Sisustusongelma!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ehdotuksia:

Meillä olohuoneessa nurkka, joka on tyhjä ja kaipaa jotain. On kahden sohvan välissä oleva tyhjä tila.

Mitä mä sinne laitan?

*Emme ole yhtään kukka ihmisiä, joten ei niitä.

*Pientä pöytää en viitisi lähteä hankkimaan kun mikä tarkoitus sillä olisi? Vai pöydän päälle sit jotain?

*Jokin jalkalamppu? Mutta tulisiko sitä pidettyä ikinä päällä?

Jokin iso koriste-esine tms olisi ehkä kiva? Jokin siis pitkulaisen muotoinen.

meillä toimii matala pöytätaso, missä lamppu. Sit on aika korkea kukka, vaikka en olekaan kukkaihmisiä. Ne kestävät max pari vuotta ja joudun ostamaan aina uuden kun kuolevat...mut näyttää hyvältä.

Hyllykköä en oiekin haluaisi laittaa, sitäkin juuri äsken mietin. Koska tulee liian täyteinen olo. Ja lampussa on just se ongelma, et luulen, ettemme pitäisi sitä ikinä päällä. Valot kun on niin helppo laittaa vain katkaisijasta... Tuleeko kenelläkään mieleen mitään kivaa koriste-esinettä joka siis olisi korkea?

Joku muu kuin luonnollisen kokoinen Stalin-patsas :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ehdotuksia:

Meillä olohuoneessa nurkka, joka on tyhjä ja kaipaa jotain. On kahden sohvan välissä oleva tyhjä tila.

Mitä mä sinne laitan?

*Emme ole yhtään kukka ihmisiä, joten ei niitä.

*Pientä pöytää en viitisi lähteä hankkimaan kun mikä tarkoitus sillä olisi? Vai pöydän päälle sit jotain?

*Jokin jalkalamppu? Mutta tulisiko sitä pidettyä ikinä päällä?

Jokin iso koriste-esine tms olisi ehkä kiva? Jokin siis pitkulaisen muotoinen.

SISUSTUSTAKKA

meillä 3istuttava massiivisen kokoinen sohva+2istuttava samanmoinen ja kulmaan jää kanssa reilu tila-ostin ikeasta yhtä kirjahyllysarjaa alas 4laatikkoa(2vierekkäin)ja 4samealasista vitriiniovea.korkeus jotain 128cm. ei liian massiivinen ja on selkeälinjainen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Hyllykköä en oiekin haluaisi laittaa, sitäkin juuri äsken mietin. Koska tulee liian täyteinen olo. Ja lampussa on just se ongelma, et luulen, ettemme pitäisi sitä ikinä päällä. Valot kun on niin helppo laittaa vain katkaisijasta... Tuleeko kenelläkään mieleen mitään kivaa koriste-esinettä joka siis olisi korkea?

Joku muu kuin luonnollisen kokoinen Stalin-patsas :D

meil tuo on aikapaljon talvella päällä ihan tunnelmavalona.. siin on jalkakatkaisija ni on helppo laittaa päälle.. on aika himmeävaloinen et ei sovellu lukuvaloksi (jos ei tykkää lukea hämärässä)

Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:
teidän pitää hankkia kissa niin sinne koloon voi laittaa semmosen kattoon asti olevan kiipeilytelineen sille kissalle :D

:D Ryijysitä en oikein innostu. Olempas nyt hankala... :D

Tai sit jos laittaisin jotain katosta roikkuvaa, olisiko hyvä?

Yhteistyössä