M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:voiko olla niin että perii silmien värin tai silmät omalta isoisältä???????????
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:olettehan lukeneet koulussa biologiaa, muistakaa banaanikärpäsen periytyminen ja peittyvät geenit. Ruskeasilmäisyys ei ole peittyvä ominaisuus.
Alkuperäinen kirjoittaja Ryökäle:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Eikös kaikilla vauvoilla ole ensin siniset silmät, siitä ne sitten muuttuu (jos muuttuu) omanvärisiksi aikaa myöten.
Meidän pojalla on ollut tummanruskeat silmät heti synytymästä asti
Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:no...mun papalla oli tai ainakin mun mummo muisteli että sillä oli vihertävät silmät mutta ei ainakaan tummat. joten mun äidin äidillä on siniset silmät ja äidin isällä oli kai vihertävät silmät joten miksiköhän äidillä on sitten niin tummat...???? mä luulen et mun papalla oli sittenkin tummat silmät..mulla ainakin on kirkkaan vihreät joissa on mini verran ruskeaa...mistäköhän se ruskee on siihen tullut kun ei oo vanhemilla eikä niiden vanhemmilla varmaan yhtään ruskeaa silmissä...??<-----vastaatkaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:meillä tytöllä on vaan kirkastunu tuo sininen silmissä iän myötä, pojulla oli jo ihan pikkuena rusehtavat silmät, mitä ne nytkin tietty ovat, vähän näkyy vihertävää jos tarkkaan kattoo.
Mulla on vihree-ruskee-oranssit silmät, äidillä oli ruskeet silmät, samoin hänen molemmilla vanhemmilla, isälläni on harmaat silmät.
Systerillä on tumman ruskeet silmät, isällään taivaansiniset, ja hänen vanhemmilla toisella sini-harmaat ja toisella harmaa-vihreet.
Joten ei se ihan yks selitteistä se si.lmien väri oo niinku joskus bilsan tunnilla väitettiin.
Ja kaverilla on tumman ruskeet silmät ja sillä on kolme sinisilmästä tenavaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Samu:Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:meillä tytöllä on vaan kirkastunu tuo sininen silmissä iän myötä, pojulla oli jo ihan pikkuena rusehtavat silmät, mitä ne nytkin tietty ovat, vähän näkyy vihertävää jos tarkkaan kattoo.
Mulla on vihree-ruskee-oranssit silmät, äidillä oli ruskeet silmät, samoin hänen molemmilla vanhemmilla, isälläni on harmaat silmät.
Systerillä on tumman ruskeet silmät, isällään taivaansiniset, ja hänen vanhemmilla toisella sini-harmaat ja toisella harmaa-vihreet.
Joten ei se ihan yks selitteistä se si.lmien väri oo niinku joskus bilsan tunnilla väitettiin.
Ja kaverilla on tumman ruskeet silmät ja sillä on kolme sinisilmästä tenavaa![]()
No kyllähän ruskeesilmäset voi saada sinisilmäsiä lapsia, mutta harvemmin sinisilmäset ruskeesilmäsiä...jos muistelet niitä bilsantunteja![]()