Suomessa sikainfluenssaan kuolee jopa kuusi tuhatta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PELOTTAA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pelkään rokotteita:
Saraldo, entäs kun tuo on niin uusi rokote, että onko se turvallinen? Vai tuleeko taas halvaantumistapauksia ja kuolemia johtuen rokotteesta?

Miten niin taas?

Samaa mäkin ihmettelen? Periaatteessa tuo on varmasti samankaltainen rokote kuin muutkin influenssarokotteet, mutta se on vaan suunnattu tähän H1N1-virukseen. Mä en muutenkaan pidä rokotteita vaarallisina, joten en osaa puolueettomasti vastata :D .

Sikainfluenssan hoito muuttumassa maksulliseksi

Sikainfluenssaan aletaan todennäköisesti jo tämän kuun aikana suhtautua terveydenhuollossa kuten tavalliseen kausi-influenssaan.

Tämä tarkoittaa sitä, että taudin hoidosta ja lääkityksestä tulee maksullista. Potilas maksaa hoidosta ja lääkkeistä samaan tapaan kuin tavallisessa influenssassa, kertoo sosiaali- ja terveysministeriö.

Muutoksen taustalla on se, että sikainfluenssa ollaan poistamassa yleisvaarallisten tartuntatautien listalta. Sen torjunnassa siirrytään rajaamisvaiheesta lieventämisvaiheeseen. Näin on jo tehty muutamissa EU-maissa. Suomessa tämä tapahtunee heinäkuun aikana.

- On hyvin todennäköistä, että tautiluokitusta muutetaan, kertoo johtaja Pekka Järvinen sosiaali- ja terveysministeriöstä.

Sikainfluenssaa aiheuttava H1N1-virus on Maailman terveysjärjestö WHO:n mukaan edennyt vaiheeseen, jossa taudin maailmanlaajuista leviämistä ei enää voida estää eristämällä tai taudin lähteitä jäljittämällä.

Terveyden ja hyvinvoinnin laitos on arvioinut, että tartunnan saa lopulta joka kolmas suomalainen. Sairastuneiden oireet ovat kuitenkin olleet enimmäkseen lieviä.

http://www.kaleva.fi/plus/juttu805642_page0.htm

Alkuperäinen kirjoittaja abloom:
Aika hassua että ilta-sanomien sivuilla on ensin lööppi "jopa 6000 voi kuolla" ja toinen juttu on jossa lääkäri tuumaa että "-Tiedetään, että tauti on vakavuudeltaan kausi-influenssan luokkaa ja se menee viikon sairastamisella ohi, hän toteaa."

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1711675

Ni ketä tässä nyt sitte uskois?

Tiesitkö, että tavalliseen kausi-influenssaankin kuolee Suomessa vuosittain parisen tuhatta ihmistä? Miten toi JOPA 6000 siitä nyt sit niin eroaa?

Täällä ihmiset .kiehuu, kuka mistäkin. Toiset epäilee salaliittoteorioita, ja toiset pelkää muuten vaan kuolemaa.

Vaikka olisikin jokin salaliitto, mite te aiotte tehdä sille? Jos uskotte siihen, ja uskotte sen olevan väärin, niin tehkää jumalauta idiootit jotain läheistenne tähden! Vai ettekö sitten oikeasti uskokaan?

Sitten te kuolemanpelkääjät: Kaikki kuolevat joskus, ja harvemmin siihen ajankohtaan tai tapaan voi itse vaikuttaa hirveän paljon; Vaikka eläisit terveellisesti, saatat jäädä auton alle kauppareissulla. Vaikka ajaisit varovasti, saattaa taivas pudota päällesi..

Miettikääpä esim mustaa surmaa 1300-luvulla. Kolmannes eurooppalaisista kuoli arvioiden mukaan.

