Siis tää oli jopa mun mieheltä USKOMATONTA!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Alkuperäinen kirjoittaja annupannu:
Sitten kun olette olleet 20v naimisissa niin vaan nauratte tuollekkin. Ei nuo miehet kaikkea osaa ajatella. Ne on niin järkeviä :D Siirrät rahat miehen tilille ja menette sormusostoksille. Kuitenkin yhteinen talous. Mutta ymmärrän jos vähän harmittaa :hug:

Varmasti. :) Tähän saumaan toi oli vaan niin... Uskomatonta.

Mulla on niin ihanan romanttinen isä, ni mä olin kuvitellu vähän muuta. Oma moka.

Mä en usko teidän 20 yhteiseen vuoteen. ja toivon että löydät sellaisen miehen, kuka täyttää sun odotukset ja arvostaa sua. Ettet heitä elämää hukkaan ja huomaa olleesi tyytymätön kusipäähän monen monta vuotta.

Aina voi yrittää. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja kiiikiik:
Alkuperäinen kirjoittaja nekku:
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
no onko niin pikkumaista ettet voi ite ostaa, tunnut muutenkin suuttuvan jokaasiasta, vaikka mies vain böö sanoisi. ja kyllähän sun miehelle varmasti ottajia on, jos sen jätät. kuvasta päätellen komea :xmas:

No mä oon kans rypäleen kirjoituksia seurannut, ja mielestäni EI todellakaan suutu turhasta. Mies suunnittelee ulkomaan matkoja yksin joihin käyttäis koko lomansa jne. Sitten vaivainen 51 ? vihkisormus, jonka tunnearvo olis ollut lähes korvaamaton, niin ei voi ostaa ja varautua... Tulee olo et mies ei oikein arvosta eikä kunnioita rypälettä.

Halit sulle rypäle!
Jos mies on niin urpo ja siitä pitää olla koko ajan valittamassa niin miksi ihmeessä rypäle edelleenkin on sen kanssa. Jätä se niin ei tartte valittaa ja harmistua koko ajan!!!!!!!
Mä en vaan käsitä naisia jotka roikkuu tollasissa suhteissa ja kai siitä alkaa lapsikin kärsiä kun riidellään koko asjan.

Jotkut ei anna heti periks. Myötä- ja vastoinkäymisissä, muistatko?
Sä oisit voinu perua häät kun kävi ilmi että ukko ostaa vaan itelleen sormuksen. Toihan kertoo ettei välitä susta, tuo tuollainen käytös. Mutta antaa olla itte oot ukkos valinnu.

turha takertua tuohon eri rahat juttuun. Meilläkin on omat rahat, omat tilit, vaikka ollaan oltu naimisissa 3v ja yhdessä 10v ja lapsia on 2. Tämä sopii meille ja kumpikin ollaan tosi tarkkoja raha-asioissa eli meillä ei ole edes kyse mistään toisen toheloinnista. Minusta tämä on jopa järkevää.

Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:
Anteeksi mutta rupes naurattaan :laugh: Niin uskomattoman typerä heitto mieheltäs! :o

Ja tarkennukseksi haluaisin kysyä, että ootteko te nyt se sama pariskunta jolla oli taistoa miehen yhtä älyttömistä harrastusreissuista ulkomaille? Vai muistanko ihan väärin? :ashamed:

On sama tapaus.

Mä oon sanaton! Miten kukaan nainen edes viitsii olla noin paskassa suhteessa, eikö sitä arvosta itseään tarpeeksi vai mikä on? :o Mä olisin _sori vaan_ itse lähtenyt ajat sitten jo kävelemään :headwall:

Olenkohan ihan väärässä jos muistaisin että ensimmäinen vauvavuosi on se koittelemusten vuosi? Kyllä sä sitä vielä rakastat ;) Kunhan saat omat hormoonit takas niin muuttuu kai se ukkokin takas :D ( kovasti toivoisin niin :ashamed: )

Alkuperäinen kirjoittaja Vaippavuoresta päivää:
Tuo mies on sulle kuitenkin rakas?

Rehellisesti? En tiedä enää... Yritän päästä jonnekki puhumaan, varmaan suurentelen montaa asiaa päässäni... Sitte voin antaa kunnollisen vastauksen.

