Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:mitä????Sano esimerkiks,pitäis olla taikuri!_Muuten yritän kokoajan parhaksi,mut mitä mä teen jos mielenterveys ei vaan kestää monta paineitta,on tosi helppo sanoa tee jotain.......Alkuperäinen kirjoittaja JoosepinÄiti:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:missä,annabell.sinun lapsesi nyt on?ootko miehen kanssa keskustellut ongelmista?ei mun pääni kyllä kestäis noin paljon kaikkea ikävää ilman ammattiapua..koita koota itsesi ja hae apua.sun tapauksessa ei varmaan pelkästään noilla pillereillä saa oloa ikinä hyväksi.ne tavallaan vaan siirtävät oireita.
:hug:
ja se on vaan puolet mun ongelmasta :ashamed: :ashamed: täällä vaan jotkut idiottit nauravat,eikä ymmärtävät että toisella voi olla tuska ja sekava elämää,niin kuin mä itse tein sen itselleni
no tee hyvä ihminen elämälles jotain....
no keskittyisit nyt vaikka ensinnä elämään rauhallista perhe- elämää äläkä koko ajan roiku täällä vinkumassa!
milloin sulla on huono mies, milloin ei oo baariseuraa, milloin sun lapsellas on liian pieni päänympärys,milloin sä oot liian lihava, milloin liian laiha..... jne.,jne....
hae sitä apua oikeesti jostain muualta ku tältä palstalta, täällä ei varmaan kovin montaa psykologia ole paikalla.....
ja voi sitä elämänlaatua edes yrittää parantaa muutenkin kuin lääkkeillä..