ja ei se tilan tällähetkellä ne vaihtamalla parane..tämän miehen elämä on sellaista ettei meillä olisi aikaa ikinä tehdä mitään yhdessä (työ+hararstus).

Hänelle minun lapseni ei olisi mikään este ja hän on sanonut että hän harrastaa harrastustaan kunnes rupeaa lisääntymään,sitten kun on perhe niin ei kerkeä ja lopettaa sen sitten.
Hänellä ikää jo 3kymmentä eli kaiketi rupeaa olemaan ne hetket käsillä..
En tiedä aikooko minusta tehdä lastensa äidin,piirittää minua päivittäin,laittaa viestiä jne..

En tiedä mitä tehdä,nykyinen mieheni on puhunut kihlauksesta ja yhteenmuutosta "jossainvaihessa" ja rakastan häntä..kaiketi :o

Olen hämmentynyt tilanteesta,onko tämä merkki siitä etten ole valmis sitoutumaan vielä.onko tämä merkki siitä etten ehkä rrakastakaan meistäni niin syvästi kun olen kuvitellut?

Onko teille käynyt näin?

Tämä mies joka minua on piirittänyt,on oikeasti jotain aivan muuta kun mieheni.
Nykyinen mieheni ei polta,hän urheilee ja kroppa on sen mallinenkin,hän on kiinnostunut liikunnasta ja terveelilsestä elämäntavasta..on hyvä sängyssä jne..tämä toinen mies,urheiluharrastuksestaan huolimatta reilusti ylipainoinen,tupakoi ja käyttää nuuskaa,syö "miten sattuu"..on aika pelimies kaikesta ytlläolevasta huolimatta,sänkyjutusta en tiedä kun en ole kokeillut :o
Hänellä on KYMENIÄ naispuolisia ystäviä (olisin varmasti erittäin mustasukkanen)

En tiedä mitä teen,vai teenkö mitään?jostainsyystä ikävöin tätä toista vaikka oma mieheni on oikea unelma..Siis mitä mulle on tapahtumassa?
Teenköhän mä nyt ihan itte tästä ongelman.

tekstisi sai minut miettimään juuri samaa tilannetta ja itse olisin tuossa miehesi asemassa. hetken jo luulin että olisit minun tyttöystäväni mutta se ei ole mahdollista koska hän on nukkumassa. mikäli sitten et ole kirjoittanut meidän makuhuoneesta viestiäsi kännykällä. Jos itse saisin tietää että tyttöystäväni suunnittelee "vaihtoa" olisin raivoissani. enhän minä tarkoita huonolla itsetunnollani muuta kuin haluaisin vain huomiota sinulta. hellyyttä ja lämpöä. En osaa paremmin asiaan kommentoida. järkytyin hieman kun luin tuota tekstiä. Älä vaihda hyvää pois. älä petä.

Kiitos sanoistasi!
Mietinkin että tämä ihastus ja kaikki tämä että pää menee mukamas pyörälle voi johtua hyvin siitä että olemme miehieni kanssa jonkinnäköisen kommunikaatio ongelman äärellä.Haen tällä jotain sellasta jota ei omass asuhteessa ole.
Jospa hän ei kerro mitä haluaa,tai ei osaa kertoa..enkä minä ole ajatustenlukija.Mielestäni meillä on kaikki seksin yms suhteen hyvin,mutta se että olen tyytyväinen ei tarkoita että mies olisi.
Hmm,pitääkin miettiä tätä asiaa ja avata suu..Tässä taitaa olla kunnon keskustelun paikka..Mies onkin epävarma :o

[QUOTE="aloittaja";25137542]Kiitos sanoistasi!
Mietinkin että tämä ihastus ja kaikki tämä että pää menee mukamas pyörälle voi johtua hyvin siitä että olemme miehieni kanssa jonkinnäköisen kommunikaatio ongelman äärellä.Haen tällä jotain sellasta jota ei omass asuhteessa ole.
Jospa hän ei kerro mitä haluaa,tai ei osaa kertoa..enkä minä ole ajatustenlukija.Mielestäni meillä on kaikki seksin yms suhteen hyvin,mutta se että olen tyytyväinen ei tarkoita että mies olisi.
Hmm,pitääkin miettiä tätä asiaa ja avata suu..Tässä taitaa olla kunnon keskustelun paikka..Mies onkin epävarma :o[/QUOTE]

Eipä varmaan kannata vaihtaa miestä pois yhen panon takia. Kuulostaa että tuo uusi mies ei halua muuta ku pillua ja sitten loppuu tuo "piiritys".

Sun nykyinen miehesi kuulostaa hyvältä ja tuo Sun ihastus kuulostaa kamalalta tyypiltä. Ihastuksia tulee ja menee. Kun parisuhteessa on omasta mielestään jotain pielessä niin helposti ihastuu vaikka työkaveriin. Se laantuu kuukausien kuluessa ohi. Vuoden parin päästä mietit mitä ihmettä näit siinä Ihastuksessa. Pidä nykyinen miehesi hän kuulostaa helmeltä :) huomaat sen ajan kuluessa. Minä en pitänyt miehestä alkuvuosina ja ihastuin vähän väliä muihin kun oli parisuhteessa kaikenlaista vastahankaa. Mies ei vaan suostunut eroamaan. Nyt kun yhteisiä lapsia ja aika on opettanut meitä ja kasvattanut meitä, meistä on tullut ihan hyvä pari. Ehkä se jokin kipinä puuttuu mutta en usko et se kipinä säilyy vuosikymmeniä parisuhteessa muutenkaan. Miehelläni on hienoja luonteenpiirteitä jotka korvaavat sen ettei hän ole kukkia tuova Don huan joka kuiskailee pehmeitä korvaan iltaisin. Alkuaikoina hänellä oli toki sana hallussa kuten varmaan Tällä Ihastuksellasikin, mut ne kauniit puheet kyllä jää parin kuukauden sisällä pois kun sinut on valloitettu ja kellistetty...

Jos et ole varma tunteistasi, en usko, että kumpikaan miehistä on sulle oikea. Ihan sama kumman valitset, niin olet elämääsi tyytymätön ja mietit, että tuliko tehtyä virhe.

Mietän tätä asiaa eilen kun menin nukkumaan,onkohan nyt niin että en itse osaa näyttää miehelleni että hän on se oikea ja haluan juuri hänet..silloin hänkin uskoisi että kelpaa minulle.(en ymmärrä mistä tämä alemmuuskompleksi juontaa kun kundissa kaikki kohdallaan)
Itse siis vain alitajuisesti katselen muualle vaikka oikeasti pitäisi kohdata se onglma etten tee tarpeeksi suhteen eteen.
Tietysti vaihtoehtona on että lähtee suhteesta ja on vapaa,on kenen kanssa huvittaa mutta onko sekään sitä mitä haluan.
Sikäli helppo tilanne ettemme asu yhdessä eikä meillä ole yhteisiä lapsia,tai mitään muutakaan mikä sitoisi yhteen..muu kun rakkaus.

Yhteistyössä