V
vierailija
Vieras
Ei kun nyt joku oikeesti vastaa, että miksi noin kirjoitti tollaisia? Kuten olen sanonut, en ymmärrä aina mikä on huumoria ja mikä ei, joten oliko noi tahallaan pelottelua?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nyt vastaatte!Ei kun nyt joku oikeesti vastaa, että miksi noin kirjoitti tollaisia? Kuten olen sanonut, en ymmärrä aina mikä on huumoria ja mikä ei, joten oliko noi tahallaan pelottelua?
No nyt kuitenkin vastaatte numero numerolta noihin, ei se niin vaikeeta voi olla. Ja lupaan, että uskon sitten kun saa oikeasti kunnon vastauksen. Olkaa kilttejäAp, ihan sama mitä kukaan sinulle sanoo. Et usko kuitenkaan. Tulee mieleen vauva-palstan henna, jos muut tietävät sen.
Ettet olisi ap henna? Hmm, kirjoitustyyli sopisi kyllä siihen.......
No nyt kuitenkin vastaatte numero numerolta noihin, ei se niin vaikeeta voi olla. Ja lupaan, että uskon sitten kun saa oikeasti kunnon vastauksen. Olkaa kilttejä
Sellainen on kunnon vastaus, että vastaatte asiallisesti noihin kysymyksiin numero numerolta, ettekä suoraan sanottuja v*ttuile. Ja en ole mikään ihmeen henna, en ole edes kuullut sellaisesta. Mutta nyt ei tarvitse puhua siitä, vaan vastaatte noihin kysymyksiin. Siis sellainen vastaa, joka varmasti tietää.Määrittele mikä on sinun mielestäsi kunnon vastaus? Sellainenko jo miellyttää sinua?
Minä vannon, että en ole mikään ihmeen henna! Haluan vain saada vastauksen kysymyksiini, ihan totta! Saatte haukkua ja luulla minua joksikin hennaksi, mutta en ole sellainen! Onko se liikaa pyydetty, että joku fiksu nyt vastaisi näihin kysymyksiin, niin voisin joskus päästä yli tästä asiasta ja unohtaa tämän. Kiitos ja anteeksi.Hei vain kaikki täällä.
Googlatkaa jokainen:
- Asperger henna, aihe vapaa
Olen varma, että kyseessä on sama henkilö, eikä tälle kannata vastata mitään.
Tekstejä vertaamalla huomaa niiden samankaltaisuuden.
Minä vannon, että en ole mikään ihmeen henna! Haluan vain saada vastauksen kysymyksiini, ihan totta! Saatte haukkua ja luulla minua joksikin hennaksi, mutta en ole sellainen! Onko se liikaa pyydetty, että joku fiksu nyt vastaisi näihin kysymyksiin, niin voisin joskus päästä yli tästä asiasta ja unohtaa tämän. Kiitos ja anteeksi.
Lopeta! Mä en ole mikään henna, oon ihan normaali ihminen, joka haluaa vastaukset kysymyksiini! Niin kun olen sanonut, voidaanko lopettaa tällaisten turhanpäiväisten asioiden jankkaaminen ja te vastaatte nyt vihdoin mun kysymyksiin. Pyydän sitä todella.No mutta moi henna.
Sen verran paljon olen vauvapalstalla lukenut kirjoituksiasi, että tunnistan sinut henna ihan koska vaan.
Eivätkä kaksplussan käyttäjät ole tyhmiä - Googletus ja vanhojen tekstiesi lukeminen varmasti saa ihmiset tunnistamaan sinut, henna.
Nyt henna poistun tästä ketjusta, se ei kuitenkaan tarkoita että sinua kukaan uskoo, vaikkei sinulle vastattaisi.
Hyvää yötä, henna!
Eli näihin siis vastaukset kiitos. Toivottavasti löytyy joku fiksu myös täältäNyt ihan totta, olkaa kilttejä ja vastatkaa. Pyydän, että joku asiallinen, joka oikeasti tietää, vastaa. Ei mitään vitsailuja, kiitos.
1. Kun kysyin asiaa yhdestä toisesta chatistä, niin siellä henkilö sanoi, että hän sanoo, että on mahdotonta, että olisi tuollainen kivivauva. Sitten kun kysyin, että voinko olla satavarma ja unohtaa asian, niin hän sanoi, että ”minun sanomiseni ei tule sinulle riittämään” ja ”ohjaan sinut nyt terveydenhuoltoon”. Kysyin vielä, että miksi, epäiletkö kivivauvaa, johon hän sanoi, että en epäile, mutta sinun mielenterveyden takia ohjaa terveydenhuoltoon. Voiko joku selittää, mitä hän noilla tarkoitti? Mitä tuolla ”minun sanomiseni ei tule sinulle riittämään”, tarkoittiko, että hän ei voi olla varma, onko kivivauvaa? Ja mitä tuolla mielenterveydelläni? Ai että saan selvitettyä, onko kivivauvaa?
2. Ovatko nuo aiemmat kommentit oikeasti vitsejä ja kannattaako niitä ottaa tosissaan?
3. Entä se kommentti, että "ei tällaista voi unohtaa ja painaa villaisella, ehdottomasti lääkäriin". Onko se vitsi vai mitä? Mitä sen kirjoittaja oikein tarkoittaa?
4. Mistä muusta tuollaiset noin samanlaiset oireet oikeasti olisi voinut johtua?
Mitä tekisitte itse tilanteessani? Voisitteko vaan unohtaa ja jos voisitte, miten?
Nyt todella toivon, että joku oikeasti vastaa näihin numero numerolta, asiallisesti. Sellainen, joka tietää. Siitä ei varmaan paljoa vaivaa ole, että joku tietävä näihin vastaa. Kiitos!
Please joku vastaa nyt!
Nyt oikeesti joku kertoo vastaukset noihin että voin unohtaa koko asian!Mikä sua oikein riivaa?
Osaat googlata englannin kielistä matskua. Mutta et osaa varata aikaa gynekologilta, joka ultraisi sut ja tsekkaisi, että kaikki on ok.
Sen sijaan sä päiväkaupalla jankkaat tällaisella palstalla samaa asiaa kerta toisensa jälkeen.
Mikä sua oikein riivaa?
Osaat googlata englannin kielistä matskua. Mutta et osaa varata aikaa gynekologilta, joka ultraisi sut ja tsekkaisi, että kaikki on ok.
Sen sijaan sä päiväkaupalla jankkaat tällaisella palstalla samaa asiaa kerta toisensa jälkeen.
Kiitos kiitos kiitos! Joku asiallinen täällä sentään.1. Vain lääkäri pystyy auttamaan sinua ongelmissasi.
2. Vitsejä. Ei kannata.
3. Rankka vitsi.
4. Lääkäri pystyy vastaamaan sinulle.
Vain sinä itse päätät miten jatkat eteenpäin emme me muut kirjoittajat koska ei ole kokemusta asiaan liittyen.
1. Vain lääkäri pystyy auttamaan sinua ongelmissasi.
2. Vitsejä. Ei kannata.
3. Rankka vitsi.
4. Lääkäri pystyy vastaamaan sinulle.
Vain sinä itse päätät miten jatkat eteenpäin emme me muut kirjoittajat koska ei ole kokemusta asiaan liittyen.