olen ihastunut toiseen mieheen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tättärää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tättärää

Vieras
työpaikallani,,meillä molemmilla on flirttiä pelissä ja myös tämä mies on naimisissa.

hän aloitti flirtin kuukausia sitten ja alussa en siihen oikeen vastannutkaan mutta sitten rupesin vastailee.
mitään ei ole tapahtunut ei suukkoja tai muutakaan mutta sen voi aistia että minä hetkenä hyvänsä niin tapahtuu..

se mies on ajatuksissani koko ajan ja aamuisin on kiire töihin mutta mikään kiire ei ole töistö kotiin...

Alkuperäinen kirjoittaja Sopraano:
Tyhmä. Älä pilaa toisten ihmisten elämää omalla typeryydelläsi!

No ei ap mikään tyhmä ole! Ihastuksia tulee ja menee, ei niillä tarvitse olla sen suurempaa merkitystä. Itsekin olen liittoni aikana ihastunut useammankin kerran (nytkin), mutta ei se mitään pettämistä ole. Tuo pientä piristystä arkeen :)

Alkuperäinen kirjoittaja ihastunut:
Alkuperäinen kirjoittaja Sopraano:
Tyhmä. Älä pilaa toisten ihmisten elämää omalla typeryydelläsi!

No ei ap mikään tyhmä ole! Ihastuksia tulee ja menee, ei niillä tarvitse olla sen suurempaa merkitystä. Itsekin olen liittoni aikana ihastunut useammankin kerran (nytkin), mutta ei se mitään pettämistä ole. Tuo pientä piristystä arkeen :)

tohon peesi,pikku piristys ei varmaan ketään tapa :) mutta varo ettet oikeesti polta näppejäs

Alkuperäinen kirjoittaja tättärää:
mitään ei ole tapahtunut ei suukkoja tai muutakaan mutta sen voi aistia että minä hetkenä hyvänsä niin tapahtuu..

Kaipa siinä miehessä sentään jotain oikein kunnon vikaa täytyy olla? Mieti sitä ajoissa! Kunhan vaan keksit, että mies on äärimmäisen typerä ja nolo pässipää, niin kiität onneasi, ettet koskaan sekaantunut...
=)