Ootteko miehen kanssa oikeen istunu ja puhunu? Tiedän kyllä että semmosia miehiä on joille se on vaikeeta(kokemusta on)mutta kyllä ne sitten viimestään suunsa aukasee kun menettämisen pelko on suuri(jos oikeesti toisesta välittää). Ja mitä semmosella ukolla tekee joka ei edes halua arvostaa kun itteään, ei mitään. Ite tein aikoinaan niin kun se viimenen pisara vaan tuli ja pamautin että minä häivyn jos tää ei oikeesti muutu, että senkin on joskus yritettävä ymmärtää ja ajatella muitakin kuin itseään. Sinä päivänä tuo mies puhui, olin kun puulla päähän lyöty että puhutko sää oikeesti MEIDÄN asioita tässä
:o
En tiedä mitä tuolle ukolle tapahtu sen jälkeen mutta se on kun eri ihminen ollu monta vuotta ja edelleen sitä haluan kattella vaikeuksista huolimatta. Ei sillä että on/oli itse mukamas täydellinen.
Jotkut vaan ei osaa ajatella asioita kun vasta sitten viimesessä tipassa kun kaikki on melkeen menetetty.

Kerroinpa nyt tämmösen version tähän
:D
jos se nyt jotain sitten auttais mutta tulipahan kerrottua :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Mamitzu06:
Olenkohan ihan väärässä jos muistaisin että ensimmäinen vauvavuosi on se koittelemusten vuosi? Kyllä sä sitä vielä rakastat ;) Kunhan saat omat hormoonit takas niin muuttuu kai se ukkokin takas :D ( kovasti toivoisin niin :ashamed: )

Tätä mä just meinasin. Tää ei oo hyvä tila eikä aika tehä ratkasuja suuntaan eikä toiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Mamitzu06:

Ai että ekana vauvavuotena mies saa käyttäytyä kun idiootti? Reissata ulkomailla mihin ei ole varaa yms...? :o

Eikö se oo niin että mies ostaa naiselle sormuksen ja nainen miehelle? Vai oonko ihan väärässä?
Jos se on noin niin sittenhän sä voit ostaa otelles sormuksen kun mieskin osti itselleen?

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:
Anteeksi mutta rupes naurattaan :laugh: Niin uskomattoman typerä heitto mieheltäs! :o

Ja tarkennukseksi haluaisin kysyä, että ootteko te nyt se sama pariskunta jolla oli taistoa miehen yhtä älyttömistä harrastusreissuista ulkomaille? Vai muistanko ihan väärin? :ashamed:

On sama tapaus.

Mä oon sanaton! Miten kukaan nainen edes viitsii olla noin paskassa suhteessa, eikö sitä arvosta itseään tarpeeksi vai mikä on? :o Mä olisin _sori vaan_ itse lähtenyt ajat sitten jo kävelemään :headwall:

Minä en ainakaan lähtisi vielä, jos on noin pieni lapsi ja mies on muuten "normaali". Ei siis väkivaltainen tms. Odottaisin vielä vuoden kaksi ja sitten nostaisin kytkintä, jos tilanne on edelleen sama.

Ja mun mielestä paras on, että miehellä on kokoajan ollu sormus. :| Eli vaan mä oon ilman.

Kuka - tai siis kumpi - sen miehen sormuksen aikanaan oikein osti? Mitä se maksoi?
*utelias*

Mä oon sitä mieltä että sun mies on pösilö, oikeesti. Mutta toisaalta mä myös mietin sitä että teillä on siellä se pieni vauva, ensimmäinen yhteinen. Meillä ainakin meni esikoisen synnyttyä jonkin aikaa melko heikosti. Oikeestaan parikin vuotta.

Jos olis ollut netti silloin, niin takuulla olisin täällä roikkunut ja valittanut miehestäni. Eli älä välitä arvostelijoista. Parempi että päästelet täällä höyryjä ja pahaa mieltäsi.

Mä muistan miten itse mietin että ekana aviovuotena ei voi erota jne. Halusin kovasti lähteä, mutta en sitten lähtenyt. Jälkeen päin olen TODELLA usein mielessäni kiittänyt etten lähtenyt. Ja mitä kauemman ollaan yhdessä, sitä enemmän rakastan tuota mulle täydellistä miestäni.

