Mahtava moka!! Voihan Ziisus! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:
Me mennään ihan ristiin :D

Mä nauroin tolle palautteelle ihan kippurassa. En olisi kyllä kehdannut enää napaani näyttää siellä kaupassa, jos miulle olisi tuollaista sähköpostiin pudonnut :laugh: :D Asiaton, mutta hauska. :D

Mennään vaan :D

En ois kyllä minäkään kehdannut enää nenääni ko. kauppaan tunke jos olisin ollut tuo aasiakas :snotty:

Mä kyllä meinasin kans pissiä housuun kun aikanaan tätä ekaa kertaa luin :laugh:

miten ihmeessä voit olla niin nuija että luulet että kaupan pitää palauttaa rahasi/vaihtaa uuteen tuotteeseen jos SINÄ itse olet väärän ostanut ja paketti vielä avattu(myyntikelvoton), minkä takia kaupan pitäisi ottaa hävikkiä sinun virheestä kun ne eivät paristoa voi enää myydä...haloo älypäät, SUN MOKAS SE OLI,EIKÄ KAUPAN.

Toinen iltapäivälehti julkaisi nämä viestit pari vuotta sitten, mutta ilman aitoja nimiä. Siis jutun sinänsä saa kertoa, mutta yksittäisiä henkilöitä ei saa mainita.

Jos tämä viesti jää tällaisenaan tänne, ollaan kohta yhdessä Ruusus-oikeudenkäynnissä.

Alkuperäinen kirjoittaja Asiantuntija:
Toinen iltapäivälehti julkaisi nämä viestit pari vuotta sitten, mutta ilman aitoja nimiä. Siis jutun sinänsä saa kertoa, mutta yksittäisiä henkilöitä ei saa mainita.

Jos tämä viesti jää tällaisenaan tänne, ollaan kohta yhdessä Ruusus-oikeudenkäynnissä.

Aika monet henkilöt ovat sitten siellä Ruusus-oikeudenkäynnissä. :)
Tuskin olen ihan ensimmäinen, joka tämän copy-pastetti mihinkään...
Tai edes viimeinen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miten ihmeessä voit olla niin nuija että luulet että kaupan pitää palauttaa rahasi/vaihtaa uuteen tuotteeseen jos SINÄ itse olet väärän ostanut ja paketti vielä avattu(myyntikelvoton), minkä takia kaupan pitäisi ottaa hävikkiä sinun virheestä kun ne eivät paristoa voi enää myydä...haloo älypäät, SUN MOKAS SE OLI,EIKÄ KAUPAN.

Niin siis sen, joka tuon alkuperäisen sähköpostiviestin oli kirjoittanut tuolloin 2006. Tuskin se ketään täältä palstalta oli, tai mistä sitäkin tietää. :)

543987_583931031636354_1306001561_n.jpg

Lilii voisit välillä olla puhumatta itsestäsi pervouksia. Olen kuunnellut sanoituksiasi jo monia vuosia ja olen kyllästynyt juttuihisi ja äänensävyysi.
Ps.Tämä on viimeinen varoitus!

Yhteistyössä