Siis kertokaa toki, oonko mä niin lihava

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sipuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hiirulainen:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=MiraMarita&image_id=81481891
Kummitädin sivuilta tuorein kuva meidän tulevasta kaljamahaisesti ylipainoisesta jässikästä..
Viime sunnuntailta, voi ressua kun sai nää äitin geenit :snotty:

nyt sitten sekin nimi paljastettu :D

Joo se ois paljastunut joskus kuitenkin, se lukee mm mun päiväkirjassa ja ollaan kutsuttu alusta asti jäppistä Jasuksi..
Ihmettelinkin kun ei kellään tiimarivihosta tietoa löytynyt :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=MiraMarita&image_id=81481891
Kummitädin sivuilta tuorein kuva meidän tulevasta kaljamahaisesti ylipainoisesta jässikästä..
Viime sunnuntailta, voi ressua kun sai nää äitin geenit :snotty:

Voi eeii, kun se on lutunen!! :heart: :heart: :D

Se on varsin muikean suloisa tapaus :heart: :heart:

Kamala minkälaisia neuvolatätejä teidän kohdalle on sattunut. Elä sipuli vaan missään nimessä kuuntele tuollaisia höpinöitä. On tosi ajattelematonta neuvotätin sanoa tuollaista,esim jos jollekkin entiselle anorektikolle tuollain sanois vois olla varma et ottas itteensä ja pahasti.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Kamala minkälaisia neuvolatätejä teidän kohdalle on sattunut. Elä sipuli vaan missään nimessä kuuntele tuollaisia höpinöitä. On tosi ajattelematonta neuvotätin sanoa tuollaista,esim jos jollekkin entiselle anorektikolle tuollain sanois vois olla varma et ottas itteensä ja pahasti.

No mä itseasiassa olen..
Mut ei siitä sen enempää..
Pistäähän toi miettii mut oon aika sjut ja tyytyväinen itseeni näin :heart:

Mä sanoisin, et sun neuvolatädillä vaan on jotain sua vastaan ja on päättänyt lytätä sut.
Mut sä kuitenkin tiedät, et totuus tulee kaksplussan palstailijoilta, eikä neuvolatädin suusta, tiedäthän? :)

Ekana tuli mieleen että oletkohan ymmärtänyt väärin tai tulkinnut neuvolatädin sanat ja eleet virheellisesti.
Tiedät varmasti itsekkin että lihavuudesta kohdallasi ei ole kyse.
Ja jos neuvolatäti oikesti tarkoittanut niin kuin olet ymmärtänyt, toimii hän todella epäammatillisesti.
Ota asia puheeksi seuraavalla kerralla suoraan jos vastaavaa kommenttia tulee tai asia vaivaa sinua =)

Alkuperäinen kirjoittaja HelgaP:
Ekana tuli mieleen että oletkohan ymmärtänyt väärin tai tulkinnut neuvolatädin sanat ja eleet virheellisesti.
Ja jos neuvolatäti oikesti tarkoittanut niin kuin olet ymmärtänyt, toimii hän todella epäammatillisesti.
Ota asia puheeksi seuraavalla kerralla suoraan jos vastaavaa kommenttia tulee tai asia vaivaa sinua =)

Jos sä luet tän ketjun ni kyl huomaat et aika suoraan on asiansa ilmaissut... :snotty: :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mä sanoisin, et sun neuvolatädillä vaan on jotain sua vastaan ja on päättänyt lytätä sut.
Mut sä kuitenkin tiedät, et totuus tulee kaksplussan palstailijoilta, eikä neuvolatädin suusta, tiedäthän? :)

Apua, miten kellään voi olla mitään mua vastaan???!!! B) :D :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:

Apua, miten kellään voi olla mitään mua vastaan???!!! B) :D :saint:

Ei se sinusta johdu. kato jotkut ihmiset oikeesti vaan on ilkeitä ja tyhmiä.

Alkuperäinen kirjoittaja HelgaP:

Jos sä luet tän ketjun ni kyl huomaat et aika suoraan on asiansa ilmaissut... :snotty: :xmas:

Luin kyllä, mutta niin uskomattomalta nuo neuvolatädin kommentit kuulostaa, että oli pakko vielä mainita että jos kuitenkin, eli älä turhaan vedä herneitä... ;)
Mutta niin kuin sanoin, että jos tilanne tuo mitä sanot, on terveydenhoitajan käytös epäammatillista ja asia olisi hyvä ottaa puheeksi. Herkkä tai vaikka hormonihuuruissa oleva tuore äiti voi vastaavanlaisista kommenteista pahoittaa pahasti mielensä.
Ikävästi on sinulle sanonut.

Hei, mie sinuna vakavissani harkitsisin keskusteluhetkeä neuvolantädin kanssa. Kattoisin suoraan silmiin ja kysyisin, mistä nyt tuulee?

On päivänselevää, että sie et ole mistään kohdasta millään tavalla lihava. Et edes pullea. Etkä pyöreä. Ei kilon kiloa ylimääräistä! Vaikka mistä vinkkelistä vilkuilisi, niin toisin ei voisi nähdä. Ei edes salaa ajatella. Tuliko seleväksi :D

Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:
Hei, mie sinuna vakavissani harkitsisin keskusteluhetkeä neuvolantädin kanssa. Kattoisin suoraan silmiin ja kysyisin, mistä nyt tuulee?

On päivänselevää, että sie et ole mistään kohdasta millään tavalla lihava. Et edes pullea. Etkä pyöreä. Ei kilon kiloa ylimääräistä! Vaikka mistä vinkkelistä vilkuilisi, niin toisin ei voisi nähdä. Ei edes salaa ajatella. Tuliko seleväksi :D

Äh en mä jotenkin viitsi..
Siis mä vaan olen sellainen et en kauheesti piittaa mitä muut musta ajattelee..
Nyt vaan pisti miettimään et kuvittelenko mä oikeesti olevani laiha vaikka todellisuudessa oonkin täys possu :laugh:

En tajua mitä joku välittää tuollaisista mielipiteistä. Kai sä nyt itse tiedät oletko lihava vai et. Mitä ihmettä välittämään. En edes usko, että neuvolantäti aiheetta suutansa soittaa.

Onks joillain oikeasti niin olematon itsetunto, että toisten puheet saa noin pois tolaltaan?

Tai bulimia? Ongelmia itsetunnon kanssa? Normaali ihminen tolla ruumiinrakenteella ei kirjottelisi tällaisia viestejä. Lapsesikin on hoikkia. Haetko vaan jotain egoboostia täältä?

Tai bulimia? Ongelmia itsetunnon kanssa? Normaali ihminen tolla ruumiinrakenteella ei kirjottelisi tällaisia viestejä. Lapsesikin on hoikkia. Haetko vaan jotain egoboostia täältä?

Yhteistyössä