Siljan risteily ja rattaat, ois kysymys!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja risteilyllä lähtijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

risteilyllä lähtijä

Vieras
Ollaan lähdössä ruotsin risteilylle. Luin nettisivuilta että sieltä saa panttia vastaan rattaat joilla voi mennä myös Tukholmaan. Onko ihan huonokuntoisia rimpuloita vai pärjääkö niillä talvisessa tukholmassa? Onko niitä siellä kuinka paljon että riittääkö varmasti vai pitäiskö kuitenkin raahata omat rattaat mukaan?

Viimeksi reissussa ollessa katselin että ovat ihan hyvän näköisiä rattaita ja niitä oli melko reilusti. Eli seuraavalla reissulla jos vielä rattaita tarvitaan lainataan laivalta eikä raahata omia mukaan. Niitä on hytissä aika ikävä säilytellä. Tietty jos tarvii saada makuuasentoon niin sitten omat.

Mä olen kohta lähdössä juurikin Siljalle ja omat rattaat otan mukaan. Tosin kylläkin tärkein syy on, se että menen terminaaliin julkisilla kulkuneuvoilla ja olisi vaikeaa kulkea ilman rattaita.

Ihan hyvännäkösiä ne rattaat oli mitä muistelen viime kerralta, vaikka siis en kylläkään silloin tarttenut niitä, joten käyttökokemusta ei ole.

Ihan hyvän näköisen ja kuntoisen oloisia olivat rattaat, mutta koska kävimme myös maissa ja liikuimme busseilla niin oli omat mukana. Mutta jos vain laivassa tarvitsee, en olisi omia raahannut! Paitsi ehkä just kesällä varmuuden vuoksi et riittää...

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;22957765:
2 vastaan 1, omat johtaa... Onko vielä muita kokemuksia?

Mulla on ollut omat rattaat mukana, laivamatkan ajaksi hyttiemäntä vie rattaat talteen ja tuo ne aamulla hytin oven taa. Näin palvelu pelaa ainakin Vikinglillä.

Yhteistyössä