R
Rukoilijasirkka
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sirkka oot ihan kiva, mutta todellakin jaksat korostaa pienuuttasi ja ulkonäköäsi.
Hei oisko nyt sulla asiasta ongelma?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sirkka oot ihan kiva, mutta todellakin jaksat korostaa pienuuttasi ja ulkonäköäsi.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Jep:Sulla vaan on paksut koivet
Luulin, että aika ohkaset.Ei sit vissiin oo. Mun pitää antaa ne vissiin äitille, ellei ne veny.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:jos ostit ne henkkamaukasta niin sitten en ihmettele. mulla on aina ollut 34 koko, mutta henkkamaukassa välillä 34 ei mahdukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Jep:Sulla vaan on paksut koivet
Luulin, että aika ohkaset.Ei sit vissiin oo. Mun pitää antaa ne vissiin äitille, ellei ne veny.
![]()
Onko sun äiti saman pituinen kuin sä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:HM:llako kävit?
Joo, usko huvikseen, että kaikki lihoo kun ikää tulee. Kohta menee 50 kg rajapyykki yli ja miehes joutuu vaihtamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sirkka oot ihan kiva, mutta todellakin jaksat korostaa pienuuttasi ja ulkonäköäsi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sirkka oot ihan kiva, mutta todellakin jaksat korostaa pienuuttasi ja ulkonäköäsi.
No, voipi olla, että itsellä on paino siinä normipainon ylärajoilla ja tosiaan oisin mielelläni hoikempi.
Mutta silti sanoisin, että jokin ongelma se on sullakin, kun harva se päivä pitää muistaa korostaa omaa ulkonäköä. Itse vaan en tykkäis, että joku kaveri jatkuvasti korostaisi jotain omaa hyvää asiaansa päivästä toiseen, oispa se asia mikä vaan. Voin kyllä ihan iloita kaverin puolesta jostain asiasta, mutta jos hän alkaa sitä itse ylikorostamaan, niin se muodostuu yksinomaan ärsyttäväksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sirkka oot ihan kiva, mutta todellakin jaksat korostaa pienuuttasi ja ulkonäköäsi.
No, voipi olla, että itsellä on paino siinä normipainon ylärajoilla ja tosiaan oisin mielelläni hoikempi.
Mutta silti sanoisin, että jokin ongelma se on sullakin, kun harva se päivä pitää muistaa korostaa omaa ulkonäköä. Itse vaan en tykkäis, että joku kaveri jatkuvasti korostaisi jotain omaa hyvää asiaansa päivästä toiseen, oispa se asia mikä vaan. Voin kyllä ihan iloita kaverin puolesta jostain asiasta, mutta jos hän alkaa sitä itse ylikorostamaan, niin se muodostuu yksinomaan ärsyttäväksi.
Sähän se nyt koko ajan siihen takerrut. Mä en nyt ihan oikeasti sua ymmärrä.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:jos ostit ne henkkamaukasta niin sitten en ihmettele. mulla on aina ollut 34 koko, mutta henkkamaukassa välillä 34 ei mahdukaan.
Lindexiltä. Tai sit en oo tottunut, et ne pitää olla niin tiukat.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Jep:Sulla vaan on paksut koivet
![]()
Onko sun äiti saman pituinen kuin sä?
Ei ku se on pitempi, mutta sillä on ohkaset kintut.
Alkuperäinen kirjoittaja yonnazzz:Vero modasta ostin vuos sitten 2 farkkuleggarit, itse tykkään niistä tosi paljon. NÄyttävät farkuilta, mutta ovat yhtä rennot kuin legginsit!
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:Alkuperäinen kirjoittaja yonnazzz:Vero modasta ostin vuos sitten 2 farkkuleggarit, itse tykkään niistä tosi paljon. NÄyttävät farkuilta, mutta ovat yhtä rennot kuin legginsit!
Kuuluuko tuollaisten kanssa käyttää sitä minihametta vai ollaanko pelkissä farkunnäköisissä legginseissä?
t. Tyhmä
Alkuperäinen kirjoittaja a:Onkohan noi typerän näköiset hieman ylipainoisella?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:Alkuperäinen kirjoittaja yonnazzz:Vero modasta ostin vuos sitten 2 farkkuleggarit, itse tykkään niistä tosi paljon. NÄyttävät farkuilta, mutta ovat yhtä rennot kuin legginsit!
Kuuluuko tuollaisten kanssa käyttää sitä minihametta vai ollaanko pelkissä farkunnäköisissä legginseissä?
t. Tyhmä
Joko tosi pitkä paita tai sitten jonkinnäköinen mekko-/hameviritelmä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja a:Onkohan noi typerän näköiset hieman ylipainoisella?
Valitettavasti joo. Mun mielestä kaikki legginsit sopii vain hyvin hoikille. Eri asia toki on, välittääkö siitä vai ei =)
Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:jos ostit ne henkkamaukasta niin sitten en ihmettele. mulla on aina ollut 34 koko, mutta henkkamaukassa välillä 34 ei mahdukaan.
Lindexiltä. Tai sit en oo tottunut, et ne pitää olla niin tiukat.
ne on sulle ihan sopivat, ne vaan on ehkä jotain extratiukkaa materiaalia, joka tuntuu sellaiselta puristavalta. jos meinaan painat 43 niin ne ei voi olla liian pienet, edes reisistä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Mä haluaisin nähdä Rukoilijasirkan ilman mitään housuja
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ostin semmoset (nehä on ihan nolot, eiks niin, heh) legginssit, mitkä näyttää niinku vähän farkuilta. Ne oli kokoa 34.
No ne on ihan TÖRKEEN kittanat reisistä! Mä luulin, että mulla on muka ohuet kintut, mitä vielä. :/ Onko toi koko 34 sit joku ihan minimini? Vai kuuluuks ne olla ihan mini pinkeet?![]()
Ehkä ne venyy. :'(