On muuten helevetin huono joukkotuhomurha-ase tuo sikainfluenssa, kun Tamiflu meinaa vähänniinq auttaa siihen! Että repikää nyt perseitänne siellä, minä tyydyn elämään hetkessä. Toki pesen käteni, ennenkuin työnnän ne kurkkuuni, tai kenenkään muunkaan kurkkuun :I

Mua huolettaa lähinnä tämän mun masuvauvan (LA lokakuussa) hyvinvointi, jos minä sairastun raskausaikana tai muutaman kuukauden sisällä synnytyksestä. Samoin esikoisen hyvinvointi huolettaa, hän on onneksi kotihoidossa, mutta eipä se mitään takaa.
Jokapäivä en asiaa mieti, enkä nyt sinänsä pelkää mutta kyllähän sitä pahinta mahdollista joskus miettii. Toivottavasti saan kahden viikon päästä neuvolalääkäriltä vastauksia siihen tarvitseeko olla huolissaan masukin selviytymisestä.

Alkuperäinen kirjoittaja pippamama:
Mua huolettaa lähinnä tämän mun masuvauvan (LA lokakuussa) hyvinvointi, jos minä sairastun raskausaikana tai muutaman kuukauden sisällä synnytyksestä. Samoin esikoisen hyvinvointi huolettaa, hän on onneksi kotihoidossa, mutta eipä se mitään takaa.
Jokapäivä en asiaa mieti, enkä nyt sinänsä pelkää mutta kyllähän sitä pahinta mahdollista joskus miettii. Toivottavasti saan kahden viikon päästä neuvolalääkäriltä vastauksia siihen tarvitseeko olla huolissaan masukin selviytymisestä.

Vaikka mammapalstalla ollaankin, en omaa ääliömäisyyttäni tullut aatelleeksi pieniä lapsia ja odottajia. Toki toivon heidän, ja tietenkin muidenkin takia, ettei tämä sikainfluenssa tulisi tavan influenssan lisäksi. Olisihan se kamalaa, jos porukkaa kuolisi kaksinkertainen määrä. Eikä voi tietää vaikuttaako pitkäaikaisterveyteen masuasukilla se, jos äiti sairastaa Influenssavirus A:n aiheuttaman influenssan.

Joten omasta törkeähköstä ekasta vastauksestani huolimatta toivon, että kaikki menisi parhain päin, ja toivotan kaikille pikaista paranemista, oli sitten nuha tai keuhkokuume.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
http://www.abovetopsecret.com/forum/thread481357/pg1

Härreguuuuuuud...

Nyt tuli ihan mieleeni Paon YHTIÖ, (Prison Breakin The Company...)

Elikä WHO olis sitä mieltä (kuten varmaan moni muukin) että maapallon väestöä on saatava pienenemään ja sehän vaan kasvaa, joten se on kehittänyt yhdessä "omistamiensa" lääkefirmojen kanssa rokotteita, jotka aiheuttavat sterilisaatiota (menikö oikein, vai steriloimista) ja on jo tehnyt varsinkin ns. kolmannen maailman väestössä paljon tätä...

Uskoako vai nou?

Mä kyllä uskon. En todellakaan ole lukion jälkeen uskonut asuvani puhtoisessa maailmassa, vaan maailmassa jossa raha määrää.

Alkuperäinen kirjoittaja just :
Vaikka olisikin jokin salaliitto, mite te aiotte tehdä sille? Jos uskotte siihen, ja uskotte sen olevan väärin, niin tehkää jumalauta idiootit jotain läheistenne tähden! Vai ettekö sitten oikeasti uskokaan?

Ja mitähän sille voi tehdä, jos siinä on joku WHO mukana? Tämä maailma on niin korruptoitunut etten oikeastaan halua edes tietää mitä kaikkea on meneillään.

Alkuperäinen kirjoittaja FEMA:
A major set of FEMA training exercises is scheduled for 27 July, 2009

US: F.E.M.A. is planning nationwide terrorism drills
in the United States set to begin on July 27th, 2009.. [9/11, 7/7, the Madrid Bombings and other disasters have all occurred during virtually nearly identical "exercises" involving those responders and troops who would otherwise focus on an event of their magnitude and suddenness - REL

Itävaltalainen toimittaja Jane Bürgermeister ja kanadalainen lääkäri ja kirjailija Ghislaine Lanctôt ovat vakuuttuneita siitä, että maailmalla leviävä sikainfluenssa on laboratoriossa kehitetty joukkomurhaan suunniteltu bioase.

Bürgermeister ei ole tyytynyt pelkästään puhumaan väitteistään. 8.4.2009 Bürgermeister haastoi Baxter- ja Avir-lääkeyhtiöt oikeuteen, koska aikaisemmin alkuvuodesta Baxter levitti lintuinfluessaviruksella saastunutta rokotevalmistetta Eurooppaan.