En puolustele miehesi tekoja, mutta silti suosittelen sun menevän nyt päivä kerrallaan eteenpäin. Ja totta: teidän täytyy ehdottomasti löytää se tasa-arvo parisuhteeseenne. Nyt sitä ei selvästikään ole.

Jaksuja :hug: :hug:

Ja mun mielestä paras on, että miehellä on kokoajan ollu sormus. :| Eli vaan mä oon ilman.

Kuka - tai siis kumpi - sen miehen sormuksen aikanaan oikein osti? Mitä se maksoi?
*utelias*

Mies itse osti, koska oli silloin ainoa, jolla tuloja oli. Mä vasta odotin ensimmäsitä palkkaa (ennen sitä opiskelin). Makso jotai 15?, eli ei paljoo *askaakaa.

Meillä kävi vähän päinvastainen tilanne.. Pyysin lahjaksi halpaa sormusta sain kalliimman, ei siinä mitään, mutta miehellä meni siihen juuri saamansa päivärahat. Eli kituuteltiin koko kuukausi minun pienellä kodinhoidontuella ja ihasteltiin sitä kallista sormusta... Järki ei taas päätä pakottanut.

*utelias*

Mies itse osti, koska oli silloin ainoa, jolla tuloja oli. Mä vasta odotin ensimmäsitä palkkaa (ennen sitä opiskelin). Makso jotai 15?, eli ei paljoo *askaakaa.

Siis mies osti sormuksen itselleen, ei sulle? Omituista!

Alkuperäinen kirjoittaja xs:
Alkuperäinen kirjoittaja TÄH:
HEI HALOO. MIKSI TEILLÄ EI OLE YHTEISIÄ RAHOJA VAIKKA TEILLÄ ON LAPSI JA OLETTE NAIMISISSA, EN KÄSITÄ...

Tervetuloa 2000-luvulle.
jaa, no jos eletään 2000lukua niin se tarkottaa sit varmaan sitä ettämies saa ostaa itelleen sormuksen ja nainen saa ostaa itelleen kun haluaa ja että lupauksia ei tartte pitää ja että mies saa käyttää rahansa harrastusmatkoihin!!!!!!!!!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
no onko niin pikkumaista ettet voi ite ostaa, tunnut muutenkin suuttuvan jokaasiasta, vaikka mies vain böö sanoisi. ja kyllähän sun miehelle varmasti ottajia on, jos sen jätät. kuvasta päätellen komea :xmas:

voit vaikka yrittää iskeä, kun noin kiinnostaa

Alkuperäinen kirjoittaja v:
No eihän se mikään lahja oo jos itse sen ostaa....stupid mies. Onko hällä sisarruksia, vaikuttaa aika itsekkäälle

Hoh hoijaa.... Itsellä sisaruksia ja maailman itsekkän, tunnen monia ainokaisia, jotka tosi epäitsekkäitä.

Ja onpa oikein tutkimus että nuorimmista lapsista tulee itsekkäämpiä kuin ainokaisista.

Joo, mut typerä juttu ap:n mieheltä. Miehessä täytyy olla jotain muuta erittäin ihanaa että noita juttuja jaksaa. Onhan ap?

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Mä oon sitä mieltä että sun mies on pösilö, oikeesti. Mutta toisaalta mä myös mietin sitä että teillä on siellä se pieni vauva, ensimmäinen yhteinen. Meillä ainakin meni esikoisen synnyttyä jonkin aikaa melko heikosti. Oikeestaan parikin vuotta. Jos olis ollut netti silloin, niin takuulla olisin täällä roikkunut ja valittanut miehestäni.

Älä sä välitä arvostelijoista. Parempi että päästelet täällä höyryjä ja pahaa mieltäsi. Mä muistan miten itse mietin että ekana aviovuotena ei voi erota jne. Halusin kovasti lähteä, mutta en sitten lähtenyt. Jälkeen päin olen TODELLA usein mielessäni kiittänyt etten lähtenyt. Ja mitä kauemman ollaan yhdessä, sitä enemmän rakastan tuota mulle täydellistä miestäni.

