Siis hä?Onko se yleistäkin,että mies tyydyttää vaimonsa sen jälkeen kun on..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tai sitten jos mies tulee neljän työnnön jälkeen, niin yksi vinkki ohjata mies jatkamaan sormin ja jos naisella kestää senkin jälkeen, niin veikkaanpa että melko moni mies on jo siinä vaiheessa valmis uusintaan ja tokalla kerralla yleensä kestääkin pidempään... ;) Nainen saa piiiitkää kiihotusta ja mies pääsee vielä uudelleen panohommiin ja voipi käydä niinkin että naisen orgasmi sattuu samaan aikaan miehen toisen tulemisen kanssa.

Kyllä mä vaatisin sitä miehen treenaamista sen saamisen suhteen eli opettelee pidättelemään laukeamistaan. Joo, ei oo ihan helppo homma, mutta todellakin kannattaa! Jos näitä muutaman työnnön juttuja alkaa olemaan, niin ei se ole kenellekään nautinto, ei miehelle eikä naiselle, yleensä.

Kaikki miehet ei vaan tajua sitä, että sorminkin voi jatkaa tai dildolla tai ihan millä vaan. Osa on vaan näitä itsekkäitä mulkkuja, jotka hakee sen oman tyydytyksen ja siihen loppuu, valitettavasti.

Alkuperäinen kirjoittaja ööö...;26807645:
meillä seksiä liki päivittäin, laadukasta, uskomatonta, ihanaa molemmille...ja olemme perheellisiä....joten eipäs yleistetä! ;)

Näin myös meillä. Terv, Seitsemän vuotta yhdessä

p.s. Upeaa, monipuolista seksiä <3

Kyllä meillä ainakin mies hoitelee mut ensin, ennen kun ite saa. Ei tietenkään joka kerta, meillä seksiä useesti, melkeen joka päivä. Ei aina itellä oo ees sellaset fiilikset, että jaksais/tarvis saada orgasmi (se kun kestää usein 20-30min) ja saan kyllä paljon nautintoa "pelkästä" panemisestakin. Ite en saa orgarmia yhdynnässä, pelkästään suuseksillä tai käsin/lelulla. Suuseksillä parhaiten, ja mies tykkää antaa mulle sitä. Pitää osata sanoa mitä haluaa, kyllä mä kerron jos erityisesti tuntuu siltä et haluan saada, ja silloin (lähes poikkeuksetta) mies hoitelee mulle orgasmin. Hyvin harvoin ees tarvii pyytää. Ja jos mulla on sellanen olo, ettei jaksa saada, niin sitten mennään pelkällä yhdynnällä ja suihinotolla. Suuseksiä on paljon, molemmin puolin, ja myös seksiä ilman suuseksiä. Molemmat on tyytyväisiä seksielämään, ja yhdessä ollaan oltu 5vuotta.

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26807748:
niinhän meillä on seksiä usein 1-2 kertaa päivässä. Vaikkei mies seksissä huomioi, niin silti saan siitä nautintoa(vaikken orgasmia saisikaan).

miten kukaan jaksaa?? :D luulis jo maku menevän.

[QUOTE="vieras";26808272]miten kukaan jaksaa?? :D luulis jo maku menevän.[/QUOTE]

Kyllä mä jaksan ja jaksaisin vaikka enemmänkin. Ja kun on riittävän monipuolista seksiä ni ei mene maku :p Kyllä mä liki joka kerta nautin ruokailustakin ja sitäkin harrastan useamman kerran päivässä ;)

mun mies tyydyttää mut ennen yhdyntää sormin/kielellä,ja jos hän ei oo tyytyväinen mun saamisiin yhdynnän jälkeen niin sit alottaa esileikit uusiks....:p en kyllä itekkään ole passiivinen.joskus ku on mahollisuus niin jo esileikit on se suurin osa,lapsivapailla saatetaan koko vapaan hyväillä toisiamme ilman yhdyntää,ja illemmal sitten yhtyä.

Minä tulen hyvin, hyvin, hyvin kireäksi jos en saa orgasmia. Kerran olin kireä jo etukäteen, koska edellisellä kerralla en saanut. Sanoin "ymmärräthän, että tapan sinut jos jään taas ilman?". Se kyllä toimi. Täytyy ilmeisesti tarpeeksi vakuuttavasti älytä vaatia.

Tää oli hyvä!!! Mä en itse ehdi saada oikeestaan koskaan ja aattelin näitä lukiessa että kyllä se on niin että tarvii nostaa kissa pöydälle!

[QUOTE="vieras";26808272]miten kukaan jaksaa?? :D luulis jo maku menevän.[/QUOTE]

Helposti :D Kun saa hyvää ja monipuolista, hidasta ja herkkää, rajua ja kovaa, eestä, takaa, päällä, alla, sivuttain, sängyssä, lattialla, keittiössä, parvekkeella, luonnossa, seinää vasten, keittiönpöydällä, miehen sylissä miehen kannatellessa mua kokonaan ilmassa esim..

Hyvin jaksaa ja mitä enemmän saa, sitä enemmän tekee mieli. Joka pvä ainakin kerran ja joskus saattaa olla ihan useita kertoja pvän aikana. Joskus ollaan rakasteltu ja pantu koko päivä, yli 8h yhdynnässä ja oli mielettömän kiihkeetä ja antoisaa. :D

Parasta, kun halut kohtaa!

• Tykkää
Reactions: Sanna80
Alkuperäinen kirjoittaja helppoa se vielä on;26807654:
Alkuhuumaa, kun mies huomioi vielä joka kerta. Odotapa muutama vuosi, niin mies vaan tyydyttää itsensä sinuun, kääntää kylkeä ja käy nukkumaan.

Meidän alkuhuuma jatkuu siis jo kahdeksatta vuotta. ;)

Kuumimmat

Yhteistyössä