Skumppaa ja suklaata tarhantädeille "kaudenpäättäjäislahjaksi"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kesälehmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kesälehmä

Vieras
Itse tykkäisin suklaasta ja skumpasta, mutta onko alkoholipitoisen juoman vieminen lahjaksi tökeröä, jos vaikka joku on alkoholistiperheestä tms?

ps. Te jotka ette halua viedä lahjoja tarhatädeille ja opettajille; aloitus ei koske teitä;)

Suklaa ok, alkoholia en veisi. Ja vähän hankala kait se oliskin viedä, meinasitko pullon per hoitaja? Tuskin voivat työpaikallaan sitä kuitenkaan nauttia. Ja voi olla uskovaisia/muuten vaan absolutisteja...

mun täytyy nyt kysyä tyhmänä että koska niille tarhantädeille lahjoja viedään?? kun enhän mä tiedä/muista milloin ne kaikki on vuosilomillaan...
olisko kiva idea viedä jotakin vaikka yhdelle tai kahdelle suosikille oman kesäloman jälkeen, kun palataan tarhaan?? jotain muistoa kesästä, ajatuksena, että tarhantäti oli kesällä mielessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Suklaa ok, alkoholia en veisi. Ja vähän hankala kait se oliskin viedä, meinasitko pullon per hoitaja? Tuskin voivat työpaikallaan sitä kuitenkaan nauttia. Ja voi olla uskovaisia/muuten vaan absolutisteja...

Ajattelin tietenkin, että pullo per hoitaja juhannusta(kin) juhlistamaan. Tarkoitus ei ollut viedä mitään kännäyspulloa vaan skoolailu + fiilistelykuplivaa.

Mutta taidan hylätä idean skumpasta, ehkä kukkakimppu + suklaata jokaiselle on järkevämpi ajatus.

Yhteistyössä