siis minä en jaksa enään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äippä

Vieras
meidän 5v poikaa, lähti juuri päiväkotiin huutaen että on nälkä! haluu omenaa, sillä on ollut 2tuntia aikaa syödä sitä aamupalaa ja leipä jäi lähes koskemattomana lautaselle!! mitä ihmettä se sitten vauhkoaa just enne lähtöö että haluu syödä, jos oli aamupalaa tarjolla lähes 2tuntia ja sinä aikana sai aikaiseksi syötyä 2omenaa, itse jätti syömättä! ja sitten se hakkaa täällä isää kun pitää lähteä!

sama asia joka jutussa tuntuu että ei hän ymmärrä yhtään mitään! (puhuu hyvin, kielellisesti lahjakas, tämä lukee psykologin lausunnossakin. eli voisi ilmaista itseään puheella) mutta mikään syy-seuraus suhde ei mene päähän, turhauttavaa taistella kuin 2vuotiaan lapsen kanssa vaikka tuo on hiukan yli 5vuotias!

jos en syö ruoka aikaan-> sitten saan ruokaa seuraavana ruoka-aikana. ei mee jakeluun, ymmärtää kyllä ja sanoo että ei oo nälkä ja sitten puolen tunnin päästä onkin armoton tappelu

eilen kävi ottamassa omenan n.1h ennen ruoka aikaa,minä en suostunut tähän(meill äon ruoka-ajat ja tuo syö niin vähän muutenkin) voi julmettu tämä alkoi mua hakkaamaan kun otin omenan ja selitin asian -> joutui jäähylle.- siitä tämä yltyi sylki päälle.löi.potki. vaikka tietää että ei pääse pois jäähyltä kuin sillä että istuu 5min kiltisti miettimässä. syytti meitä asiasta!ja oli tosi raivokas. ;MÄ EN JAKSA

Onko lapsellasi ollut "perus" 2-v uhma? Yhden kaverini 5v käyttäytyy juurikin noin kun sun, ja se poistsu oli ollut kuin ihmisen mieli siihen asti. Eli voipi olla et uhma on vaan jostain syystä tavallista voimakkaampi nyt.

Raskasta varmasti...! Mutta TSEMPPIÄ ja jaksamista. Kyllä se vielä helpottaa :)

...ja nythän on hyvä kun näin joulun alla voi alkaa kiristämään noilla ikkunoista kurkkivilla tontuilla... tehoaa ainakin meillä ...huono äiti..! :)

Alkuperäinen kirjoittaja miisa:
Onko lapsellasi ollut "perus" 2-v uhma? Yhden kaverini 5v käyttäytyy juurikin noin kun sun, ja se poistsu oli ollut kuin ihmisen mieli siihen asti. Eli voipi olla et uhma on vaan jostain syystä tavallista voimakkaampi nyt.

Raskasta varmasti...! Mutta TSEMPPIÄ ja jaksamista. Kyllä se vielä helpottaa :)

...ja nythän on hyvä kun näin joulun alla voi alkaa kiristämään noilla ikkunoista kurkkivilla tontuilla... tehoaa ainakin meillä ...huono äiti..! :)

on, alkoi 1v 4kk iässä(loppua ei näy, yleensä on lyhyitä helppoja jaksoja ja pitkiä vaikeita jaksoja, nyt on varmaan 8kk ,menty tällä tavalla :'( )

Yhteistyössä