H
hämmästynyt mies
Vieras
Poden itse pientä nuhaa nyt ja en ole oikein mitenkään innostunut mistään asiasta kun voimat on finito, lämpöä ja räkätautia, eilen illalla mentiin avokkini kans nukkumaan ihan normaalisti ja ilman mitään seksiinn liittyvää asioita, tuskin oli kummallakaan edes mielessä ja en ainakaan itse olisi halunnut millään muotoa harrastaa mitään, heräsin parin tunnin päästä kun oltiin laitettu nukkumaan johonkin yskäkohtaukseen ja kun henki ei kulkenut kunnolla niin huomasin että avokki huokailee vieressäni, oli pimeää tietenkin ja ajattelin kuulostella sanomatta sanaakaan tai olla ilmoittamatta että olen hereillä niin huomasin ihan selvästi että avokkini sormeili itseään, kuului ihan selvästi ääni kun lipsutus kuului ja sitä kesti varmaankin 10-15min. lopussa oli ihan normaali kovempi huohotus ja jalat ilmeisesti jäykistyi tai jotain, kyllä itseäkin alkoi tietenkin vähän haluttamaan mutta en sanonut mitään enkä ole sanonut tänäänkään mitään koko asiasta, onko ihan normaalia että nainen masturboi kun olettaa että mies nukkuu vieressä kun meillä ei ainakaan minun tietääkseni ole mitään ongelmia ollut seksin suhteen, kumpikaan ei ole valittanut seksistä ja kyllä sitä ihan riittävästikin on??