Siis apua, legginssit!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rukoilijasirkka

Vieras
Ostin semmoset (nehä on ihan nolot, eiks niin, heh) legginssit, mitkä näyttää niinku vähän farkuilta. Ne oli kokoa 34.

No ne on ihan TÖRKEEN kittanat reisistä! Mä luulin, että mulla on muka ohuet kintut, mitä vielä. :/ Onko toi koko 34 sit joku ihan minimini? Vai kuuluuks ne olla ihan mini pinkeet? :whistle:

Ehkä ne venyy. :'(

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Siulla on muut housut samaa kokoa? Luulisin että venyvät, vaikka eikös legginsien kuulu ollankin kireet? Ei kyllä liian..

En mä tiiä... Housuja tulee niin harvoin ostettua. :xmas: Pikkarit mä ostan aina 36, koska lantio ei ole kovin kapea... Mut mä aattelin, ettei se noissa haittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
HM:llako kävit?

Joo, usko huvikseen, että kaikki lihoo kun ikää tulee. Kohta menee 50 kg rajapyykki yli ja miehes joutuu vaihtamaan.

Joo, se on aina surullista kun menee 50 kg rajapyykki rikki, ja oma mies joutuu auttamaan legginssien vaihtamisessa :|

Alkuperäinen kirjoittaja Omena:
Jos niissä on strechiä niin ne kyllä venyy käytössä. Ja kyllä, farkkuleggingsienkin kuuluu olla piukat :)

Tuntuu polvissa inhottaville, ku on löysät polvinivelet, niin se lumpio nuljuu siinä.

Eiks 34 ole yhtäkuin small kooissa?Sehän taitaa melkeist olla pienin koko..

Mä ostin keväällä hulluilta päiviltä leggarit kokoa XL ja olivat silloin ihan timmit (olin raskaana).Nyt edelleen synnytyksen jälkeen ovat sopivat käyttää.Muokkaantuvat päällä jotenkin.Mulla siis normikoko vaatteissa M tai 38

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
HM:llako kävit?

Joo, usko huvikseen, että kaikki lihoo kun ikää tulee. Kohta menee 50 kg rajapyykki yli ja miehes joutuu vaihtamaan.

Tämä on niin 95 kg painavan palstalaisen kommentti joka elää yksin eikä ihme!

Alkuperäinen kirjoittaja Jaaha:
Taas näitä keskusteluja kun tullaan korostamaan "huomaamattomasti" omaa pienuutta... Hei mä oon kokoa 34... Hei mä painan muuten 42-43 kiloo....

No enhän mä oikein mahdu niihin, joten ei oo siitä kyse. :)

Alkuperäinen kirjoittaja no se:
kuva!! laita edes netistä kuva,missä sellaiset? haluisin nähdä millaset ne farkkuleggarit on?

No ne oli Lindexiltä. En mä jaksa ettii kuvia, enkä varsinkaan ota ittestäni kuvia liian pienet kuoret jalassa. :D