K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kysymyksiä:Toistan itseäni. Mitä sää haluat oikein kuulla?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kysymyksiä:Toistan itseäni. Mitä sää haluat oikein kuulla?
Miksi mulla on näitä tunteita. Eikö tuo jo selvinnyt aloituksesta?
Alkuperäinen kirjoittaja kysymyksiä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kysymyksiä:Toistan itseäni. Mitä sää haluat oikein kuulla?
Siis sää kysyt muilta, miksi sulla on tunteita?
Yksinkertaisesti sulla on tunteita, koska olet ihastunut toiseen. Tunteesi nykyiseesi ei ole kasvanut eikä ole sillä tasolla, että kannattaa nykyisesi kanssa jatkaa. Et ns. rakasta kumppaniasi, mikä pitäisi jo joteinkinpäin vähintäänkin näkyä tuossa vaiheessa. Olet ihastunut toiseen, koska ilmeisesti vaan haluat sen toisen ja sillä sipuli. Luultavasti olet siihen ihastunut vielä 10 vuoden päästäkin, joten pääsisit itse helpommalla, jos vaan rohkaisisit mielesi ja alkaisit tekemään asialle jotain.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kysymyksiä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kysymyksiä:Toistan itseäni. Mitä sää haluat oikein kuulla?
Yksinkertaisesti sulla on tunteita, koska olet ihastunut toiseen. Tunteesi nykyiseesi ei ole kasvanut eikä ole sillä tasolla, että kannattaa nykyisesi kanssa jatkaa. Et ns. rakasta kumppaniasi, mikä pitäisi jo joteinkinpäin vähintäänkin näkyä tuossa vaiheessa. Olet ihastunut toiseen, koska ilmeisesti vaan haluat sen toisen ja sillä sipuli. Luultavasti olet siihen ihastunut vielä 10 vuoden päästäkin, joten pääsisit itse helpommalla, jos vaan rohkaisisit mielesi ja alkaisit tekemään asialle jotain.
Sä et nyt tainnut oikein ymmärtää koko juttua. Mä kirjoitin jo alotuksessa että onko tää vain sitä että en ole tuota toista saanut ja siksi tämä vaivaa. Onko kyse vain jostakin haavekuvasta jota tavoittelen senkin vuoksi etten sitä saa?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kysymyksiä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kysymyksiä:Toistan itseäni. Mitä sää haluat oikein kuulla?
Sä et nyt tainnut oikein ymmärtää koko juttua. Mä kirjoitin jo alotuksessa että onko tää vain sitä että en ole tuota toista saanut ja siksi tämä vaivaa. Onko kyse vain jostakin haavekuvasta jota tavoittelen senkin vuoksi etten sitä saa?
Alkuperäinen kirjoittaja Niin:No sitähän ei tiedä muut kuin sinä itse...
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Voithan kokeeksi tehdä palstalla gallupin: Kuinka moni on alle 2v suhteen aikana (ensihuuman kesto) ihastunut vakavasti toiseen. Luulen, ettei kovinkaan moni.
Alkuperäinen kirjoittaja kysymyksiä:Tripod: Huonoon ja epätyydyttävään suhteeseen ei kannata kenenkään jäädä. Siksi kannattaakin todella miettiä, että jos jo 5kk päästä alkaa ihastukset pukkaamaan oman kumppanin ylitse, että onko toinen tosiaan sitä mitä haluaa.
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Alkuperäinen kirjoittaja kysymyksiä:Tripod: Huonoon ja epätyydyttävään suhteeseen ei kannata kenenkään jäädä. Siksi kannattaakin todella miettiä, että jos jo 5kk päästä alkaa ihastukset pukkaamaan oman kumppanin ylitse, että onko toinen tosiaan sitä mitä haluaa.
Ihastus toiseen ei kuitenkaan tee suhteesta huonon tai epätyydyttävän. Ihastuminen suhteen aikana on hyvin inhimillistä, eikä sitä tarvitse säikähtää.
Täydellinenkään suhde ei sammuta viettejä ja normaalia pariutumiskäytöstä, joten suhdetta joka vie kaiken huomion on turha jäädä odottamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Tämä 2v ensihuuma on propagandaa jolla pyritään estämään avioeroja, kannustamalla alistumaan huonoon tai epätyydyttävään suhteeseen. Tarpeeksi yhteensopivalla puolisolla huuma kestää koko elämän.
Ihminen ei luonnostaan ole yksiavioinen, vaan kykenee moneen yhtäaikaiseen ihastukseen. Ap on kelpo esimerkki. Ihastus/rakkaus/parisuhde ei sammuta lisääntymisviettiä ja yleistä kiinnostusta vastakkaiseen sukupuoleen - pariutumistutka on aina päällä.
Eikö tuosta samalla seuraa, että tarpeeksi epäsopivilla ei kestä edes kahta vuotta, kuten ehkä ap:n tapauksessa?
Ihminen on kuulema noin 1,2 avioinen, minkä voisi ulkogalaksista tuleva tarkkailija helposti todeta.
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Ap:n suhde ei vaikuta olevan rikki. Ihastus toiseen ei hajota suhdetta, edes alkumetreillä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kysymyksiä:Toistan itseäni. Mitä sää haluat oikein kuulla?
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Tämä 2v ensihuuma on propagandaa jolla pyritään estämään avioeroja, kannustamalla alistumaan huonoon tai epätyydyttävään suhteeseen.
Oletko muuten ajatellut, että joskus jos joku (tai peräti enemmistö) on eri mieltä jostain asiasta, kyse ei välttämättä ole propagandasta vaan ihan vaan eri mielipiteestä?
Alkuperäinen kirjoittaja kysymyksiä:Katsos tripod, naiset ei toimi niin kuin miehet. Naiset menee tunteiden mukana, eikä oma mies enää ole kiinnostava jos on parempikin uros maisemissaSorppa, mutta sitä se elämä vaan on.
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Alkuperäinen kirjoittaja kysymyksiä:Katsos tripod, naiset ei toimi niin kuin miehet. Naiset menee tunteiden mukana, eikä oma mies enää ole kiinnostava jos on parempikin uros maisemissaSorppa, mutta sitä se elämä vaan on.
Tämä ei kuitenkaan ole luonnollista käytöstä, vaan lähinnä nyky-yhteiskunnan antama malli.. mikä saa naiset eroamaan heti kun on huono päivä tai toinen mies herättää tunteita. Tässä keskustelussa edustat tyypillistä (tulevaa) yksinhuoltajaa.