Siis apua, legginssit!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
jos ostit ne henkkamaukasta niin sitten en ihmettele. mulla on aina ollut 34 koko, mutta henkkamaukassa välillä 34 ei mahdukaan.

Lindexiltä. Tai sit en oo tottunut, et ne pitää olla niin tiukat.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
HM:llako kävit?

Joo, usko huvikseen, että kaikki lihoo kun ikää tulee. Kohta menee 50 kg rajapyykki yli ja miehes joutuu vaihtamaan.

No sitä tässä on odotettuki!!! Viimeks ku kävin vaa'alla niin painoin noin 49kg,aion juhlia jos/ kun viiskymppiä tulee täyteen,eli vietän "viiskymppisiä"! =D Ja ikää siis nyt 27 ja oon aina ollu tällänen langanlaiha läpipasko,joten aion nauttia jokaisesta lisägrammasta,jonka saan!!

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Sirkka oot ihan kiva, mutta todellakin jaksat korostaa pienuuttasi ja ulkonäköäsi.

Hei oisko nyt sulla asiasta ongelma?

No, voipi olla, että itsellä on paino siinä normipainon ylärajoilla ja tosiaan oisin mielelläni hoikempi.

Mutta silti sanoisin, että jokin ongelma se on sullakin, kun harva se päivä pitää muistaa korostaa omaa ulkonäköä. Itse vaan en tykkäis, että joku kaveri jatkuvasti korostaisi jotain omaa hyvää asiaansa päivästä toiseen, oispa se asia mikä vaan. Voin kyllä ihan iloita kaverin puolesta jostain asiasta, mutta jos hän alkaa sitä itse ylikorostamaan, niin se muodostuu yksinomaan ärsyttäväksi.

Sirkka oot ihan kiva, mutta todellakin jaksat korostaa pienuuttasi ja ulkonäköäsi.

No, voipi olla, että itsellä on paino siinä normipainon ylärajoilla ja tosiaan oisin mielelläni hoikempi.

Mutta silti sanoisin, että jokin ongelma se on sullakin, kun harva se päivä pitää muistaa korostaa omaa ulkonäköä. Itse vaan en tykkäis, että joku kaveri jatkuvasti korostaisi jotain omaa hyvää asiaansa päivästä toiseen, oispa se asia mikä vaan. Voin kyllä ihan iloita kaverin puolesta jostain asiasta, mutta jos hän alkaa sitä itse ylikorostamaan, niin se muodostuu yksinomaan ärsyttäväksi.

Sähän se nyt koko ajan siihen takerrut. Mä en nyt ihan oikeasti sua ymmärrä.

Sähän se nyt koko ajan siihen takerrut. Mä en nyt ihan oikeasti sua ymmärrä.

No kuten huomaat, monia tuo asia ärsyttää. Voishan se olla ihan järkevää yrittää miettiä, miksi oma käytös ärsyttää muita. En usko, että ketään ärsyttää sun hoikkuus, vaan sun iteäsi korostava käytös.

jos ostit ne henkkamaukasta niin sitten en ihmettele. mulla on aina ollut 34 koko, mutta henkkamaukassa välillä 34 ei mahdukaan.

ne on sulle ihan sopivat, ne vaan on ehkä jotain extratiukkaa materiaalia, joka tuntuu sellaiselta puristavalta. jos meinaan painat 43 niin ne ei voi olla liian pienet, edes reisistä :)

Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
Alkuperäinen kirjoittaja Jep:
Sulla vaan on paksut koivet

Luulin, että aika ohkaset. :laugh: Ei sit vissiin oo. Mun pitää antaa ne vissiin äitille, ellei ne veny. :D

Onko sun äiti saman pituinen kuin sä?

Ei ku se on pitempi, mutta sillä on ohkaset kintut.

Kivaa ja harvinaista että äiti on pidempi. :) Mun äiti on sun pituinen mutta mä oon paljon pitempi. Äiti on hoikka ja sievä niinku säkin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja yonnazzz:
Vero modasta ostin vuos sitten 2 farkkuleggarit, itse tykkään niistä tosi paljon. NÄyttävät farkuilta, mutta ovat yhtä rennot kuin legginsit!

Kuuluuko tuollaisten kanssa käyttää sitä minihametta vai ollaanko pelkissä farkunnäköisissä legginseissä?

t. Tyhmä

Koodi-
Farkkuleggareitten kanssa kuuluu käyttää pitkää paitaa. Jos on liian lyhyt paita, niin ne näyttää hölmöltä, koska etumuksessa ei ole vetoketjua saati nappeja. Ja vielä se vyötärökuminauha antaa myös hieman tökerön vaikutelman:

Sirkka: Sovita ensi kerralla ennenkuin ostat :D

Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:
Vero modasta ostin vuos sitten 2 farkkuleggarit, itse tykkään niistä tosi paljon. NÄyttävät farkuilta, mutta ovat yhtä rennot kuin legginsit!

Kuuluuko tuollaisten kanssa käyttää sitä minihametta vai ollaanko pelkissä farkunnäköisissä legginseissä?

t. Tyhmä

Joko tosi pitkä paita tai sitten jonkinnäköinen mekko-/hameviritelmä.

Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:

t. Tyhmä

Joko tosi pitkä paita tai sitten jonkinnäköinen mekko-/hameviritelmä.

No ei todellakaan hametta ainakaan, ne on kuitenkin enempi housut kuin legut

ne on sulle ihan sopivat, ne vaan on ehkä jotain extratiukkaa materiaalia, joka tuntuu sellaiselta puristavalta. jos meinaan painat 43 niin ne ei voi olla liian pienet, edes reisistä :)

Mulla on kai paksut reidet minun kokoiselle. Venyttelen niitä. :D Siis housuja, en reisiä.

Ostin semmoset (nehä on ihan nolot, eiks niin, heh) legginssit, mitkä näyttää niinku vähän farkuilta. Ne oli kokoa 34.

No ne on ihan TÖRKEEN kittanat reisistä! Mä luulin, että mulla on muka ohuet kintut, mitä vielä. :/ Onko toi koko 34 sit joku ihan minimini? Vai kuuluuks ne olla ihan mini pinkeet? :whistle:

Ehkä ne venyy. :'(

enemmin uskon, että niiden pitää olla piukat, ja varmasti käytössä venuu. Sen verran mitä olen kuvia nähnyt niin vika ei voi olla sussa. (siis reidet ei o suhteessa paksut) Tsemppiä muutenkin, älä välitä kateellisista, olet harvinaisen kaunis ja söpö ja viestien perusteella myös ystävällinen ja kiltti persoona.