V
vierailija
Vieras
Miksi mun pitäisi mun ikä kertoa?Minkäikäinen olet
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miksi mun pitäisi mun ikä kertoa?Minkäikäinen olet
Mitä väliä sillä minkä ikäinen olen?Minkäikäinen olet
10-11 v ei tiedä kuinka tullaan raskaaksi, 12 v tietää, että pyyhkeestä, kuivasta tai märästä, ei voi tulla raskaaksi.Mitä väliä sillä minkä ikäinen olen?
Miksi mä tekisin testin, jos ammattilainen on sanonut, että ei voi tulla raskaaksi ja testille ei ole tarvetta? Ja hei, tää on tapahtunut jo yli vuosi sitten, eli ei mitään aborttia kannata ehdottaa, koska enhän mä voi millään olla raskaana, jos siitä olis jo yli vuosi!Tee nyt se raskaustesti, jotta pääset irti tosta jankkaamisesta. Tai pyydä äitiäsi ostamaan testi ellet itse kykene.
Olet nyt lokakuun alusta asti asiaan jumittunut.
Jos tämä pyyhe-episodi on tapahtunut jo aiemmin, alkaa olla jo kiire sinulla teettää abortti. mikäli vieläkin uskot olevasi raskaana.
Miksi mä tekisin testin, jos ammattilainen on sanonut, että ei voi tulla raskaaksi ja testille ei ole tarvetta? Ja hei, tää on tapahtunut jo yli vuosi sitten, eli ei mitään aborttia kannata ehdottaa, koska enhän mä voi millään olla raskaana, jos siitä olis jo yli vuosi!
Miksi sä ehdotat jotain testiä kun raskaus ei ole mahdollinen?! Voitteko lopettaa ton mun pelottelun, haluan unohtaa koko jutun.
Eli päässä viiraa oikein kunnolla ja asia pyörii yhä mielessä.
Taitaa olla tarvetta psykiatrille.
Tee nyt se raskaustesti, jotta pääset irti tosta jankkaamisesta. Tai pyydä äitiäsi ostamaan testi ellet itse kykene.
Jos tämä pyyhe-episodi on tapahtunut jo aiemmin, alkaa olla jo kiire sinulla teettää abortti. mikäli vieläkin uskot olevasi raskaana.
Mitä selität? Pelotteletko tahallaan?Olet raskaana!
Voitko nyt kertoa minulle oikein selkosuomella, että MIKSI ehdotat testiä, jos raskaus on mahdoton? Voisitko pliis antaa tähän vastauksen?
Etkö itse tiedä, että pyyhkeestä ei voi tulla raskaaksi?
Miksi et vain sano suoraan, että ei ole mahdollista, vaan ehdottelet jotain testiä?
Vai onko toi sun kommentti vitsi?
Voitko pliis nyt vastata, kunnolla. Olen kiitollinen, jos vastaat!
Jatkossa käytä omia pyyhkeitä ja pysy erossa miehistä niin loppuu stressi raskautumisesta.En ihan oikeesti halua vitsailla yhtään. Mä oon ihan hemmetin ahdistunut tästä, kun pelottelette joillain testeillä. Myöntäkää, että näin ei voi tulla raskaaksi ja testin ehdottaminen ei ole aiheellista.
Ja oikeesti, niin kun sanoin, kyseinen on tapahtunut YLI VUOSI SITTEN!!! Älkää pelleilkö, jos olen jutellut asiasta jo useamman ammattilaisen kanssa ja kerroin jo, mitä he olivat mieltä.
Voit onnitella itseäsi kaksin käsin.Ja sit vielä se, että tosta on jo yli vuosiJa silti vielä jankkaan. Voi mua
Tee nyt se raskaustesti, jotta pääset irti tosta jankkaamisesta. Tai pyydä äitiäsi ostamaan testi ellet itse kykene.
Testi on varmin ja helpoin tapa selvittää oikeasti onko raskaana. Joku siis oikaisi mutkat suoriksi eikä jäänyt spekuloimaan mitään. Jokainen joka on biologiaa ja terveysoppia opiskellut tietää. Juttu oli alunperin niin absurdi ettei siihen viitsi edes vastata siis hanki testi niin saat rauhan mielellesi jos asia mietityttää.
mee jo nukkumaan kun nolailet itsiäs jatkuvastiTaasen maallikkona: ei märästä eikä kuivasta pyyhkeestä voi tulla raskaaksi.