V
vierailija
Vieras
Miten niin?Dear ap, mistä sait sen pyyhkeen?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miten niin?Dear ap, mistä sait sen pyyhkeen?
Vastatkaa!Mutta kun voihan noinkin tulla raskaaksi, ja niin olette myöntäneetkin. Miksi ette siis epäile kivivauvaa? Niin kuin täällä yksi sanoikin, että muustakin kuin yhdynnästä voi tulla raskaaksi.
Ja miten se olisi näkynyt? Ja olihan mulla noita oireita 8 kuukautta.
Jos mulla olisi 8 kuukaudelle edennyt sikiö, niin näkyisikö se varmasti vatsan koossa?
Miten niin?
Tiedän, että sitä on käyttänyt mies ennen minua. Ja en tiedä, onko siinä ollut spermaa, siis 99% varmasti vettä, mutta kun noita oireita tuli. Ja siis en ole edes varma, että käytinkö sitä just silloin, mutta kun niitä oireita alkoi tulemaan, niin mietin, että mistä mä olisin muka voinut tulla raskaaksi ja sitten sain mieleeni, että olen joskus käyttänyt sitä pyyhettä.Siis mistä sait sen pyyhkeen, minäkin kysyn?????
Onko edes varmaa, että kukaan mies on edes teoriassa voinut käyttää sitä ennen sinua??????????
Ja jos sitä on joku mies käyttänyt, miksi epäilet pyyhkeessä olleen spermaa????????
Vastaa näihin kysymyksiin ap, ja sitten voimme vasta auttaa sinua!!!!!!
Voitteko nyt vaan pysyä asiassa ja vastata tähän, miksi te tyyppi oli sanonut noin.Tiedän, että sitä on käyttänyt mies ennen minua. Ja en tiedä, onko siinä ollut spermaa, siis 99% varmasti vettä, mutta kun noita oireita tuli. Ja siis en ole edes varma, että käytinkö sitä just silloin, mutta kun niitä oireita alkoi tulemaan, niin mietin, että mistä mä olisin muka voinut tulla raskaaksi ja sitten sain mieleeni, että olen joskus käyttänyt sitä pyyhettä.
Ja sitten vielä toinen kysymys: Kun kysyin asiaa yhdestä toisesta chatistä, niin siellä henkilö sanoi, että hän sanoo, että on mahdotonta, että olisi tuollainen kivivauva. Sitten kun kysyin, että voinko olla satavarma ja unohtaa asian, niin hän sanoi, että ”minun sanomiseni ei tule sinulle riittämään” ja ”ohjaan sinut nyt terveydenhuoltoon”. Kysyin vielä, että miksi, epäiletkö kivivauvaa, johon hän sanoi, että en epäile, mutta sinun mielenterveyden takia ohjaa terveydenhuoltoon. Voiko joku selittää, mitä hän noilla tarkoitti? Mitä tuolla ”minun sanomiseni ei tule sinulle riittämään”, tarkoittiko, että hän ei voi olla varma, onko kivivauvaa? Ja mitä tuolla mielenterveydelläni? Ai että saan selvitettyä, onko kivivauvaa?
Pliis asialliset vastaukset, kiitos!
Voitteko nyt vaan pysyä asiassa ja vastata tähän, miksi te tyyppi oli sanonut noin.
Tiedän, että sitä on käyttänyt mies ennen minua. Ja en tiedä, onko siinä ollut spermaa, siis 99% varmasti vettä, mutta kun noita oireita tuli. Ja siis en ole edes varma, että käytinkö sitä just silloin, mutta kun niitä oireita alkoi tulemaan, niin mietin, että mistä mä olisin muka voinut tulla raskaaksi ja sitten sain mieleeni, että olen joskus käyttänyt sitä pyyhettä.
Ja sitten vielä toinen kysymys: Kun kysyin asiaa yhdestä toisesta chatistä, niin siellä henkilö sanoi, että hän sanoo, että on mahdotonta, että olisi tuollainen kivivauva. Sitten kun kysyin, että voinko olla satavarma ja unohtaa asian, niin hän sanoi, että ”minun sanomiseni ei tule sinulle riittämään” ja ”ohjaan sinut nyt terveydenhuoltoon”. Kysyin vielä, että miksi, epäiletkö kivivauvaa, johon hän sanoi, että en epäile, mutta sinun mielenterveyden takia ohjaa terveydenhuoltoon. Voiko joku selittää, mitä hän noilla tarkoitti? Mitä tuolla ”minun sanomiseni ei tule sinulle riittämään”, tarkoittiko, että hän ei voi olla varma, onko kivivauvaa? Ja mitä tuolla mielenterveydelläni? Ai että saan selvitettyä, onko kivivauvaa?
