Siis mitä ihmettä?? *linkki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No kyllä mä hain käteistä, koska on Visa Electron. Kokemuksesta tiedän miten noloa ja nöyryyttävää on se, kun tilillä on kyllä rahaa, mutta kaupassa se kone ei toimi. Pitkä jono takana ja isot ostokset odottaa pakkaamista, hohhoijaa, mukevempi pitää rahaa mukana jos sattuu käymäänkiin niin, että kaupan pankkiautomaatti onkin tyhjä niin milläs sitten maksat ostokset.

Jos lakon aikana menee epäkuntoon automaatit, nettipankki taikka kortilla maksu, mites maksat ostoksesi??

Yleensä mulle on ihan sama, koska pankista sitten saa viimeisenä vaihtoehtona haettua rahaa, mutta nyt on nekin kiinni. Ellei kukaan ole asioita hoitamassa, on aika todennäköistä, että nettipankki esim kaatuu, tai kortilla ei pysty maksamaan. En pysty olemaan montaa päivää ilman rahaa, siksi kävin nostamassa sen verran, mitä saattaa mennä ennenkuin lakko loppuu

Alkuperäinen kirjoittaja ei tuu itellekkö mieleen??:
Jos lakon aikana menee epäkuntoon automaatit, nettipankki taikka kortilla maksu, mites maksat ostoksesi??

Yleensä mulle on ihan sama, koska pankista sitten saa viimeisenä vaihtoehtona haettua rahaa, mutta nyt on nekin kiinni. Ellei kukaan ole asioita hoitamassa, on aika todennäköistä, että nettipankki esim kaatuu, tai kortilla ei pysty maksamaan. En pysty olemaan montaa päivää ilman rahaa, siksi kävin nostamassa sen verran, mitä saattaa mennä ennenkuin lakko loppuu

ai että kortilla maksu ei mahdollista? Kyllä on taas ihmiset hölmöjä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ei tuu itellekkö mieleen??:

ai että kortilla maksu ei mahdollista? Kyllä on taas ihmiset hölmöjä.

no ei mulla aina kortti toimi, sulla ehkä onkin kaiken maailman luottokortit, mutta mulla (ja monella muulla) on visa electron, joka ei tosiaankaan aina toimi..

Yhteistyössä