V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pelkään rokotteita:Saraldo, entäs kun tuo on niin uusi rokote, että onko se turvallinen? Vai tuleeko taas halvaantumistapauksia ja kuolemia johtuen rokotteesta?
Miten niin taas?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pelkään rokotteita:Saraldo, entäs kun tuo on niin uusi rokote, että onko se turvallinen? Vai tuleeko taas halvaantumistapauksia ja kuolemia johtuen rokotteesta?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja pelkään rokotteita:Saraldo, entäs kun tuo on niin uusi rokote, että onko se turvallinen? Vai tuleeko taas halvaantumistapauksia ja kuolemia johtuen rokotteesta?
Miten niin taas?
Alkuperäinen kirjoittaja abloom:Aika hassua että ilta-sanomien sivuilla on ensin lööppi "jopa 6000 voi kuolla" ja toinen juttu on jossa lääkäri tuumaa että "-Tiedetään, että tauti on vakavuudeltaan kausi-influenssan luokkaa ja se menee viikon sairastamisella ohi, hän toteaa."
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1711675
Ni ketä tässä nyt sitte uskois?
Alkuperäinen kirjoittaja pippamama:Mua huolettaa lähinnä tämän mun masuvauvan (LA lokakuussa) hyvinvointi, jos minä sairastun raskausaikana tai muutaman kuukauden sisällä synnytyksestä. Samoin esikoisen hyvinvointi huolettaa, hän on onneksi kotihoidossa, mutta eipä se mitään takaa.
Jokapäivä en asiaa mieti, enkä nyt sinänsä pelkää mutta kyllähän sitä pahinta mahdollista joskus miettii. Toivottavasti saan kahden viikon päästä neuvolalääkäriltä vastauksia siihen tarvitseeko olla huolissaan masukin selviytymisestä.
Alkuperäinen kirjoittaja v:http://www.abovetopsecret.com/forum/thread481357/pg1
Alkuperäinen kirjoittaja just :Vaikka olisikin jokin salaliitto, mite te aiotte tehdä sille? Jos uskotte siihen, ja uskotte sen olevan väärin, niin tehkää jumalauta idiootit jotain läheistenne tähden! Vai ettekö sitten oikeasti uskokaan?
Alkuperäinen kirjoittaja FEMA:A major set of FEMA training exercises is scheduled for 27 July, 2009
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:miettikää nyt..tauti on jyllännyt meksikossa jo keväästä ja siellä on kuollut 121 ihmistä,minkätakia suomesssa kuolisi syksyn aikana 6000?
Alkuperäinen kirjoittaja no keskustellaan:Olemme itse pyöritelleet samanlaista ajatusta. Ei taida lääkeyhtiöiden rahanahneudella olla rajaa. Ja piti Tamiflu-lääkkeelle kehittää uusi kohde, kun lintuinfluenssa ei levinnytkään "toivotulla" tavalla.
Alkuperäinen kirjoittaja no keskustellaan:Olemme itse pyöritelleet samanlaista ajatusta. Ei taida lääkeyhtiöiden rahanahneudella olla rajaa. Ja piti Tamiflu-lääkkeelle kehittää uusi kohde, kun lintuinfluenssa ei levinnytkään "toivotulla" tavalla.
Alkuperäinen kirjoittaja pippamama:Mua huolettaa lähinnä tämän mun masuvauvan (LA lokakuussa) hyvinvointi, jos minä sairastun raskausaikana tai muutaman kuukauden sisällä synnytyksestä. Samoin esikoisen hyvinvointi huolettaa, hän on onneksi kotihoidossa, mutta eipä se mitään takaa.
Jokapäivä en asiaa mieti, enkä nyt sinänsä pelkää mutta kyllähän sitä pahinta mahdollista joskus miettii. Toivottavasti saan kahden viikon päästä neuvolalääkäriltä vastauksia siihen tarvitseeko olla huolissaan masukin selviytymisestä.