Siis apua, legginssit!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Sirkka oot ihan kiva, mutta todellakin jaksat korostaa pienuuttasi ja ulkonäköäsi.

Hei oisko nyt sulla asiasta ongelma?

No, voipi olla, että itsellä on paino siinä normipainon ylärajoilla ja tosiaan oisin mielelläni hoikempi.

Mutta silti sanoisin, että jokin ongelma se on sullakin, kun harva se päivä pitää muistaa korostaa omaa ulkonäköä. Itse vaan en tykkäis, että joku kaveri jatkuvasti korostaisi jotain omaa hyvää asiaansa päivästä toiseen, oispa se asia mikä vaan. Voin kyllä ihan iloita kaverin puolesta jostain asiasta, mutta jos hän alkaa sitä itse ylikorostamaan, niin se muodostuu yksinomaan ärsyttäväksi.

Mä oon laiha ja kaiken lisäksi vielä kaunis :) Lällää. Ja ei oo ongelmaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Jaaha:
Taas näitä keskusteluja kun tullaan korostamaan "huomaamattomasti" omaa pienuutta... Hei mä oon kokoa 34... Hei mä painan muuten 42-43 kiloo....

No tottakai, ja kuvakin varmaan ilmaantuu ennen pitkää. Hei kattokaa miten lihava mä oon...! Paksut koivet ja kaikki... *ininää*

Alkuperäinen kirjoittaja Jaaha:
Taas näitä keskusteluja kun tullaan korostamaan "huomaamattomasti" omaa pienuutta... Hei mä oon kokoa 34... Hei mä painan muuten 42-43 kiloo....

No tottakai, ja kuvakin varmaan ilmaantuu ennen pitkää. Hei kattokaa miten lihava mä oon...! Paksut koivet ja kaikki... *ininää*

Koittakaa tekin älykääpiöt laihduttaa tai muuten parantaa ulkonäköänne niin ei tarvis kitistä! Ihminen joka on tyytyväinen ulkonäköönsä ja viel näyttää sen on HOT!!

Mä ostin viimein mamma-leggarit ja reippaasti entisiä kokojani isommat ja kyllä muuten teki pahaa :( Tavalliset legginsit alkoi rullautua mahan alle, joten ei tuntunu enää kivalta :D
Mutta ihmettelen tosiaan tuota kokoa 34, jos ei Sirkalle mahdu muka. Tosin se on niin mallista kiinni, materiaalista ja tietty voi olla tottumuskysymyskin.

Koittakaa tekin älykääpiöt laihduttaa tai muuten parantaa ulkonäköänne niin ei tarvis kitistä! Ihminen joka on tyytyväinen ulkonäköönsä ja viel näyttää sen on HOT!!

jatkuva itsekorostus ja kommenttien kerjääminen harvoin kielii tyytyväisyydestä omaan ulkonäköön, ennemminkin se kertoo huonosta itsetunnosta ja epävarmuudesta

jatkuva itsekorostus ja kommenttien kerjääminen harvoin kielii tyytyväisyydestä omaan ulkonäköön, ennemminkin se kertoo huonosta itsetunnosta ja epävarmuudesta

No ehkä teistä tuntuu et rukoilijasirkka korostaa ulkonäköänsa, niinhän kaikista tuntuu et just ne jotka on hyvännäköisiä korostaa sitä :whistle:

Hohhoijaa
:headwall: Kumpaas ryhmään sä kuulut noine kommentteines?