Siis mulla oli NIIIIN tylsää! Että....

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Käytiin miehen sukulaisten tykönä, kahvipöyvästä sitte nousin vaihtaan tytölle vaipan ja ko tulin takas niin akkaväki oli lähteny toiselle puolelle tiluksia kattoon jotaki kangaspuita, mielellään oisin menny mukkaan mut en sitte viittiny lähteä perässä juokseen joten jäin siihen kahvipöytään. Ja mistäs ukot puhu? Kalastus, autojen moottorien erot, hurjia muisteloita sieltä ja täältä ja mie en ymmärtäny mittään saati sitte jaksanu kuunnella. Mutustin keksiä ja kiinnitin huomiota minua vastapäätä istuvan ukon sieraimiin. Ne oli isot. Siis oikeasti, ISOT. Ne värähteli ko se puhu. Hetken päästä mie jo kuvittelin kuinka sieltä kohta kurkkaa joku pikku-ukko joka on löytäny mukavan luolan missä asua. Ja koska sillä äijällä jäi pullanmurusia siihen tuuheaan viiksistöön, kuvittelin kuinka se sieraimessa asuva pikku-ukko laskeutuu köyden varassa kori käsivarrella sinne pöheikköön ja keräilee evästä perheellensä. Tuota rataa jatkoin kunnes kuulin sanat "vai mitäs ***** on mieltä asiasta?" Eli multa kysyttiin jotaki. Onneksi juuriki sillä hetkellä tyttö minun sylissä onnistu avaamaan nokkamukinsa ja kaato maidot pitkin pöytää ja pääsin hakemaan luutua... Koska minun kielen päällä oli jo tulossa tarina pienestä miehestä, vastauksena siihen kysymykseen jota en ees kuullu. Ja uskokaa tai älkää, mie en ois kyenny estämään itteäni ko se tarina ois alkanu tulemaan minun suusta :laugh:

Luojan kiitos me ei oltu ko muutama tunti, niin unettavaksi alko käymään koko reissu että ihan satavarmaan oisin nolannu itteni. Lähtiessä jo mies kertasi mulle käytöstapoja ja vannotti pysymään tässä maailmassa vaikka ois kuinka tylsää :xmas:

Ehkä vikaa on minun luonteessaki juu etten jaksa keskittyä mutta on näillä minun lääkityksilläki osansa kyllä :kieh:

Yhteistyössä