Baxter Internationalin itävaltalainen toimipiste Orth-Donaussa yhdisti normaalin H3N2-influenssaviruksen ja tappavan vaarallisen H5N1-lintuinfluenssaviruksen yhteen rokotteeseen inhimillisen virheen takia. Baxterin laboratoriot kuitenkin toimivat bioturvallisuustasovaatimustasolla 3, joka asteikolla 1-4 on äärimmäisen vaativa turvallisuusprotokollien ja koulutuksen suhteen. Kahden viruksen sekaantumisia ei siis vahingossa pitäisi tapahtua. Baxter yritti estää tarkempien tietojen antamista saastumisesta liikesalaisuuksiin vedoten.

Lääkärinä toimiva Lanctôt tuli tunnetuksi kirjoitettuaan kirjan The Medical Mafia, jossa hän paljasti rokotteiden tehottomuuden ja vaarallisuuden. Tämä A(H1N1)-pandemia on sepitetty ja järjestetty WHO:n puolesta, ja se palvelee samoja sotilaallisia, poliittisia ja teollisia etuja, kun vuonna 1976?, Lanctôt jatkaa.

siellä who sivuilla lukee noi kuolleet ja on niistä ollut muissakin jopa tämän ketjun linkeissä.ja en ole tämän taudin vähättelijä kun itselläni on 4-vuotias tyttö jolla vakava astma.tuntuu vaan siltä että tiedotusvälineet jotenkin lietsoo asiaa

Olemme itse pyöritelleet samanlaista ajatusta. Ei taida lääkeyhtiöiden rahanahneudella olla rajaa. Ja piti Tamiflu-lääkkeelle kehittää uusi kohde, kun lintuinfluenssa ei levinnytkään "toivotulla" tavalla.

Alkuperäinen kirjoittaja no keskustellaan:
Olemme itse pyöritelleet samanlaista ajatusta. Ei taida lääkeyhtiöiden rahanahneudella olla rajaa. Ja piti Tamiflu-lääkkeelle kehittää uusi kohde, kun lintuinfluenssa ei levinnytkään "toivotulla" tavalla.

Niinpä.

Alkuperäinen kirjoittaja no keskustellaan:

Nyt kun kehiteltiin taas uusi virus, senkin rokotteen tekee yllätys yllätys BAXTER! Eiks olekin outoa???

Baxter Internationalin itävaltalainen toimipiste Orth-Donaussa yhdisti normaalin H3N2-influenssaviruksen ja tappavan vaarallisen H5N1-lintuinfluenssaviruksen yhteen rokotteeseen inhimillisen virheen takia. Baxterin laboratoriot kuitenkin toimivat bioturvallisuustasovaatimustasolla 3, joka asteikolla 1-4 on äärimmäisen vaativa turvallisuusprotokollien ja koulutuksen suhteen. Kahden viruksen sekaantumisia ei siis vahingossa pitäisi tapahtua. Baxter yritti estää tarkempien tietojen antamista saastumisesta liikesalaisuuksiin vedoten.

Käytettynä rokote olisi voinut aiheuttaa pandemian, koska rokotteessa olleet virukset olisivat voineet mutatoitua ihmisessä, joka olisi toiminut hautomona. H5N1-virus ei tartu helposti terveeseen ja hyvin hygieniasta huolehtivaan ihmiseen. H3N2-virus taas on helpostikin leviävä kausiluontoinen virus. Yhdistyessään nämä virukset muodostaisivat hyvin tappavan yhdistelmän. Kyse ei siis ole mitenkään pienestä vahingosta.

Ei ole pieni "vahinko" ei. Miettikääpä vain kuinka nämä lääkelaitokset sun muut maailmanpyörittäjät muka haluavat ihmisten parasta. Rahaa rahaa rahaa... Kannattaa ilmeisesti kieltäytyä tästä tekeillä olevasta rokotteesta.

Alkuperäinen kirjoittaja pippamama:

Hei,
Mulla sama juttu (LA lokakuussa) ja pelkään vauvan puolesta. Jos en olisi raskaana, tuskin huolehtisin tai pelkäisin tautia yhtään omasta puolestani.

Yhteistyössä