L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kysy mieheltäsi, että haluaako hän sinun pysyvän mieluummin 30 kiloa ylipainoisena, vai kenties monta kiloa laihempana, vaikka se vaatisikin muutaman lasin limua silloin tällöin.
Ymmärrän kyllä, että makeanhimo on suuri, jos on tottunut herkuttelemaan joka päivä sokerisilla tuotteilla (suklaa, jäätelö, limu jne). Eikä siitä aivan hetkessä eroon pääsekään! Itse puhuisin ns. elämäntapamuutoksesta mieluummin muutenkin kuin laihduttamisesta. Alat syömään terveellisemmin ja yrität vähentää herkkuja. Turha alkaa millekään tappokuurille!
Suosittelen piipahtamista ravitsemusterapeutilla
Sieltä vois saada hyviä neuvoja ja kannustusta. Yks tuttu kävi, sai tosi paljon motivaatiota ja tulostakin sitten syntyi. Kun joku asiantuntija suunnitteli hänen kanssaan mitä voi syödä ja miten kannattas liikkua yms. Ite voisin ajatella meneväni myös jos ois laihdutussuunnitelmia. Tsemppiä!
Anteeks nyt vaan mutta sun mies on idiootti.
Kyllä se aspartaami aikamoista myrkkyä on ja voi ylläpitää makeanhimoa. Itse juon vain satunnaistesti. Toisaalta eihän se lihota kun ei sisällä energiaa... Mut voithan alussa sitä juoda.
Mä suosittelen kyllä karppausta, lähtee makeanhimo kokonaan eikä tartte pelätä rasvaa eikä kärsiä nälästäTäällä lisätietoa: KarppausWiki
Miehesi on ihan oikeassa, toki tapoja voi olla parempiakin asian ilmaista. Mutta asenne on kyllä pielessä jos jo tuo saa sinut luovuttamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja entinen läski;22955346:Just, taas yks tekosyy miks voit lopettaa laihduttamisen jo heti alkuun. Tää on just tätä lihavien tyyliä laihduttaa. Ja aika huono motivaatio sulla on laihduttamiseen, jos tuollaisesta (toden puhumisesta) otat nokkiisi ja heti oot lopettamassa laihdutusta.
Nyt niskasta kiinni ja alat sanoista tekoihin!
Itseasiassa kaikki hapollinen juoma, jopa vichy on huonoksi laihduttaessa. Kerää nestettä. Kaikista parasta on puhdas vesi ja siihen esim kurkun siivuja tai sitruunasiivuja sekaan makua antamaan!
Kun se karppaaminen on niin helppoa, terveellistä ja mukavaa
Eikä tartte olla nälkäinen.
Mikä ihmeen fakta se on että light limut lihottaa?! Olin vielä vuosi sitten normaalipainon ylärajoilla ja olen vuoden sisään hissukseen laihduttanut 8 kiloa. Makeat korvasit pepsimaxilla ja sokerittomalla mehukeitolla. Pepsimaxia saattoi mennä puolilitraa päivässä...
Siitä olen samaa mieltä, että aspartaami on epäterveellistä ja tuntuu tuo tosiaan koukuttavan. Mutta ei se todellakaan minua lihota, laihduttaa ennemminkin.
Muuten en syö juurikaan lisäaineta kun lapset on niin monelle allergisia. Vielä tuo aspartaami pitäis saada pois. Pikkuhiljaa vähennän.
Jos Pepsimax motivoi laihduttamaan, niin hyvä juttu se vaan on. Mies on oikeassa aspartaamissa, mutta muuten on kyllä päässä vikaa jos noin rumalla tavalla itseään ilmaisee.