Miksi kuulostaa vahvasti raskaana ololta?Voi vittu nyt
Kuka tämä mies on?
Onko hän vain joku (etäisempi tai läheisempi) tuttu?
Tai esim kaverisi (herran tähden!!) mies??!!
Vai sukua/perheenjäseni jolloin kyseessä olisi sairas insesti!!!!??!
Tajuathan, että sinun TÄYTYY selvittää asiat tuon miehen kanssa!!!
Hän on lapsesi isä, hänen kuuluu tietää jos olet raskaana ja viimeisilläsi!!
Toivon mukaan ette ole sukua!!!
Ja kyllä, raskaana ololta vahvasti kuulostaa.
Miksi kuulostaa vahvasti raskaana ololta?
Mitä minun täytyy selvittää ja enhän voi olla viimeisilläni raskaana jos siitä on jo yli vuosi!?
Miksi se mies oli sen pyyhkeen sinne jättänyt, tahalleenko?
LOPETTAKAA!!!Sinun TÄYTYY selvittää asiat tuon miehen kanssa!!!
Olet aivan selkeästi raskaana, lapsi on hieman yliaikainen mutta syntyy varmasti pian!!!
Neuvolasta saisit tietää lasketun aikasi!!!
Ja tottakai LAPSESI ISÄLLÄ on oikeus tietää, että OLET RASKAANA HÄNELLE!!
Elatusmaksut, tapaamiset jne on sovittava sinun ja sinun lapsesi isän välillä!!!
OLET RASKAANA TUOLLE PYYHEMIEHELLE, TAJUATHAN??!!!!
Nyt pyydän, että lopetatte! Ette usko itsekään tuota! Miksi äsken niin vakuuttelitte, että en ole ja nyt sanotte näin!? Siitä on herranjestas yli vuosi!!!![]()
Historiantutkija: Nainen voi olla raskaana tietämättään – tapauksia ollut jo vuosisatoja
Niin sanotut yllätyssynnyttäjät nousevat aika ajoin mediassa esille. Jotkin raskaudet ovat kerta kaikkiaan mahdottomia tulkita, sanoo myös Kätilöliiton puheenjohtaja.yle.fi
Lukekaas kaikki tietoa piiloraskaudesta/raskauden kieltämisestä.
Olen jutun luettuani varma, että aloittaja on raskaana ja tiedostaa jollakin tasolla (alitajunnassaan) asian.
Aloittajan pitäisi ehdottomasti hyväksyä raskautensa ja käydä lääkärillä, jotta raskauden aikainen seuranta voidaan aloittaa.
Neitseellinen raskaus, näitä ei ole monia ihmiskunnan historiassa ollut.Mutta ei kai pyyhkeestä? En ole ikinä ollut missään yhdynnässä
Ihanko oikeasti meinaat, että idioottien, trollien, syrjäytyneiden ja mt-ongelmaisten kansoittamalta nettifoorumilta saa luotettavaa lääketieteellistä konsultaatiota?Tiedän, että sitä on käyttänyt mies ennen minua. Ja en tiedä, onko siinä ollut spermaa, siis 99% varmasti vettä, mutta kun noita oireita tuli. Ja siis en ole edes varma, että käytinkö sitä just silloin, mutta kun niitä oireita alkoi tulemaan, niin mietin, että mistä mä olisin muka voinut tulla raskaaksi ja sitten sain mieleeni, että olen joskus käyttänyt sitä pyyhettä.
Nyt pyydän, että lopetatte! Ette usko itsekään tuota! Miksi äsken niin vakuuttelitte, että en ole ja nyt sanotte näin!? Siitä on herranjestas yli vuosi!!!
Puhukaa totta ja lopettakaa toi, ihan oikeesti! Millä perusteella olette niin ”varmoja”? Myöntäkää, että pelleilette ja vitsailette kanssani ja heitätte sairaata läppää, jotta saatte peloteltua minua!
Eli ei kai noita tarvitse ottaa tosissaan? Ovatko ne kirjoittaneet ne pelotellakseen?Ihanko oikeasti meinaat, että idioottien, trollien, syrjäytyneiden ja mt-ongelmaisten kansoittamalta nettifoorumilta saa luotettavaa lääketieteellistä konsultaatiota?
Päähän sattuu kun miettii, että miksi ihmeessä joku kuvittelee noin.
?Eli ei kai noita tarvitse ottaa tosissaan? Ovatko ne kirjoittaneet ne pelotellakseen?
Vastatkaa te fiksut!
Kiitos että täällä on myös teitä fiksuja!
Ja pystyisittekö itse olemaan vaikka täällä on jotkut noin kirjoitelleet?