Sisko sano aika ilkeesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mira"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mira"

Vieras
Ilmotin tossa viikonloppuna, että oon raskaana. Mulla on kaksi lasta edellisestä liitosta ja nyt "uuden" miehen kaa tulossa lapsi. Yhes ollaan oltu 3 vuotta ja edelliset lapset on 6 ja 4.

Sitten sisko kirjotti faces, et onnea. laitoin sit siihen, et koskas se aikoo tehä lapsiui miehes kaa (ollu jo 6 vuotta) ja sano että ne käy eka koulut loppuu... ja ihan sillee sano että tajusin kyl homman. Mä luulen et se on kade ku mun mies tienaa ihan kivasti vaikkei mitään koului oo käynykkää ja se oman miehes kaa ei pahemmin tienaa ku ne vaan opiskelee. No ei siin mítää mut ei oo kiva ku noin sanoo.

[QUOTE="vieras";24666813]Miksi sä menit siltä facebookissa kysymään että millon ne aikoo lapsia tehdä?

Törkeä olit sinä, ei siskosi.[/QUOTE]

No se oli vaan semmonen pilke silmäkulmas heitto

Että on ilkeitä ämmiä liikenteessä taas. Katkeraa sakkia tääl. Emmää hakenu mitään viuraajia vaan myötätuntoo. Ja se juttu on nii, että ne on ne sävyt ja kaikki tää mikä tulee mun siskosta aina ku puhutaan esim. mein parentsien luona. ja siis aina se kääntää jutut mun lapsista johki muualla ja ei ees tykkää mun lapsista. Ööh en ehkä selittäny tarpeeks tarkaan mut mun sikso on koko ajan tosi ilkee mulle kaikesta.

Juhannuksenakin sano jotain semmosta, että toivottavasti poikaa kiinnostaa koulu vähä enempi ku isää. Ja tytöstä sano kans jotai kurjaa.

Itsekään en pidä ihmisistä joiden koulut jää peruskoulutasolle ja sitten aletaan lapsia puskee. Siskosi on varmaan samaa mieltä. Voisit sanoa hänelle, ettet jaksa kuunnella hänen mielipiteitään. Ei taida teillä muutenkaan olla kovin lämpimät välit.

Tää tais nyt mennä niin että ap luki siskon kitjoittaman viestin rivien välistä jotain sellaista mitä siellä ei ollut. Ja se oli just sitä mikä omaatuntoa soimaa. Eli mene nyt itse kouluun ja hanki tutkinto äläkä ole kade siskollesi. He tekevät toisin päin kuin sinä, ensin koulut sitten lapset. Olsisiko se sinustakin ollut parempi järjestys kenties???

en nyt ollenkaan näe sitä ilkeästi sanomista?
siskolla ei ole rahaa koska se opiskelee, sinulla on. siskolla ei ole hyvä aika hankkia lapsia, sinulla on. missä ilkeily?

"Esim. mein parentsien luona" :laugh:

Mutta oikeasti, en näe mitään ilkeää siskosi kommenteissa, ehkä sinulla on kokemusta aiemmasta v*ttuilusta ja siksi oletat heti kaikki muutkin kommentit samanlaisiksi? Ja oli tosi tökeröä kysellä edes pilke silmäkulmassa heidän lapsen tekoaan ja vieläpä julkisesti.

[QUOTE="ap";24666890]Että on ilkeitä ämmiä liikenteessä taas. Katkeraa sakkia tääl. Emmää hakenu mitään viuraajia vaan myötätuntoo. Ja se juttu on nii, että ne on ne sävyt ja kaikki tää mikä tulee mun siskosta aina ku puhutaan esim. mein parentsien luona. ja siis aina se kääntää jutut mun lapsista johki muualla ja ei ees tykkää mun lapsista. Ööh en ehkä selittäny tarpeeks tarkaan mut mun sikso on koko ajan tosi ilkee mulle kaikesta.

Juhannuksenakin sano jotain semmosta, että toivottavasti poikaa kiinnostaa koulu vähä enempi ku isää. Ja tytöstä sano kans jotai kurjaa.[/QUOTE]

Kurja jos on ilkeästi sanonut, mutta totahan se on, että opiskelu kannattaa. Vaikka nyt olisikin työpaikka, niin takuuseen harvasta työpaikasta voi mennä. Ja usein työpaikan vie koulutetut, paremamasta palkasta puhumattakaan.

Toki on poikkeuksia, mutta opiskelusta on pelkkää hyötyä, jo vaikka itsensä kehittämisenkin kannalta. Suomessa on vielä sellaine luxus kuin ilmaiset koulut, joten miksi ei käyttäisi tuota mahdollisuutta hyväkseen?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="ap";24666920]Mä VITTU MEE MIHINKÄÄN KOULUUN ku oon raskaana. Että voi olla tyhmää säkkia täällä.[/QUOTE]

Tää se taitaa olla just se sun ongelma!! hankkiuduit paksuks vaikka fiksua olis ollu mennä kouluun. Siskos taitaa olla teitin pesueesta se älykkö. Revi siitä ja ota lusikka kauniiseen käteen. Kaikki ei voi olla yhtä fiksuja!

Mein porukat sentäs tukee mua ja kyl mun mutsikin on sanonu jotain että mahtaako tulla mitään tosta siskon ja sen miehen jutusta ko opiskelukkin vaan venyy. Ja sitäpaitti nekin saa rahaa mein porukoilta vaikka ei oo lapsia. Eipä oo sisko myöntäny mut isä lainas niille 2000 euroo vuokratakuuseen

[QUOTE="ap";24666890]Että on ilkeitä ämmiä liikenteessä taas. Katkeraa sakkia tääl. Emmää hakenu mitään viuraajia vaan myötätuntoo. Ja se juttu on nii, että ne on ne sävyt ja kaikki tää mikä tulee mun siskosta aina ku puhutaan esim. mein parentsien luona. ja siis aina se kääntää jutut mun lapsista johki muualla ja ei ees tykkää mun lapsista. Ööh en ehkä selittäny tarpeeks tarkaan mut mun sikso on koko ajan tosi ilkee mulle kaikesta.

Juhannuksenakin sano jotain semmosta, että toivottavasti poikaa kiinnostaa koulu vähä enempi ku isää. Ja tytöstä sano kans jotai kurjaa.[/QUOTE]

Tänään olen hiukan ilkeällä päällä, mutta oletko ajatellut että siskosi ajattelee lastesi parasta. Sitä, että kannustaisitte heitä kouluttautumaan ja opiskelemaan. Katsos kun yleensä se omena ei kauas puusta putoa. Valitettavasti.

Uusimmat

Yhteistyössä