Sinä toisten lapsia komenteleva ukko Espoossa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja parempi ihminen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Täällä sitä vaan jatketaan jauhamista. Olis vaan kiva tietää kuinka täydellisiä lapsia teillä muilla sitten on!? Mun mielestä se että ei huuda koko ajan kurkku suorana ja aseta kieltoja ei meinaa sitä ettei välittäis ja kasvattais. Mua ei vaan lapset häiritse. Miksi sitten tota ukkoa? On silläkin joskus ollu varmaan lapasia! Törkee ei tartte silti olla. Sen tilanteen voisi hoitaa tyylikkääminkin ja ennen kaikkea LAPSIYSTÄVÄLLISEMMIN:

Ei oo täydellinen mun lapsukaiseni, mutta kovaa vauhtia opettelee olemaan eikä häiritse toisia ravintolassa. Ei tartte huutaa kurkkusuorana silti. Selittelet vaan ettei sun tarttis laittaa omias ruotuun.

Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
:laugh:

Koko välikohtaukselta olisit kuule varmasti välttyny jos ne lapset olis vaan istunu ihan nätisti siinä pöydässä teidän kanssa. Tai jos ravintolassa on erillinen leikkialue, olisivat leikkineet siellä nätisti.

Anteeksi nyt vaan, mutta millähän taikatempulla mä pidän pienet pojat paikallaan väkisin? Ton ikäiset haluaa LIIKKUA ja tutkia ympäristöä. Ihme hittlereitä täällä on.

Miten olisi vaikka taikatemppu nimeltä KASVATUS!?

Siinä on taas yksi vajaaälyinen ja sosiaalisesti kyvytön ihminen, jonka ei olisi kannattanut lisääntyä meidän muiden harmiksi. Ennuste: pari kriminaalia tulossa taas sosiaalipummin kasvattamana.

Seuraavan kerran, kun pentusi tulevat soppalautaseni lähelle, kippaan kasvatusoppiesi mukaisesti sopan pentujesi päälle.

:laugh: :laugh: viikon paras! Jos itse ei saa lapsia kuriin niin pakkohan siihen on puuttua. Me käydään usein lasten kanssa ravintolassa ja kyllähän noista ääntä lähtee ja vilkkaitakin ovat, mutta samantien kun alkaa peppu nousemaan penkistä ja hölmöilyt alkaa niin minä nappaan kiinni ja vien pihalle jäähyttelemään. En todellakaan anna pilata toisten ruokarauhaa! Joku mäkkäri on ihan eri asia. Siellä voi hiukan äännelläkin, mutta ravintolassa syödään eikä leikitä!

Haa.. sen verran on vielä PAKKO sanoa, että kokoajan puhutte noista ravintoloiden leikkipaikoista. Mitäköhän IHMETTÄ ravintolassa on leikkipaikka jos kerta ravintolassa EI KUULU leikkiä!!?? Että puhukaa vaan ittenne pussiin. Naurettavia tyyppejä :)

Leikkipaikat ravintolassa ovat niitä vanhempia varten, jotka eivät osaa kasvattaa lapsiaan. Näin yritetään minimoida kakaroiden aiheuttama häiriö muille asiakkaille.

Uusimmat

Yhteistyössä