"Siis onko ihan pakko tulla?"

Kotona Kirves Kädessä

Aktiivinen jäsen
08.04.2007
30 102
1
36
Mulla rupes eilen suihkukaapin liitinputki vuotamaan vettä, pesuhuoneen seinälle, ja lattialle. En saanu sulkua kiinni, kun ei ollu sopivia välineitä, soitin sitten Sollin päivystykseen... |O |O

"XXXXXXX täällä xxxxxx asuntoyhtiöstä iltaa. Suihkukaapin letku päästää vettä lattialle, ymmärrän kyllä, että se ei varsinaisesti teille kuulu, mutta jos voisitte tulla vääntään akkuporakoneella sulun kiinni, kun mulla ei oo, ja laskuttaisitte sitten mua?"

"Onko ihan pakko tulla?"

"Olis tosi kiva, kun tätä vettä paineella pukkaa tuleen"

"Mutta mä oon melkein 15km:n päässä"

"Joo, mutta kun mulla ei oo välineitä saada tuota vuotoa hallintaan"

"Mutta, ei mullakaan oo akkuporakonetta ja eihän se mitään haittaa, kun sulla on kumminkin vesieristeet ja lattiakaivo kylppäris"

"Aha, kiitos ja hei"

:o :o :o :headwall: :headwall: :D :D

Soitin tänään ko. paikan aluepäällikölle, ja annoin palautetta.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikö tuo kuulu huoltoyhtiölle/talonmiehelle. Vai onko sol taloyhtiön huoltofirma?

No on, en kai mä nyt sinne soittais muuten, jos ei olis.

Niin. Sanoit puhelussa, että asia ei heille varsinaisesti kuulu. No kuuluuhan se sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin. Sanoit puhelussa, että asia ei heille varsinaisesti kuulu. No kuuluuhan se sitten.

No eihän kuulu, jos on kyse suihkukaapin liitosputkesta, siksi sanoinkin, että laskuttaisivat sitten suoraan minua.

No jos ei kerta kuulu, niin turhaanhan sä sitten marmatat. Soita jollekin putkimiehelle jos et itse osaa.

Yhteistyössä