siis mitä ihmettä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
mulla on olu 2 viikkoa kurkku kipeä,siis välillä ihan niin etten nielastuksi saa.
pari kertaa fikkarilla oon tonne katellu että jos punottaa niin sit lääkärii että jos angiinaa pukkaa tai muuta.
no pari päivää oli parempi ja nyt taas sattuu niin pirusti etten syötyä saa.
tuola nielun takaseinässä onki sitten 2 nuppineulanpään kokosta rakkulaa :o

wtf! äsken kuukkelia selailin niin jotkut sano että enterrosta voi tulla noita mutta siis nieluunkin vai?
huomenna on etupyllylääkäri niin täytyy samalla reissulla käydä lääkärissä jos olis vaikka aikoja.
koskaan ei oo tuonne mitään rakkuloita tullu ja siis ihan selvästi havaittavissa olivat vielä..ja valkosia :ashamed:

Mulla on ollut lauantaista asti kovaa kurkkukipua ja ei ole oikeen pystynyt syömään ja lääkärin mukaan on virusperäistä koska nieluviljelyssä oli nekatiiviset tulokset steprokokiin.

tää on ihan älytöntä kun ei pysty nielemään,ihan kun olis munokoiso kurkussa poikittain :xmas:
eikun oikeesti tuntuu semmonen iso pala siellä ja korvatkin kutiaa.
nyt mä lähden nukkuu jos saan unenpäästä kiinni..pitää olla nielemättä :saint:

Mul tuli enteros suuhun semmosia punasia, verisennäkösiä rakkuloita. Hoidoks määrättiin vaan särkylääkkeitä. Limakalvojen turvotus aiheuttaa tunnetta et ei pysty niellä. Allergialääkkeet auttaa tohon vaivaan, vaikka se ei allergiaa olekkaan. Nyt mul on taas suu vaivaa, täl kertaa kieli on paskana ja kitalaes on aftoja.

Just meinasin tulla valittamaan tänne samasta asiasta. Kurkku ollut 3 viikkoa kipeä. Taas on nieleminen niin pirun vaikeeta ja kivuliasta. Ei tuolla kurkussa mitään näy.
Eilen kävin taas apteekissa ostaas kurkkukipua helpottavia puututtavia lääkkeitä. Nekii auttaa vaan just sen aikaa kun se pikkunen lääke on suussa.

Kai se pitäs joskus lähiaikoina piipahtaa lääkäris kyselees että voiskohan siellä joku tehä ihmeitä että voisin taas vaikka nieleskellä |O

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
mulla on olu 2 viikkoa kurkku kipeä,siis välillä ihan niin etten nielastuksi saa.
pari kertaa fikkarilla oon tonne katellu että jos punottaa niin sit lääkärii että jos angiinaa pukkaa tai muuta.
no pari päivää oli parempi ja nyt taas sattuu niin pirusti etten syötyä saa.
tuola nielun takaseinässä onki sitten 2 nuppineulanpään kokosta rakkulaa :o

wtf! äsken kuukkelia selailin niin jotkut sano että enterrosta voi tulla noita mutta siis nieluunkin vai?
huomenna on etupyllylääkäri niin täytyy samalla reissulla käydä lääkärissä jos olis vaikka aikoja.
koskaan ei oo tuonne mitään rakkuloita tullu ja siis ihan selvästi havaittavissa olivat vielä..ja valkosia :ashamed:

Jos etupyllylääkäri :D kurkkais samalla suuhun? Tää on kyllä kiva palsta, aina oppiii uusia nimityksiä. Mies kyseli eilen mitä mä hirnun tässä koneella ja kerroin, et jotkut käy uimahallissa arvostelemassa toisten ronttosia. Tän etupyllytermin kerroin myös kerran ja mies oli ihan että häh :D

Yhteistyössä