En puolustele miehesi tekoja, mutta silti suosittelen sun menevän nyt päivä kerrallaan eteenpäin. Ja totta: teidän täytyy ehdottomasti löytää se tasa-arvo parisuhteeseenne. Nyt sitä ei selvästikään ole.

Jaksuja :hug: :hug:

Kyllä mäki haluan uskoa siihen, että tää on väliaikasta. Molemissa meissä on vikaa, tää on rankaa aikaa jne. Ja tää nimenomaan on mulle paikka päästää höyryjä. Missä muualla? Mieluummin mä täällä kirjotan vieraille ihmisille, ku puhun mun kavereille, jotka on oikeesti sitte tekemisissä mun miehen kanssa. En mä sitä tahallani suvun ja tuttujen keskuudessa nolata aijo tai halua, on se kuitenki mun mies. :)

Alkuperäinen kirjoittaja xs:
HEI HALOO. MIKSI TEILLÄ EI OLE YHTEISIÄ RAHOJA VAIKKA TEILLÄ ON LAPSI JA OLETTE NAIMISISSA, EN KÄSITÄ...

Tervetuloa 2000-luvulle.
jaa, no jos eletään 2000lukua niin se tarkottaa sit varmaan sitä ettämies saa ostaa itelleen sormuksen ja nainen saa ostaa itelleen kun haluaa ja että lupauksia ei tartte pitää ja että mies saa käyttää rahansa harrastusmatkoihin!!!!!!!!!!!!!!!

En nyt ole tuo kommentin laittaja, mutta pakko silti sekoittaa lusikkani tähän soppaan. Sinä päivittelit erillisiä rahoja ja sulle siihen vastattiin että teretulemast tälle vuosituhannelle. Se, että on erilliset rahat ei tarkoita että suhde olisi mitenkään huono. Erilliset tilit on monelle parille ihan arkipäivää ilman pienintäkään ongelmaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja lisko harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
No eihän se mikään lahja oo jos itse sen ostaa....stupid mies. Onko hällä sisarruksia, vaikuttaa aika itsekkäälle

Hoh hoijaa.... Itsellä sisaruksia ja maailman itsekkän, tunnen monia ainokaisia, jotka tosi epäitsekkäitä.

Ja onpa oikein tutkimus että nuorimmista lapsista tulee itsekkäämpiä kuin ainokaisista.

Joo, mut typerä juttu ap:n mieheltä. Miehessä täytyy olla jotain muuta erittäin ihanaa että noita juttuja jaksaa. Onhan ap?

;) :whistle: :p

ei kai sen nyt niin väliä kuka maksaa mitä jos yhteisestä huushollista kyse.

mut sitä mieltä oon, että vihkisormus ei ole "lahja". Mun yksi entinen opettaja nimitti vihki- ja kihlasormuksia säätysormuksiksi, ja se on mielestäni aika hyvä termi. Se on vaan semmoinen tapa osoittaa että on naimisissa.

En jaksanut koko ketjua lukea, joten ajatus voi jo ollakin esillä, että siinä isossa paketissa kuitenkin olisi se sormus. Meidän isännällä on nimittäin tapana paketoida lahjat niin, ettei paketista päällepäin voi millään arvata mitä siellä on. Joka kerta yllätyn, kun avaan hänen ostamiaan lahjoja... milloin luulen saavani vaatetta, niin paketissa onkin kännykkä tms :D

Alkuperäinen kirjoittaja Inconspicuous:
En jaksanut koko ketjua lukea, joten ajatus voi jo ollakin esillä, että siinä isossa paketissa kuitenkin olisi se sormus. Meidän isännällä on nimittäin tapana paketoida lahjat niin, ettei paketista päällepäin voi millään arvata mitä siellä on. Joka kerta yllätyn, kun avaan hänen ostamiaan lahjoja... milloin luulen saavani vaatetta, niin paketissa onkin kännykkä tms :D

hei tuohan vois olla meilläki! Kerran oltii ravintolassa syömässä. Mies tiputti haarukkansa lattialle ja pyysi mua nostaa sen. Mä olin ihan ihmeissäni, miks se teki noin juntisti, mutta kun kumarruin, haarukan vieressä oli kaulakoru, joka oli samaa sarjaa mitä olin saanut aiemmin sukulaisiltani valmistumislahjaksi :heart:

Yhteistyössä