A
asenneongelma
Vieras
Pyydän siis vinkkejä uskovaisilta ja toivon, että ketju pydyy asiallisena 
Siskoni on nyt tullut uskoon ja pyytänyt esirukousta asian puolesta. Minun on kuitenkin vaikea uskoa tätä. Vaikka en tiedä mitä uskomista minulla siinänsä siinä on. Jotenkin en vaan halua iloita tästä vielä kun pelkään, että kuitenkin taas palaa entiseen elämäänsä ja sitten tuntuu pahalta.
Helpompi vaan aatella, että niin käy kuitenkin. Mutta kun tiedän miten väärin tuommoinen ajattelutapa on ja pitäisi vaan jaksaa kannustaa ja esirukoilla.
Tämä kuulostaa aika järjettömältä..
Siskoni on nyt tullut uskoon ja pyytänyt esirukousta asian puolesta. Minun on kuitenkin vaikea uskoa tätä. Vaikka en tiedä mitä uskomista minulla siinänsä siinä on. Jotenkin en vaan halua iloita tästä vielä kun pelkään, että kuitenkin taas palaa entiseen elämäänsä ja sitten tuntuu pahalta.
Helpompi vaan aatella, että niin käy kuitenkin. Mutta kun tiedän miten väärin tuommoinen ajattelutapa on ja pitäisi vaan jaksaa kannustaa ja esirukoilla.
Tämä kuulostaa aika järjettömältä..